Przetarg 11562181 - „Odbudowa mostu pieszo – rowerowego na rzece Bóbr w...

   
Analizuj Zamówienie 11562181
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-17
przedmiot ogłoszenia
„Odbudowa mostu pieszo – rowerowego na rzece Bóbr w miejscowości Bolesławiec ..

2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, związanych z budową mostu tymczasowego, za wyj
ątkiem elementów konstrukcyjnych mostu DMS-65, które zostaną ułożone i przymocowane przez Jednostkę Wojskową z rezerw materiałowych udostępnionych przez Rządową Agencję Rezerw Strategicznych. Roboty objęte przedmiotowym zamówieniem to w szczególności:1) roboty przygotowawcze (m.in. wytyczenie geodezyjne, zdjęcie warstwy humusu, karczowanie małych drzew i przycinanie gałęzi, zabezpieczenie drzew),2) pobocza,3) dojścia do obiektu (m.in. krawężniki i oporniki, nawierzchnie z kostki betonowej, nawierzchnie z kruszyw łamanych),4) fundamentowanie i roboty ziemne (m.in. wykopy pod lawy, zasypywanie wykopów, wykonanie nasypów, ścianki szczelne, wykonanie platformy do nasunięcia konstrukcji DMS-65 przez Jednostkę Wojskowa)’5) zbrojenie,6) beton,7) urządzenie dylatacyjne,8) elementy zabezpieczające,9) inne roboty mostowe.2.2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku A tj. Dokumentacji technicznej oraz Przedmiarze robót. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania elementów konstrukcyjnych mostu DMS-65.2.3 Przedmiot zamówienia to typowy składany most drogowy DMS-65 – KONTRUKCJA MOSTU NIE JEST OBJĘTA NINIEJSZYM ZAMOWIENIEM. Jest to obiekt jednoprzęsłowy, belkowy z dźwigarami o konstrukcji kratowej i schemacie statycznym belki swobodnie podpartej. Dźwigary główne, belki poprzeczne (poprzecznice) oraz belki podłużne (podłużnice) stanowią przestrzenny układ kratownicowy połączony w sposób przegubowy, oparty na podporach za pośrednictwem stalowych łożysk. W przekroju poprzecznym na przęśle zlokalizowana będzie droga dla pieszych i rowerów o szerokości użytkowej 3,50 m ograniczona balustradami stalowymi. Całkowita szerokość mostu wynosi 6,08 m. Światło poziome między licami ścianek szczelnych podpór wynosić będzie 40,38 m, a światło pionowe obiektu będzie wynosić 5,45 m. Kąt skrzyżowania obiektu z osią rzeki Bóbr wynosi 90°.Schemat statyczny obiektu to belka swobodnie podparta o rozpiętościach teoretycznej 44,00 m. Łączna długość obiektu wynosi 46,00 m (ustrój nośny). Przęsło składa się z 15 powtarzalnych segmentów długości 3,00 m każdy. Pięć środkowych segmentów jest dodatkowo wzmocnionych nakładkami krat przestrzennych. Podpory obiektu wykonane zostaną jako żelbetowe monolityczne płyty fundamentowe z betonu C30/37 zbrojonego stalą klasy ciągliwości „C”, zakotwione do grodzić stalowych (ze stali S235). Grodzice ścianek szczelnych pogrążone zostaną na głębokość 8,0 m od górnej powierzchni projektowanych ław fundamentowych. Na skarpach wokół podpór wykonany zostanie narzut kamienny o gr. min. 30 cm z kamienia hydrotechnicznego frakcji 150-300 mm. Dźwigary główne wykonane są z dwóch płaskich kratownic połączonych ze sobą za pomocą kratownic przestrzennych oraz tężników. Po połączeniu wszystkich części składowych powstaje kombinacja dwóch elementów przestrzennych i dwóch krat płaskich. Do połączenia między sobą poszczególnych kratowych segmentów dźwigarów głównych użyto bolców o średnicy ø 50 mm. Do łączenia elementów w module zastosowano śruby M33. Dźwigary główne spięte są między sobą za pośrednictwem belek poprzecznych (poprzecznic) rozmieszczonych po długości mostu, na których ułożone są płyty pomostowe i na nich wykonana jest mineralno-asfaltowa nawierzchnia. Przęsło mostu wyposażone jest również w stężenie wiatrowe typu X zamontowane pomiędzy segmentami mostu. Droga dla pieszych i rowerów na przęśle i na dojściach do obiektu ograniczana będzie stalowymi balustradami typu U-11a z wypełnieniem szczeblinkami pionowymi o minimalnej wysokości h = 120 cm. Na przęśle balustrady będą ze sobą skręcone i mocowane do dźwigarów kratowych i krawężników systemowych za pomocą cybantów kabłąkowych, nakrętek napinających i dystansów rurowych.Droga dla pieszych i rowerów na dojściach do obiektu o nawierzchni z kostki betonowej wykonana zostanie na niewielkich nasypach.

ZI-II.271.48.2024.DW
branża Drogownictwo
podbranża mosty, wiadukty
kody CPV 45221111
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: mosty, wiadukty