Przetarg 12073645 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z...

   
Analizuj Zamówienie 12073645
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-18
przedmiot ogłoszenia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości niezamieszkałych należących do Gminy Lubiszyn

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi odbioru, trans
portu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości niezamieszkałych należących do Gminy Lubiszyn.1. Zakres usług obejmować będzie:1) zapewnienie ciągłości świadczenia usługi systematycznego odbioru, transportu i zagospodarowania: a) zmieszanych odpadów komunalnych, b) odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z podziałem na: - papier,- tworzywa sztuczne i metale,- szkło. c) odpadów biodegradowalnych 2) ustawienie pojemników będących własnością Wykonawcy w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego. Pojemniki powinny posiadać opis oraz oznaczenie logo wykonawcy;3) utrzymanie pojemników we właściwym stanie technicznym i higienicznym (mycie i dezynfekcja), 4) usuwanie odpadów wokół pojemników w przypadku nieterminowego wykonania usługi lub w przypadku wydostania się odpadów z pojemników w trakcie ich przeładunku,5) bezpłatną wymianę uszkodzonych pojemników przeznaczonych do zbierania odpadów na czas trwania umowy,6) dostawę zwiększonej lub usunięcie zmniejszonej ilości pojemników, zmianę lokalizacji oraz częstotliwość opróżniania w wyniku decyzji Zamawiającego.2. Częstotliwość odbioru odpadów: 1) odpady zmieszane: 1 raz w tygodniu,2) papier: 1 raz w miesiącu,3) szkło: 1 raz w miesiącu,4) tworzywa sztuczne i metale: 1 raz co dwa tygodnie, 5) odpady biodegradowalne: 1 raz na 2 tygodnie od 01 listopada do 31 marca– sezon zimowy 1 raz na tydzień od 01 kwietnia do 31 października - sezon letni,Zamawiający zastrzega, że odbiór odpadów z cmentarzy komunalnych – wskazanych w pkt 4-11 poniższego zestawienia nieruchomości niezamieszkałych powinien uwzględnić, że w terminie od 19 października do 8 listopada nastąpi zwiększenie liczby pojemników, tj. dodatkowy 1 pojemnik ze wszystkich frakcji o pojemności 1100 l, wraz ze zmianą częstotliwości odbioru, tj. dwukrotny odbiór w ciągu tygodnia. Zamawiający zastrzega możliwość interwencyjnego odbioru pojemników terminie 12 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności dokonania wywozu, z zastrzeżeniem, iż Zamawiający informacje o konieczności dodatkowego wywozu będzie przekazywał wyłącznie w dni robocze w godzinach 7.30-8.30Zamawiający przewiduje 10 odbiorów interwencyjnych, które ograniczył do odbioru tylko odpadów zmieszanych w pojemnikach o wskazanej pojemności tj. odpadów w pojemnikach o 5 różnych pojemnościach przewidzianych do odbioru 2 razy w roku. Cenę za wywóz interwencyjny należy określić jako cenę stałą w odniesieniu do rodzaju odpadu i pojemności pojemnika bez względu na jego lokalizację. Zamawiający zastrzega, że odbiory interwencyjne wystąpią jedynie w przypadku konieczności szybkiego, nadplanowego wywozu. Rozliczenie odbioru interwencyjnego odbywać się będzie w odniesieniu do faktycznie zrealizowanego odbioru poprzedzonego zgłoszeniem Wykonawcy konieczności wywozu.3. Nieruchomości niezamieszkałe, z których będą odbierane odpady:1) Wykaz nieruchomości niezamieszkałych, z których będą odbierane odpady oraz pojemników, w jakie trzeba je wyposażyć opisany został w SWZ.2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w ww. wykazie:a) W przypadku zmian w wykazie, skutkującym zwiększeniem listy punktów wywozowych lub zmiany pojemności pojemników, Wykonawca zobowiązany będzie do:- wyposażenia nieruchomości wskazanej przez Zamawiającego w pojemnik w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia,- odbioru odpadów z tej nieruchomości, począwszy od tygodnia następującego po tygodniu, w którym nastąpiła zmiana,- uwzględnienia w rozliczeniu zwiększenia liczby punktów wywozowych zgodnie ze stawkami przedstawionymi w ofercie Wykonawcy;b) W przypadku zmian w wykazie, skutkujących zmniejszeniem listy punktów wywozowych lub pojemników ujętych w wykazie, Wykonawca zobowiązany będzie do:- odebrania pojemnika/pojemników z nieruchomości, po zakończeniu usługi odbioru,- zakończenia świadczenia usług odbioru odpadów komunalnych z tych nieruchomości, począwszy od tygodnia następującego po tygodniu, w którym otrzymał informację o wykreśleniu punktu wywozowego z wykazu,- uwzględnienia w rozliczeniu zmniejszenia liczby punktów wywozowych zgodnie ze stawkami przedstawionymi w ofercie Wykonawcy;c) W przypadku zmian w wykazie zgodnie z pkt a) lub b), Zamawiający dokona adekwatnie zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia podstawowego w oparciu o dostarczone zbiorcze zestawienie ilości wykonanych usług będącego podstawą do wypłaty wynagrodzenia.d) odbiór odpadów odbywać się będzie na podstawie faktycznie odebranych odpadów na podstawie harmonogramu uwzględniającego terminy wskazane w opz ( raz w tygodniu, raz w miesiącu, raz na dwa tygodnie , lub interwencyjnie w szczególnych przypadkach) 3) Formularz obliczenia ceny ofertowej całości zamówienia na 2026 rok stanowi załącznik nr 11A .

RIT.271.4.12.2025
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000, 90511000, 90512000, 90533000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska