Przetarg 11906616 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu gminy...

   
Analizuj Zamówienie 11906616
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-11-07
przedmiot ogłoszenia
Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu gminy Sulmierzyce w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r.

1.Przedmiotem zamówienia jest „Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu gminy Su
lmierzyce w okresie od 01.01.2026r. do 31.12.2027r.” z podziałem na części.Część 1 zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Sulmierzyce, Część 2 zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów i osadów ściekowych.2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1a do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 oraz Załącznik nr 1b do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 oraz Projekt umowy odrębnie dla każdej części zamówienia stanowiący (Załącznik nr 2a oraz 2b do SWZ).I TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA1. Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 139 ust. 1 ustawy Pzp najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia w postępowaniu.2. Zamawiający nie stosuje procedury określonej w art. 139 ust. 2 ustawy PzpII OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT1) Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia. 2) Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający preferuje w szczególności następujące formaty przesłanych danych: .pdf, .docx, zip. (zamawiający dopuszcza także format RAR).3) Oferta musi być sporządzona w języku polskim.4) Do oferty należy dołączyć Jednolity Europejski Dokument Zamówienia oraz oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.2 SWZ w formie elektronicznej.5) Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią ww. Instrukcji przed złożeniem oferty. Składając ofertę Wykonawca akceptuje treść ww. Instrukcji.6) Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:a) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach);Uwaga: W Formularzu ofertowym Wykonawca ma obowiązek wskazać instalacje, w szczególności instalacje komunalne do których będzie przekazywał odpady/odpady komunalne. W przypadku niewielkich ilości odebranych odpadów selektywnie zbieranych możliwe jest wskazanie podmiotu zbierającego. Wykonawca wskazuje instalacje oddzielnie dla każdej części.b) Oświadczenie JEDZ, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ;c) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.2 SWZ;d) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.3 SWZ (jeżeli dotyczy),e) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).f) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.13 SWZ (jeżeli dotyczy),g) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:- Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;- Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.- jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).- Potwierdzenie wniesienia wadium7. Pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale 13.6 pkt 7) lit c) i pkt 8) SWZ składa się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.8. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.9. Wykonawca nie może zastrzec w ofercie informacji o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.10. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w odpowiednio wydzielonym i oznaczonym pliku.
Część zamówienia: LOT-0001 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Sulmierzyce Przedmiotem zamówienia jest:1) Wyposażenie (zaopatrzenie) właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w pojemniki na odpady niesegregowane (zmieszane) oraz pojemniki na odpady selektywnie zbierane (oddzielnie pojemnik na szkło, worek na papier i tekturę, pojemnik na metale, tworzywa sztuczne oraz odpady wielomateriałowe, pojemnik/worek na bioodpady, pojemnik na popiół). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojemniki i worki w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy z wyjątkiem pojemników na bioodpady, które dostarczone zostaną w terminie od 16.03.2026 r. do 20.03.2026 r. (na potwierdzenie raporty dot. wyposażenia w pojemniki/worki przedłożone w kolejnym dniu roboczym po dostarczeniu pojemników),2) sporządzenie harmonogramu odbierania odpadów w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy (harmonogram na okres obowiązywania umowy) oraz dostarczenie ww. harmonogramu do każdej nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy w terminie wskazanym w Załączniku 1a do SWZ. Wykonawca przedstawi projekt harmonogramu Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający w terminie 3 dni od otrzymania projektu harmonogramu przekaże propozycje zmian lub zatwierdzenie projektu harmonogramu. W przypadku propozycji kolejnych zmian Wykonawca każdorazowo w terminie 1 dnia roboczego od otrzymania uwag przekaże zmieniony projekt harmonogramu Zamawiającemu.Zaakceptowany harmonogram Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdej nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy w terminie 3 dni roboczych od akceptacji,3) odbieranie odpadów komunalnych zgromadzonych w workach i opróżnianie pojemników z odpadów komunalnych i ich zagospodarowanie w okresie od 01.01.2026r. do 31.12.2027r. na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia,4) Punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - zwany dalej ”PSZOK” - prowadzony jest samodzielnie przez Gminę Sulmierzyce, która powierza wykonawcy organizację (tj. zapewnienie pracownika, który wraz z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego dokonywał będzie odbioru dostarczanych odpadów przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych). Do zadań Wykonawcy należy odbiór i zagospodarowanie odpadów z PSZOK w okresie od 01.01.2026r. do 31.12.2027r., 5) Przewidywana maksymalna ilość odpadów szacowana przez Zamawiającego – 2804,13 Mg. Zamawiający wskazuje, że minimalna wielkość świadczenia wynosi 1402,07 Mg.

Część zamówienia: LOT-0002 Odbiór i zagospodarowanie odpadów i osadów ściekowych Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących ze sprzątania placów i ulic, odpadów z pojemników zlokalizowanych przy budynkach należących do Zamawiającego, odpadów gromadzonych przy oczyszczalniach ścieków (odpady skratki, odpady z piaskownika), osadów ściekowych oraz odpadów pochodzących z likwidacji mienia gminnego ujętego w ewidencji prowadzonej na stanowisku do spraw gospodarki majątkiem gminy w okresie od 01.01.2026r. do 31.12.2027r.Przewidywana maksymalna ilość odpadów szacowana przez Zamawiającego - 480,23 Mg. Zamawiający wskazuje, że minimalna wielkość świadczenia wynosi - 240,12 Mg.
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90430000, 90500000, 90512000, 90513100, 90514000, 90533000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska