Przetarg 11516766 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01 z Z/I...

   
Analizuj Zamówienie 11516766
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-09-26
przedmiot ogłoszenia
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01 z Z/I Dylów A, Z/I Bełchatów i SP Wola Kruszyńska /2025

1.Przedmiotem umowy jest odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01. 2
.Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania to 7 500 Mg przez okres trwania umowy.3.Odpady będące przedmiotem umowy zostaną odebrane a następnie zagospodarowane w jeden z poniższych sposobów:a)poddane przetworzeniu w procesie recyklingu R3 prowadzącego do utraty statusu odpadu na podstawie szczegółowych warunków utraty statusu odpadu, o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt 2 z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, przy czym powstały produkt musi być wprowadzony do obrotu jako nawóz lub środek poprawiający właściwości gleby na podstawie pozwolenia ministra właściwego do spraw rolnictwa;b)lub poddane procesom odzysku prowadzącego do powstania odpadu o kodzie 19 05 03, który spełnia wymagania do zastosowania go w procesie odzysku R10, o których mowa w Rozporządzeniu MŚ z dnia 20 stycznia 2015 roku w sprawie procesu odzysku R10; c)lub poddane procesom odzysku, o których mowa w Rozporządzeniu MŚ z dnia 11 maja 2015 roku w sprawie odzysku odpadów poza instalacjami i urządzeniami, przy czym powstały produkt musi być wprowadzony do obrotu jako nawóz lub środek poprawiający właściwości gleby na podstawie pozwolenia ministra właściwego do spraw rolnictwa;4.W ramach przedmiotu umowy zakłada się szacunkowe ilości odpadów do odbioru i zagospodarowania z podziałem na następujące zadania:- zadanie nr 1: Z/I Dylów A, gm. Pajęczno - łączna ilość odpadów do odbioru w okresie obowiązywania umowy 1 000 Mg,- zadanie nr 2: Z/I Bełchatów, ul. Przemysłowa 14 i 16 - łączna ilość odpadów do odbioru w okresie obowiązywania umowy 500 Mg,- zadanie nr 3: SP Wola Kruszyńska, gm. Bełchatów - łączna ilość odpadów do odbioru w okresie obowiązywania umowy 2 000 Mg,- zadanie nr 4: SP Wola Kruszyńska, gm. Bełchatów - łączna ilość odpadów do odbioru w okresie obowiązywania umowy 2 000 Mg,- zadanie nr 5: SP Wola Kruszyńska, gm. Bełchatów - łączna ilość odpadów do odbioru w okresie obowiązywania umowy 2 000 Mg.5.Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu Zakładu/Instalacji (dalej Z/I) w Dylowie A, gm. Pajęczno, Z/I w Bełchatowie, ul. Przemysłowa 14 i 16 oraz Stacji Przeładunkowej (dalej: SP) Wola Kruszyńska, gm. Bełchatów. 6.Ze względu na trudną do przewidzenia ilość odpadów, szacunkowa ilość określona w ust. 4 może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 90%. Zmniejszenie ilości odpadów w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 10% szacunkowych ilości odpadów do odbioru w okresie trwania umowy. 7.Do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca użyje środków transportu na swój koszt.8.Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego.9.Wykonawca zapewni nadzór nad czynnościami załadunkowymi oraz zobowiązany jest zapewnić odpowiednie zabezpieczenie ładunku podczas transportu. Wykonawca zobowiązuje się do transportu odpadów do miejsca docelowego nie powodując zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, przekroczenia dopuszczalnej masy pojazdów lub przekroczenia dopuszczalnych nacisków osi.10.Wagi zainstalowane w Zakładach zarządzanych przez Zamawiającego posiadają aktualne Świadectwo Legalizacji.11.Odbiór odpadów odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia odbioru wysłanego przez Zamawiającego do Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza realizację zgłoszeń poprzez e-mail, fax bądź telefonicznie. Po otrzymaniu zgłoszenia, Wykonawca dokonuje awizacji odbioru odpadu. Awizacja odbioru powinna zawierać informacje dotyczące docelowej instalacji, do której trafią odpady, nr Miejsca Prowadzenia Działalności (MPD), nazwę, nr BDO i dane podmiotu transportującego, datę odbioru, nr rejestracyjny pojazdu oraz imię i nazwisko kierowcy lub ewentualnie inne dane, konieczne do prawidłowego prowadzenia ewidencji odpadów, w tym wystawiania i potwierdzania Kart Przekazania Odpadów w systemie BDO.12.Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu kopii decyzji, udzielającej zezwolenia na przetwarzanie odpadów (dotyczy, decyzji która została zmieniona w trakcie trwania umowy) niezwłocznie po jej otrzymaniu nie później niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania zmienionej decyzji. Dotyczy to również decyzji ewentualnych podwykonawców.13.W przypadku utraty przez Wykonawcę niezbędnych dla prowadzenia działalności gospodarczej zezwoleń, pozwoleń, koncesji lub innych decyzji administracyjnych, niezwłocznie powiadomi on Zamawiającego, który w takiej sytuacji ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym.14.Usługa będzie świadczona zgodnie z nw. przepisami:a.ustawa z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach;b.ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo Ochrony Środowiska ;c.ustawa z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; d.Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 maja 2015 roku w sprawie odzysku odpadów poza instalacjami i urządzeniami;e.Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 20 stycznia 2015 roku w sprawie procesu odzysku R10;f.oraz innych aktów prawnych mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia.15.Odpady będące przedmiotem umowy stanowią strumień bioodpadów selektywnie odebranych pochodzących z gospodarstw domowych oraz z PSZOK (zadanie nr 2). W ramach zadania nr 2 zebrane odpady to głównie gałęzie, wysuszone krzewy. Uwaga:W dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu podpisane oświadczenie - załącznik nr 4 do umowy dotyczący aktualności decyzji na przetwarzanie odpadów.
Część zamówienia: LOT-0001 Zadanie nr 1 – Z/I Dylów A, gm. Pajęczno, 1.Przedmiotem umowy jest odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01. 2.Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania to 1 000 Mg przez okres trwania umowy.3.Odpady będące przedmiotem umowy zostaną odebrane a następnie zagospodarowane w jeden z poniższych sposobów:a)poddane przetworzeniu w procesie recyklingu R3 prowadzącego do utraty statusu odpadu na podstawie szczegółowych warunków utraty statusu odpadu, o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt 2 z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, przy czym powstały produkt musi być wprowadzony do obrotu jako nawóz lub środek poprawiający właściwości gleby na podstawie pozwolenia ministra właściwego do spraw rolnictwa;b)lub poddane procesom odzysku prowadzącego do powstania odpadu o kodzie 19 05 03, który spełnia wymagania do zastosowania go w procesie odzysku R10, o których mowa w Rozporządzeniu MŚ z dnia 20 stycznia 2015 roku w sprawie procesu odzysku R10; c)lub poddane procesom odzysku, o których mowa w Rozporządzeniu MŚ z dnia 11 maja 2015 roku w sprawie odzysku odpadów poza instalacjami i urządzeniami, przy czym powstały produkt musi być wprowadzony do obrotu jako nawóz lub środek poprawiający właściwości gleby na podstawie pozwolenia ministra właściwego do spraw rolnictwa;4.W ramach przedmiotu umowy zakłada się szacunkowe ilości odpadów do odbioru i zagospodarowania z podziałem na następujące zadania:- zadanie nr 1: Z/I Dylów A, gm. Pajęczno - łączna ilość odpadów do odbioru w okresie obowiązywania umowy 1 000 Mg,5.Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu Z/I w Dylowie A, gm. Pajęczno.6.Ze względu na trudną do przewidzenia ilość odpadów, szacunkowa ilość określona w ust. 4 może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 90%. Zmniejszenie ilości odpadów w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 10% szacunkowych ilości odpadów do odbioru w okresie trwania umowy. 7.Do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca użyje środków transportu na swój koszt.8.Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego.9.Wykonawca zapewni nadzór nad czynnościami załadunkowymi oraz zobowiązany jest zapewnić odpowiednie zabezpieczenie ładunku podczas transportu. Wykonawca zobowiązuje się do transportu odpadów do miejsca docelowego nie powodując zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, przekroczenia dopuszczalnej masy pojazdów lub przekroczenia dopuszczalnych nacisków osi.10.Wagi zainstalowane w Zakładach zarządzanych przez Zamawiającego posiadają aktualne Świadectwo Legalizacji.11.Odbiór odpadów odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia odbioru wysłanego przez Zamawiającego do Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza realizację zgłoszeń poprzez e-mail, fax bądź telefonicznie. Po otrzymaniu zgłoszenia, Wykonawca dokonuje awizacji odbioru odpadu. Awizacja odbioru powinna zawierać informacje dotyczące docelowej instalacji, do której trafią odpady, nr Miejsca Prowadzenia Działalności (MPD), nazwę, nr BDO i dane podmiotu transportującego, datę odbioru, nr rejestracyjny pojazdu oraz imię i nazwisko kierowcy lub ewentualnie inne dane, konieczne do prawidłowego prowadzenia ewidencji odpadów, w tym wystawiania i potwierdzania Kart Przekazania Odpadów w systemie BDO.12.Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu kopii decyzji, udzielającej zezwolenia na przetwarzanie odpadów (dotyczy, decyzji która została zmieniona w trakcie trwania umowy) niezwłocznie po jej otrzymaniu nie później niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania zmienionej decyzji. Dotyczy to również decyzji ewentualnych podwykonawców.13.W przypadku utraty przez Wykonawcę niezbędnych dla prowadzenia działalności gospodarczej zezwoleń, pozwoleń, koncesji lub innych decyzji administracyjnych, niezwłocznie powiadomi on Zamawiającego, który w takiej sytuacji ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym.14.Usługa będzie świadczona zgodnie z nw. przepisami:a.ustawa z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach;b.ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo Ochrony Środowiska ;c.ustawa z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; d.Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 maja 2015 roku w sprawie odzysku odpadów poza instalacjami i urządzeniami;e.Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 20 stycznia 2015 roku w sprawie procesu odzysku R10;f.oraz innych aktów prawnych mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia.15.Odpady będące przedmiotem umowy stanowią strumień bioodpadów selektywnie odebranych pochodzących z gospodarstw domowych oraz z PSZOK (zadanie nr 2). W ramach zadania nr 2 zebrane odpady to głównie gałęzie, wysuszone krzewy. Uwaga:W dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu podpisane oświadczenie - załącznik nr 4 do umowy dotyczący aktualności decyzji na przetwarzanie odpadów.

Część zamówienia: LOT-0002 Zadanie nr 2 – Z/I Bełchatów, ul. Przemysłowa 14 i 16 1.Przedmiotem umowy jest odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01. 2.Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania to 500 Mg przez okres trwania umowy.3.Odpady będące przedmiotem umowy zostaną odebrane a następnie zagospodarowane w jeden z poniższych sposobów:a)poddane przetworzeniu w procesie recyklingu R3 prowadzącego do utraty statusu odpadu na podstawie szczegółowych warunków utraty statusu odpadu, o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt 2 z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, przy czym powstały produkt musi być wprowadzony do obrotu jako nawóz lub środek poprawiający właściwości gleby na podstawie pozwolenia ministra właściwego do spraw rolnictwa;b)lub poddane procesom odzysku prowadzącego do powstania odpadu o kodzie 19 05 03, który spełnia wymagania do zastosowania go w procesie odzysku R10, o których mowa w Rozporządzeniu MŚ z dnia 20 stycznia 2015 roku w sprawie procesu odzysku R10; c)lub poddane procesom odzysku, o których mowa w Rozporządzeniu MŚ z dnia 11 maja 2015 roku w sprawie odzysku odpadów poza instalacjami i urządzeniami, przy czym powstały produkt musi być wprowadzony do obrotu jako nawóz lub środek poprawiający właściwości gleby na podstawie pozwolenia ministra właściwego do spraw rolnictwa;4.W ramach przedmiotu umowy zakłada się szacunkowe ilości odpadów do odbioru i zagospodarowania z podziałem na następujące zadania:-zadanie nr 2 – Z/I Bełchatów, ul. Przemysłowa 14 i 16 - łączna ilość odpadów do odbioru w okresie obowiązywania umowy 500 Mg,5.Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu Z/I w Bełchatowie, ul. Przemysłowa 14 i 16 .6.Ze względu na trudną do przewidzenia ilość odpadów, szacunkowa ilość określona w ust. 4 może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 90%. Zmniejszenie ilości odpadów w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 10% szacunkowych ilości odpadów do odbioru w okresie trwania umowy. 7.Do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca użyje środków transportu na swój koszt.8.Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego.9.Wykonawca zapewni nadzór nad czynnościami załadunkowymi oraz zobowiązany jest zapewnić odpowiednie zabezpieczenie ładunku podczas transportu. Wykonawca zobowiązuje się do transportu odpadów do miejsca docelowego nie powodując zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, przekroczenia dopuszczalnej masy pojazdów lub przekroczenia dopuszczalnych nacisków osi.10.Wagi zainstalowane w Zakładach zarządzanych przez Zamawiającego posiadają aktualne Świadectwo Legalizacji.11.Odbiór odpadów odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia odbioru wysłanego przez Zamawiającego do Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza realizację zgłoszeń poprzez e-mail, fax bądź telefonicznie. Po otrzymaniu zgłoszenia, Wykonawca dokonuje awizacji odbioru odpadu. Awizacja odbioru powinna zawierać informacje dotyczące docelowej instalacji, do której trafią odpady, nr Miejsca Prowadzenia Działalności (MPD), nazwę, nr BDO i dane podmiotu transportującego, datę odbioru, nr rejestracyjny pojazdu oraz imię i nazwisko kierowcy lub ewentualnie inne dane, konieczne do prawidłowego prowadzenia ewidencji odpadów, w tym wystawiania i potwierdzania Kart Przekazania Odpadów w systemie BDO.12.Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu kopii decyzji, udzielającej zezwolenia na przetwarzanie odpadów (dotyczy, decyzji która została zmieniona w trakcie trwania umowy) niezwłocznie po jej otrzymaniu nie później niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania zmienionej decyzji. Dotyczy to również decyzji ewentualnych podwykonawców.13.W przypadku utraty przez Wykonawcę niezbędnych dla prowadzenia działalności gospodarczej zezwoleń, pozwoleń, koncesji lub innych decyzji administracyjnych, niezwłocznie powiadomi on Zamawiającego, który w takiej sytuacji ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym.14.Usługa będzie świadczona zgodnie z nw. przepisami:a.ustawa z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach;b.ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo Ochrony Środowiska ;c.ustawa z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; d.Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 maja 2015 roku w sprawie odzysku odpadów poza instalacjami i urządzeniami;e.Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 20 stycznia 2015 roku w sprawie procesu odzysku R10;f.oraz innych aktów prawnych mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia.15.Odpady będące przedmiotem umowy stanowią strumień bioodpadów selektywnie odebranych pochodzących z gospodarstw domowych oraz z PSZOK (zadanie nr 2). W ramach zadania nr 2 zebrane odpady to głównie gałęzie, wysuszone krzewy. Uwaga:W dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu podpisane oświadczenie - załącznik nr 4 do umowy dotyczący aktualności decyzji na przetwarzanie odpadów.

Część zamówienia: LOT-0003 Zadanie nr 3 - SP Wola Kruszyńska, gm. Bełchatów, 1.Przedmiotem umowy jest odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01. 2.Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania to 2 000 Mg przez okres trwania umowy.3.Odpady będące przedmiotem umowy zostaną odebrane a następnie zagospodarowane w jeden z poniższych sposobów:a)poddane przetworzeniu w procesie recyklingu R3 prowadzącego do utraty statusu odpadu na podstawie szczegółowych warunków utraty statusu odpadu, o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt 2 z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, przy czym powstały produkt musi być wprowadzony do obrotu jako nawóz lub środek poprawiający właściwości gleby na podstawie pozwolenia ministra właściwego do spraw rolnictwa;b)lub poddane procesom odzysku prowadzącego do powstania odpadu o kodzie 19 05 03, który spełnia wymagania do zastosowania go w procesie odzysku R10, o których mowa w Rozporządzeniu MŚ z dnia 20 stycznia 2015 roku w sprawie procesu odzysku R10; c)lub poddane procesom odzysku, o których mowa w Rozporządzeniu MŚ z dnia 11 maja 2015 roku w sprawie odzysku odpadów poza instalacjami i urządzeniami, przy czym powstały produkt musi być wprowadzony do obrotu jako nawóz lub środek poprawiający właściwości gleby na podstawie pozwolenia ministra właściwego do spraw rolnictwa;4.W ramach przedmiotu umowy zakłada się szacunkowe ilości odpadów do odbioru i zagospodarowania z podziałem na następujące zadania:-zadanie nr 3 - SP Wola Kruszyńska, gm. Bełchatów,- łączna ilość odpadów do odbioru w okresie obowiązywania umowy 2 000 Mg,5.Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu SP Wola Kruszyńska, gm. Bełchatów,6.Ze względu na trudną do przewidzenia ilość odpadów, szacunkowa ilość określona w ust. 4 może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 90%. Zmniejszenie ilości odpadów w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 10% szacunkowych ilości odpadów do odbioru w okresie trwania umowy. 7.Do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca użyje środków transportu na swój koszt.8.Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego.9.Wykonawca zapewni nadzór nad czynnościami załadunkowymi oraz zobowiązany jest zapewnić odpowiednie zabezpieczenie ładunku podczas transportu. Wykonawca zobowiązuje się do transportu odpadów do miejsca docelowego nie powodując zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, przekroczenia dopuszczalnej masy pojazdów lub przekroczenia dopuszczalnych nacisków osi.10.Wagi zainstalowane w Zakładach zarządzanych przez Zamawiającego posiadają aktualne Świadectwo Legalizacji.11.Odbiór odpadów odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia odbioru wysłanego przez Zamawiającego do Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza realizację zgłoszeń poprzez e-mail, fax bądź telefonicznie. Po otrzymaniu zgłoszenia, Wykonawca dokonuje awizacji odbioru odpadu. Awizacja odbioru powinna zawierać informacje dotyczące docelowej instalacji, do której trafią odpady, nr Miejsca Prowadzenia Działalności (MPD), nazwę, nr BDO i dane podmiotu transportującego, datę odbioru, nr rejestracyjny pojazdu oraz imię i nazwisko kierowcy lub ewentualnie inne dane, konieczne do prawidłowego prowadzenia ewidencji odpadów, w tym wystawiania i potwierdzania Kart Przekazania Odpadów w systemie BDO.12.Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu kopii decyzji, udzielającej zezwolenia na przetwarzanie odpadów (dotyczy, decyzji która została zmieniona w trakcie trwania umowy) niezwłocznie po jej otrzymaniu nie później niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania zmienionej decyzji. Dotyczy to również decyzji ewentualnych podwykonawców.13.W przypadku utraty przez Wykonawcę niezbędnych dla prowadzenia działalności gospodarczej zezwoleń, pozwoleń, koncesji lub innych decyzji administracyjnych, niezwłocznie powiadomi on Zamawiającego, który w takiej sytuacji ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym.14.Usługa będzie świadczona zgodnie z nw. przepisami:a.ustawa z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach;b.ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo Ochrony Środowiska ;c.ustawa z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; d.Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 maja 2015 roku w sprawie odzysku odpadów poza instalacjami i urządzeniami;e.Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 20 stycznia 2015 roku w sprawie procesu odzysku R10;f.oraz innych aktów prawnych mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia.15.Odpady będące przedmiotem umowy stanowią strumień bioodpadów selektywnie odebranych pochodzących z gospodarstw domowych oraz z PSZOK (zadanie nr 2). W ramach zadania nr 2 zebrane odpady to głównie gałęzie, wysuszone krzewy. Uwaga:W dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu podpisane oświadczenie - załącznik nr 4 do umowy dotyczący aktualności decyzji na przetwarzanie odpadów.

Część zamówienia: LOT-0004 Zadanie nr 4 - SP Wola Kruszyńska, gm. Bełchatów, 1.Przedmiotem umowy jest odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01. 2.Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania to 2 000 Mg przez okres trwania umowy.3.Odpady będące przedmiotem umowy zostaną odebrane a następnie zagospodarowane w jeden z poniższych sposobów:a)poddane przetworzeniu w procesie recyklingu R3 prowadzącego do utraty statusu odpadu na podstawie szczegółowych warunków utraty statusu odpadu, o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt 2 z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, przy czym powstały produkt musi być wprowadzony do obrotu jako nawóz lub środek poprawiający właściwości gleby na podstawie pozwolenia ministra właściwego do spraw rolnictwa;b)lub poddane procesom odzysku prowadzącego do powstania odpadu o kodzie 19 05 03, który spełnia wymagania do zastosowania go w procesie odzysku R10, o których mowa w Rozporządzeniu MŚ z dnia 20 stycznia 2015 roku w sprawie procesu odzysku R10; c)lub poddane procesom odzysku, o których mowa w Rozporządzeniu MŚ z dnia 11 maja 2015 roku w sprawie odzysku odpadów poza instalacjami i urządzeniami, przy czym powstały produkt musi być wprowadzony do obrotu jako nawóz lub środek poprawiający właściwości gleby na podstawie pozwolenia ministra właściwego do spraw rolnictwa;4.W ramach przedmiotu umowy zakłada się szacunkowe ilości odpadów do odbioru i zagospodarowania z podziałem na następujące zadania:-zadanie nr 4 - SP Wola Kruszyńska, gm. Bełchatów,- łączna ilość odpadów do odbioru w okresie obowiązywania umowy 2 000 Mg,5.Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu SP Wola Kruszyńska, gm. Bełchatów,6.Ze względu na trudną do przewidzenia ilość odpadów, szacunkowa ilość określona w ust. 4 może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 90%. Zmniejszenie ilości odpadów w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 10% szacunkowych ilości odpadów do odbioru w okresie trwania umowy. 7.Do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca użyje środków transportu na swój koszt.8.Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego.9.Wykonawca zapewni nadzór nad czynnościami załadunkowymi oraz zobowiązany jest zapewnić odpowiednie zabezpieczenie ładunku podczas transportu. Wykonawca zobowiązuje się do transportu odpadów do miejsca docelowego nie powodując zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, przekroczenia dopuszczalnej masy pojazdów lub przekroczenia dopuszczalnych nacisków osi.10.Wagi zainstalowane w Zakładach zarządzanych przez Zamawiającego posiadają aktualne Świadectwo Legalizacji.11.Odbiór odpadów odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia odbioru wysłanego przez Zamawiającego do Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza realizację zgłoszeń poprzez e-mail, fax bądź telefonicznie. Po otrzymaniu zgłoszenia, Wykonawca dokonuje awizacji odbioru odpadu. Awizacja odbioru powinna zawierać informacje dotyczące docelowej instalacji, do której trafią odpady, nr Miejsca Prowadzenia Działalności (MPD), nazwę, nr BDO i dane podmiotu transportującego, datę odbioru, nr rejestracyjny pojazdu oraz imię i nazwisko kierowcy lub ewentualnie inne dane, konieczne do prawidłowego prowadzenia ewidencji odpadów, w tym wystawiania i potwierdzania Kart Przekazania Odpadów w systemie BDO.12.Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu kopii decyzji, udzielającej zezwolenia na przetwarzanie odpadów (dotyczy, decyzji która została zmieniona w trakcie trwania umowy) niezwłocznie po jej otrzymaniu nie później niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania zmienionej decyzji. Dotyczy to również decyzji ewentualnych podwykonawców.13.W przypadku utraty przez Wykonawcę niezbędnych dla prowadzenia działalności gospodarczej zezwoleń, pozwoleń, koncesji lub innych decyzji administracyjnych, niezwłocznie powiadomi on Zamawiającego, który w takiej sytuacji ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym.14.Usługa będzie świadczona zgodnie z nw. przepisami:a.ustawa z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach;b.ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo Ochrony Środowiska ;c.ustawa z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; d.Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 maja 2015 roku w sprawie odzysku odpadów poza instalacjami i urządzeniami;e.Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 20 stycznia 2015 roku w sprawie procesu odzysku R10;f.oraz innych aktów prawnych mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia.15.Odpady będące przedmiotem umowy stanowią strumień bioodpadów selektywnie odebranych pochodzących z gospodarstw domowych oraz z PSZOK (zadanie nr 2). W ramach zadania nr 2 zebrane odpady to głównie gałęzie, wysuszone krzewy. Uwaga:W dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu podpisane oświadczenie - załącznik nr 4 do umowy dotyczący aktualności decyzji na przetwarzanie odpadów.

Część zamówienia: LOT-0005 Zadanie nr 5 - SP Wola Kruszyńska, gm. Bełchatów, 1.Przedmiotem umowy jest odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01. 2.Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania to 2 000 Mg przez okres trwania umowy.3.Odpady będące przedmiotem umowy zostaną odebrane a następnie zagospodarowane w jeden z poniższych sposobów:a)poddane przetworzeniu w procesie recyklingu R3 prowadzącego do utraty statusu odpadu na podstawie szczegółowych warunków utraty statusu odpadu, o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt 2 z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, przy czym powstały produkt musi być wprowadzony do obrotu jako nawóz lub środek poprawiający właściwości gleby na podstawie pozwolenia ministra właściwego do spraw rolnictwa;b)lub poddane procesom odzysku prowadzącego do powstania odpadu o kodzie 19 05 03, który spełnia wymagania do zastosowania go w procesie odzysku R10, o których mowa w Rozporządzeniu MŚ z dnia 20 stycznia 2015 roku w sprawie procesu odzysku R10; c)lub poddane procesom odzysku, o których mowa w Rozporządzeniu MŚ z dnia 11 maja 2015 roku w sprawie odzysku odpadów poza instalacjami i urządzeniami, przy czym powstały produkt musi być wprowadzony do obrotu jako nawóz lub środek poprawiający właściwości gleby na podstawie pozwolenia ministra właściwego do spraw rolnictwa;4.W ramach przedmiotu umowy zakłada się szacunkowe ilości odpadów do odbioru i zagospodarowania z podziałem na następujące zadania:-zadanie nr 5 - SP Wola Kruszyńska, gm. Bełchatów,- łączna ilość odpadów do odbioru w okresie obowiązywania umowy 2 000 Mg,5.Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu SP Wola Kruszyńska, gm. Bełchatów,6.Ze względu na trudną do przewidzenia ilość odpadów, szacunkowa ilość określona w ust. 4 może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 90%. Zmniejszenie ilości odpadów w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 10% szacunkowych ilości odpadów do odbioru w okresie trwania umowy. 7.Do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca użyje środków transportu na swój koszt.8.Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego.9.Wykonawca zapewni nadzór nad czynnościami załadunkowymi oraz zobowiązany jest zapewnić odpowiednie zabezpieczenie ładunku podczas transportu. Wykonawca zobowiązuje się do transportu odpadów do miejsca docelowego nie powodując zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, przekroczenia dopuszczalnej masy pojazdów lub przekroczenia dopuszczalnych nacisków osi.10.Wagi zainstalowane w Zakładach zarządzanych przez Zamawiającego posiadają aktualne Świadectwo Legalizacji.11.Odbiór odpadów odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia odbioru wysłanego przez Zamawiającego do Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza realizację zgłoszeń poprzez e-mail, fax bądź telefonicznie. Po otrzymaniu zgłoszenia, Wykonawca dokonuje awizacji odbioru odpadu. Awizacja odbioru powinna zawierać informacje dotyczące docelowej instalacji, do której trafią odpady, nr Miejsca Prowadzenia Działalności (MPD), nazwę, nr BDO i dane podmiotu transportującego, datę odbioru, nr rejestracyjny pojazdu oraz imię i nazwisko kierowcy lub ewentualnie inne dane, konieczne do prawidłowego prowadzenia ewidencji odpadów, w tym wystawiania i potwierdzania Kart Przekazania Odpadów w systemie BDO.12.Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu kopii decyzji, udzielającej zezwolenia na przetwarzanie odpadów (dotyczy, decyzji która została zmieniona w trakcie trwania umowy) niezwłocznie po jej otrzymaniu nie później niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania zmienionej decyzji. Dotyczy to również decyzji ewentualnych podwykonawców.13.W przypadku utraty przez Wykonawcę niezbędnych dla prowadzenia działalności gospodarczej zezwoleń, pozwoleń, koncesji lub innych decyzji administracyjnych, niezwłocznie powiadomi on Zamawiającego, który w takiej sytuacji ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym.14.Usługa będzie świadczona zgodnie z nw. przepisami:a.ustawa z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach;b.ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo Ochrony Środowiska ;c.ustawa z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; d.Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 maja 2015 roku w sprawie odzysku odpadów poza instalacjami i urządzeniami;e.Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 20 stycznia 2015 roku w sprawie procesu odzysku R10;f.oraz innych aktów prawnych mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia.15.Odpady będące przedmiotem umowy stanowią strumień bioodpadów selektywnie odebranych pochodzących z gospodarstw domowych oraz z PSZOK (zadanie nr 2). W ramach zadania nr 2 zebrane odpady to głównie gałęzie, wysuszone krzewy. Uwaga:W dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu podpisane oświadczenie - załącznik nr 4 do umowy dotyczący aktualności decyzji na przetwarzanie odpadów.
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000, 90512000, 90533000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska