Przetarg 11460019 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów na terenie Gminy...

   
Analizuj Zamówienie 11460019
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-08-28
przedmiot ogłoszenia
Odbiór i zagospodarowanie odpadów na terenie Gminy Zawiercie w ramach dwóch części.

Przedmiotem zamówienia jest: Część I: „Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarow
ania tych odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Gminy Zawiercie”.Część II: „Prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla mieszkańców Gminy Zawiercie oraz zagospodarowanie odpadów w nim zebranych”.
Część zamówienia: LOT-0001 Część I: „Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Gminy Zawiercie”. Przedmiotem zamówienia jest: Część I: „Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Gminy Zawiercie”.1. Zakres przedmiotu zamówienia:Zakres zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie całego strumienia odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Zawiercie, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i recyklingu odpadów komunalnych, ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz poziomu składowania w ramach powierzonego zadania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. 2025 poz. 733) oraz zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera Załącznik nr 5 do SWZ dla części nr I.2. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2025r., poz. nr 277 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać poniższe czynności: odbiór odpadów komunalnych (kierowcy oraz osoby zajmujące się załadunkiem odpadów), nadzór nad realizacją umowy oraz kierowanie i rozdysponowanie taboru samochodowego.Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w projektowanych postanowieniach umownych stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ dla części nr I.3. Zamawiający przewiduje możliwość jednego wznowienia zamówienia na warunkach określonych w PPU dla części nr I.

Część zamówienia: LOT-0002 Część II: „Prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla mieszkańców Gminy Zawiercie oraz zagospodarowanie odpadów w nim zebranych”. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla mieszkańców Gminy Zawiercie oraz zagospodarowanie odpadów w nim zebranych”.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przyjmowanie odpadów selektywnie zebranych od właścicieli (mieszkańców) nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Zawiercie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ.3. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2025r., poz. nr 277 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać poniższe czynności: przyjmowaniu odpadów od właścicieli nieruchomości prowadzeniu ewidencji przekazanych odpadów utrzymaniu czystości i porządku na terenie PSZOK przekazywaniu odpadów zgromadzonych w PSZOK do zagospodarowania sporządzaniu tygodniowych raportów z ilości zebranych odpadów lub informacji o braku przyjęcia odpadów w danym tygodniu.Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w projektowanych postanowieniach umownych stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ dla części nr II.4. Dostępność dla osób niepełnosprawnych:Do obowiązków Wykonawcy należy m.in. nie tworzenie barier architektonicznych, które uniemożliwiałyby poruszanie się osób niepełnosprawnych lub mogłyby utrudniać poruszanie się osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich na terenie PSZOK-u.5. Zamawiający przewiduje możliwość 1 wznowienia zamówienia na warunkach określonych w PPU dla części nr II.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00625953-2025 z dnia: 2025-09-24
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 563109-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Identyfikator sekcji : LOT-0002 Opis zmian : Dot. części nr 1 i 2:Termin składania ofert:Było: 26/09/202512:00 - jest: 03/10/202512:00.Data otwarcia:Było: 26/09/202512:30- jest: 03/10/202512:30 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-10-03 12:00


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00646225-2025 z dnia: 2025-10-02
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 625953-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Identyfikator sekcji : LOT-0002 Opis zmian : Opis zmian: Dot. części nr 1 i 2: Termin składania ofert: Było: 03/10/2025 12:00 - jest: 10/10/2025 12:00. Data otwarcia: Było: 03/10/2025 12:30 - jest: 10/10/2025 12:30 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-10-10 12:00


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00662461-2025 z dnia: 2025-10-09
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 646225-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Identyfikator sekcji : LOT-0002 Opis zmian : 1. Dot. części nr 1: W sekcji: 5.1.6. Informacje ogólne:Informacje dodatkowe:II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Część nr I - ust. 2:Było:2. Wykonawcazobowiązany jest wyposażyć punkty gromadzenia odpadów komunalnych na nieruchomościach wielolokalowych (bloki, kamienice) w kontenery i pojemniki a domyjednorodzinne w pojemniki - stanowiące własność Wykonawcy w terminie do 31 grudnia 2025 r. lub w przypadku podpisania umowy po dniu 17 grudnia 2025 r., w terminie 14 dni od dnia podpisania umowyZmiana na :2. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć punkty gromadzenia odpadów komunalnych na nieruchomościach wielolokalowych (bloki, kamienice) w kontenery i pojemniki a domy jednorodzinne w pojemniki - stanowiące własność Wykonawcy w terminie do 31 grudnia 2025 r. lub w przypadku podpisania umowy po dniu 09 grudnia 2025 r., w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy.2. Dot. sekcji 5.1.12 dla części nr 1 i 2:Termin składania ofert: Było: 10/10/2025 12:00 - jest: 17/10/2025 12:00. Data otwarcia: Było: 10/10/2025 12:30 - jest: 17/10/2025 12:30. 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-10-17 12:00


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00677550-2025 z dnia: 2025-10-15
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 662461-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Identyfikator sekcji : LOT-0002 Opis zmian : Dot. sekcji 5.1.12 dla części nr 1 i 2: Termin składania ofert:Było: 17/10/2025 12:00 - jest: 22/10/2025 12:00. Data otwarcia: Było: 17/10/2025 12:30 - jest:22/10/2025 12:30. 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-10-22 12:00
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska, pojemniki i kontenery na śmieci
kody CPV 34928480, 90500000, 90511000, 90511200, 90511300, 90512000, 90513100, 90533000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska , pojemniki i kontenery na śmieci