Przetarg 8100016 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i innych...

   
Analizuj Zamówienie 8100016 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-04-26
przedmiot ogłoszenia
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i innych niż niebezpieczne

Część 1 Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospoda
rowanie odpadów wytwarzanych w SP ZOZ „REPTY” GCR, zgodnie z poniższym podziałem:CZĘŚĆ 1.Pozycja 1. 200301 - niesegregowane odpady komunalnePodstawienie pojemników o łącznej pojemności 12 m3 (+ - 10%) w dwóch miejscach wyznaczonych do gromadzenia odpadów i ich odbiór trzy razy w tygodniu (nie częściej niż co drugi dzień).Szacunkowa ilość odpadów w trakcie realizacji zamówienia to ok. 1960 m³.Pozycja 2. 200102 – papier i tekturaPodstawianie 2 pojemników o pojemności 1200 l (+ - 20%) każdy w dwóch miejscach wyznaczonych na gromadzenie odpadów i ich odbiór cztery razy w miesiącu. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu, jak również zbiórkę odpadów gromadzonych wcześniej do 60 l worków foliowych. Szacunkowa ilość odpadów w trakcie realizacji zamówienia to ok. 105 m³.Pozycja 3. 200101 – szkłoPodstawienie 2 pojemników o pojemności 1200 l ( + - 20 %) każdy w dwóch miejscach wyznaczonych do gromadzenia odpadów i ich odbiór jeden raz w miesiącu. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu, jak również zbiórkę odpadów gromadzonych wcześniej do 60 l worków foliowych. Szacunkowa ilość odpadów w trakcie realizacji zamówienia to ok. 30 m³.Pozycja 4. 200139 – tworzywa sztucznePodstawienie 2 pojemników o pojemności 1200 l ( + - 20 %) każdy w dwóch miejscach wyznaczonych na gromadzenie odpadów i ich odbiór dwa razy w miesiącu. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu, jak również zbiórkę odpadów gromadzonych wcześniej do 60 l worków foliowych. Szacunkowa ilość odpadów w trakcie realizacji zamówienia to ok. 60 m³. Pozycja 5. 200201 – odpady ulegające biodegradacjiPodstawienie 1 pojemnika o pojemności 1200 l ( + - 20 %) w miejscu wyznaczonym na gromadzenie odpadów i jego odbiór po telefonicznym zgłoszeniu. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę odpadu luzem, jak również zbiórkę odpadów gromadzonych wcześniej do 60 l worków foliowych. W przypadku telefonicznego zgłoszenia zapełnienia zbiornika, odbiór ma nastąpić w ciągu 3 dni w przypadku zgłoszenia zapełnienia pojemnika.Szacunkowa ilość odpadów w trakcie realizacji zamówienia to ok. 22 m³. Pozycja 6. 200307 – odpady wielkogabarytowePo telefonicznym zgłoszeniu podstawienie pojemnika a następnie po telefonicznym zgłoszeniu zapełnienia zbiornika, odbiór ma nastąpić w ciągu 3 dni.Pojemność pojemnika nie powinna być mniejsza niż 2,5 Mg.Odbiór ma nastąpić w terminie 3 dni od telefonicznego zgłoszenia zapełnienia pojemnika.Szacunkowa ilość odpadów w trakcie realizacji zamówienia to ok. 5 Mg.Pozycja 7. 200399 – odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupachPo telefonicznym zgłoszeniu podstawienie pojemnika i jego odbiór po zapełnieniu. Pojemność pojemnika nie powinna być mniejsza niż 4 m 3 .Odbiór ma nastąpić w terminie 3 dni od telefonicznego zgłoszenia zapełnienia pojemnika.Szacunkowa ilość odpadów to ok. 20 Mg.Pozycja 8. 200111 - tekstyliaOdpad będzie gromadzony w pojemnikach Zamawiającego. Odbiór ma nastąpić w terminie 3 dni od telefonicznego zgłoszenia.Szacunkowa ilość odpadów to ok. 1 Mg. 2. Określone ilości odpadów stanowią wielkość szacunkową, zostały podane orientacyjnie w celu przygotowania oferty i mogą ulec zmianie, także zmniejszeniu stosownie do zaistniałych okoliczności i rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do:a) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wskazaniami Zamawiającego, przy zachowaniu należytej staranności,b) dostarczenia bez dodatkowych opłat, określonych w pkt 1 dla każdej pozycji, ilości i rodzajów pojemników do gromadzenia odpadów, w terminie jednego dnia od dnia zawarcia umowy,c) utrzymania w należytym stanie sanitarnym i technicznym pojemników oraz ich dezynfekcji nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy,d) wymiany i naprawy pojemników w przypadku uszkodzeń wynikających z normalnego zużycia,e) w razie konieczności zabrania do naprawy pojemnika na odpady – do dostarczenia, bez dodatkowego wynagrodzenia na jego miejsce zastępczego pojemnika, który czasowo zapewni spełnianie przedmiotowych przepisów prawa, w ilości niezbędnej do zabezpieczenia powstałych na bieżąco ilości odpadów. Jeżeli pojemność pojemnika zastępczego będzie mniejsza niż przewidziana w zamówieniu i wystąpi konieczność częstszego odbioru odpadów niż wynika to z harmonogramu, Wykonawca sam pokryje koszty dodatkowych przejazdów.f) utrzymania porządku wokół pojemników, tj. uprzątnięcia nieczystości rozsypanych podczas opróżniania pojemników,g) ponoszenia odpowiedzialności za transport odpadów z miejsca czasowego gromadzenia odpadów (wraz z załadunkiem) do miejsca zagospodarowania. Od chwili odbioru odpadów Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe wskutek ich utraty, nienależytego zabezpieczenia lub zagospodarowania w sposób niezgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.h) zapewnienia, bez dodatkowych opłat, samochodów do transportu pojemników, dopuszczonych do ruchu, posiadających wymagane prawem atesty oraz ważne ubezpieczenie OC, i) wywozu odpadów na własny koszt i odpowiedzialność z terenu SP ZOZ „REPTY” GCR, zgodnie z częstotliwością określoną w pkt 1 dla każdej pozycji lub na każde, telefoniczne zlecenie Zamawiającego,j) pokrycia wszelkich kar, nałożonych na Zamawiającego, wynikających z nieprzestrzegania przez Wykonawcę obowiązujących przepisów prawa, przepisów BHP, p.poż. oraz zaleceń jednostek kontrolujących – w zakresie świadczonych usług.6. Zamawiający zobowiązuje się do:a) selektywnego gromadzenia odpadów w pojemnikach zgodnie z ich przeznaczeniem,b) przygotowania odpadów w sposób umożliwiający ich załadunek i transport,c) informowania Wykonawcy o konieczności odbioru partii odpadów oraz podania rodzaju i ilości odpadów za wyjątkiem odpadów komunalnych, które będą odbierane cyklicznie trzy razy w tygodniu,d) zapewnienia Wykonawcy swobodnego dostępu i dojazdu środków transportu po utwardzonym podłożu do miejsca odbioru odpadów,e) niezwłocznego informowania Wykonawcy o mogących powstać utrudnieniach w odbiorze odpadów.7. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności: a) za zakłócenia powstałe w wywozie odpadów wskutek zaniedbań Zamawiającego, a zwłaszcza w wyniku uniemożliwienia dojazdu do miejsca gromadzenia odpadów,b) wystąpienia okresowej, niezawinionej przez Wykonawcę awarii sprzętu (pojazdów, pojemników), nie dłuższej niż 3 dni. Wykonawca poinformuje o tym najpóźniej w dniu planowanego odbioru odpadów.8. Przedmiotowa usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności z:a) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2020r. poz.797 z późn. zm.),b) Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020r. poz. 10),c) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska tj. z dnia19 lipca 2019r. ( tj Dz. U. z 2020r. poz. 1219 z późn. zm.),d) Ustawą z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (tj. Dz. U. 2019r. poz. 542),e) Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. 2020r. poz. 1439).9. Wszystkie dokumenty załączone do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest czytać oraz uwzględnić łącznie i uzupełniająco.

Część 2 Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów wytwarzanych w SP ZOZ „REPTY” GCR, zgodnie z poniższym podziałem:CZĘŚĆ 2.190801 – odpady skratkiPodstawienie 8 pojemników po 120 l każdy i ich odbiór raz na trzy miesiące lub po telefonicznym zgłoszeniu.Szacunkowa ilość odpadów w trakcie realizacji zamówienia to ok. 5 Mg. 2. Określone ilości odpadów stanowią wielkość szacunkową, zostały podane orientacyjnie w celu przygotowania oferty i mogą ulec zmianie, także zmniejszeniu stosownie do zaistniałych okoliczności i rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 3. Faktyczny zakres wykonanej usługi w zakresie Części 2 i 3 będzie wynikał z ewidencji prowadzonej przez Zamawiającego i potwierdzonej przez Wykonawcę w systemie teleinformatycznym Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, zwanym dalej „systemem BDO”.4. Odbiór odpadów w zakresie Części 2 i 3 będzie potwierdzany kartą przekazania odpadów sporządzoną przez upoważnionego pracownika Zamawiającego w systemie BDO, osobno dla każdego rodzaju odpadów. Na żądanie Wykonawcy przekazanie odpadów będzie potwierdzane wydrukiem „karty przekazania odpadów”.5. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do:k) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wskazaniami Zamawiającego, przy zachowaniu należytej staranności,l) dostarczenia bez dodatkowych opłat, określonych w pkt 1 dla każdej pozycji, ilości i rodzajów pojemników do gromadzenia odpadów, w terminie jednego dnia od dnia zawarcia umowy,m) utrzymania w należytym stanie sanitarnym i technicznym pojemników oraz ich dezynfekcji nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy,n) wymiany i naprawy pojemników w przypadku uszkodzeń wynikających z normalnego zużycia,o) w razie konieczności zabrania do naprawy pojemnika na odpady – do dostarczenia, bez dodatkowego wynagrodzenia na jego miejsce zastępczego pojemnika, który czasowo zapewni spełnianie przedmiotowych przepisów prawa, w ilości niezbędnej do zabezpieczenia powstałych na bieżąco ilości odpadów. Jeżeli pojemność pojemnika zastępczego będzie mniejsza niż przewidziana w zamówieniu i wystąpi konieczność częstszego odbioru odpadów niż wynika to z harmonogramu, Wykonawca sam pokryje koszty dodatkowych przejazdów.p) utrzymania porządku wokół pojemników, tj. uprzątnięcia nieczystości rozsypanych podczas opróżniania pojemników,q) ponoszenia odpowiedzialności za transport odpadów z miejsca czasowego gromadzenia odpadów (wraz z załadunkiem) do miejsca zagospodarowania. Od chwili odbioru odpadów Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe wskutek ich utraty, nienależytego zabezpieczenia lub zagospodarowania w sposób niezgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.r) zapewnienia, bez dodatkowych opłat, samochodów do transportu pojemników, dopuszczonych do ruchu, posiadających wymagane prawem atesty oraz ważne ubezpieczenie OC, s) wywozu odpadów na własny koszt i odpowiedzialność z terenu SP ZOZ „REPTY” GCR, zgodnie z częstotliwością określoną w pkt 1 dla każdej pozycji lub na każde, telefoniczne zlecenie Zamawiającego,t) pokrycia wszelkich kar, nałożonych na Zamawiającego, wynikających z nieprzestrzegania przez Wykonawcę obowiązujących przepisów prawa, przepisów BHP, p.poż. oraz zaleceń jednostek kontrolujących – w zakresie świadczonych usług.6. Zamawiający zobowiązuje się do:a) selektywnego gromadzenia odpadów w pojemnikach zgodnie z ich przeznaczeniem,b) przygotowania odpadów w sposób umożliwiający ich załadunek i transport,c) informowania Wykonawcy o konieczności odbioru partii odpadów oraz podania rodzaju i ilości odpadów za wyjątkiem odpadów komunalnych, które będą odbierane cyklicznie trzy razy w tygodniu,d) zapewnienia Wykonawcy swobodnego dostępu i dojazdu środków transportu po utwardzonym podłożu do miejsca odbioru odpadów,e) niezwłocznego informowania Wykonawcy o mogących powstać utrudnieniach w odbiorze odpadów.7. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności: a) za zakłócenia powstałe w wywozie odpadów wskutek zaniedbań Zamawiającego, a zwłaszcza w wyniku uniemożliwienia dojazdu do miejsca gromadzenia odpadów,b) wystąpienia okresowej, niezawinionej przez Wykonawcę awarii sprzętu (pojazdów, pojemników), nie dłuższej niż 3 dni. Wykonawca poinformuje o tym najpóźniej w dniu planowanego odbioru odpadów.8. Przedmiotowa usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności z:a) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2020r. poz.797 z późn. zm.),b) Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020r. poz. 10),c) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska tj. z dnia19 lipca 2019r. ( tj Dz. U. z 2020r. poz. 1219 z późn. zm.),d) Ustawą z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (tj. Dz. U. 2019r. poz. 542),e) Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. 2020r. poz. 1439).9. Wszystkie dokumenty załączone do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest czytać oraz uwzględnić łącznie i uzupełniająco.

Część 3 Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów wytwarzanych w SP ZOZ „REPTY” GCR, zgodnie z poniższym podziałem:CZĘŚĆ 3.080318 – odpadowy toner drukarskiOdpad będzie gromadzony w pojemnikach Zamawiającego. Odbiór ma nastąpić w terminie 3 dni od telefonicznego zgłoszenia.Szacunkowa ilość odpadów to ok. 0,100 Mg. 2. Określone ilości odpadów stanowią wielkość szacunkową, zostały podane orientacyjnie w celu przygotowania oferty i mogą ulec zmianie, także zmniejszeniu stosownie do zaistniałych okoliczności i rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 3. Faktyczny zakres wykonanej usługi w zakresie Części 2 i 3 będzie wynikał z ewidencji prowadzonej przez Zamawiającego i potwierdzonej przez Wykonawcę w systemie teleinformatycznym Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, zwanym dalej „systemem BDO”.4. Odbiór odpadów w zakresie Części 2 i 3 będzie potwierdzany kartą przekazania odpadów sporządzoną przez upoważnionego pracownika Zamawiającego w systemie BDO, osobno dla każdego rodzaju odpadów. Na żądanie Wykonawcy przekazanie odpadów będzie potwierdzane wydrukiem „karty przekazania odpadów”.5. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do:k) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wskazaniami Zamawiającego, przy zachowaniu należytej staranności,l) dostarczenia bez dodatkowych opłat, określonych w pkt 1 dla każdej pozycji, ilości i rodzajów pojemników do gromadzenia odpadów, w terminie jednego dnia od dnia zawarcia umowy,m) utrzymania w należytym stanie sanitarnym i technicznym pojemników oraz ich dezynfekcji nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy,n) wymiany i naprawy pojemników w przypadku uszkodzeń wynikających z normalnego zużycia,o) w razie konieczności zabrania do naprawy pojemnika na odpady – do dostarczenia, bez dodatkowego wynagrodzenia na jego miejsce zastępczego pojemnika, który czasowo zapewni spełnianie przedmiotowych przepisów prawa, w ilości niezbędnej do zabezpieczenia powstałych na bieżąco ilości odpadów. Jeżeli pojemność pojemnika zastępczego będzie mniejsza niż przewidziana w zamówieniu i wystąpi konieczność częstszego odbioru odpadów niż wynika to z harmonogramu, Wykonawca sam pokryje koszty dodatkowych przejazdów.p) utrzymania porządku wokół pojemników, tj. uprzątnięcia nieczystości rozsypanych podczas opróżniania pojemników,q) ponoszenia odpowiedzialności za transport odpadów z miejsca czasowego gromadzenia odpadów (wraz z załadunkiem) do miejsca zagospodarowania. Od chwili odbioru odpadów Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe wskutek ich utraty, nienależytego zabezpieczenia lub zagospodarowania w sposób niezgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.r) zapewnienia, bez dodatkowych opłat, samochodów do transportu pojemników, dopuszczonych do ruchu, posiadających wymagane prawem atesty oraz ważne ubezpieczenie OC, s) wywozu odpadów na własny koszt i odpowiedzialność z terenu SP ZOZ „REPTY” GCR, zgodnie z częstotliwością określoną w pkt 1 dla każdej pozycji lub na każde, telefoniczne zlecenie Zamawiającego,t) pokrycia wszelkich kar, nałożonych na Zamawiającego, wynikających z nieprzestrzegania przez Wykonawcę obowiązujących przepisów prawa, przepisów BHP, p.poż. oraz zaleceń jednostek kontrolujących – w zakresie świadczonych usług.6. Zamawiający zobowiązuje się do:a) selektywnego gromadzenia odpadów w pojemnikach zgodnie z ich przeznaczeniem,b) przygotowania odpadów w sposób umożliwiający ich załadunek i transport,c) informowania Wykonawcy o konieczności odbioru partii odpadów oraz podania rodzaju i ilości odpadów za wyjątkiem odpadów komunalnych, które będą odbierane cyklicznie trzy razy w tygodniu,d) zapewnienia Wykonawcy swobodnego dostępu i dojazdu środków transportu po utwardzonym podłożu do miejsca odbioru odpadów,e) niezwłocznego informowania Wykonawcy o mogących powstać utrudnieniach w odbiorze odpadów.7. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności: a) za zakłócenia powstałe w wywozie odpadów wskutek zaniedbań Zamawiającego, a zwłaszcza w wyniku uniemożliwienia dojazdu do miejsca gromadzenia odpadów,b) wystąpienia okresowej, niezawinionej przez Wykonawcę awarii sprzętu (pojazdów, pojemników), nie dłuższej niż 3 dni. Wykonawca poinformuje o tym najpóźniej w dniu planowanego odbioru odpadów.8. Przedmiotowa usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności z:a) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2020r. poz.797 z późn. zm.),b) Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020r. poz. 10),c) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska tj. z dnia19 lipca 2019r. ( tj Dz. U. z 2020r. poz. 1219 z późn. zm.),d) Ustawą z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (tj. Dz. U. 2019r. poz. 542),e) Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. 2020r. poz. 1439).9. Wszystkie dokumenty załączone do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest czytać oraz uwzględnić łącznie i uzupełniająco.



GCR/15/ZP/2021
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000, 90511000, 90512000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10365808 2024-05-06
godz. 10:00
Dolnośląskie Ręczne sortowanie odpadów komunalnych oraz wykonywanie prac przygotowawczych do sortowania odpadów i prac polegających na ręcznym demontażu odpadów wielkogabarytowych na terenie ZZO w...
10450929 2024-05-07
godz. 11:00
Śląskie Usługa polegająca na załadunku, wywozie i odzysku ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Żorach przy ul. Wodociągowej 10 (odpad o kodzie 19 08 05) z...
10485874 2024-05-08
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest Usługa wywozu odpadów komunalnych z budynków Urzędu Marszałkowskiego i pomieszczeń najmowanych na potrzeby Urzędu na okres 36 miesięcy zgodnie z zapisami...
10502931 2024-05-08
godz. 10:00
Małopolskie Odbiór, transport i składowanie na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest z terenu Gminy Stryszów.
10489575 2024-05-10
godz. 10:00
Lubelskie Usługa odbioru i zagospodarowania segregowanych nieczystości stałych powstałych po segregacji odpadów podczas bieżącej pracy i funkcjonowania na terenie Placówki Terenowej Kasy Rolni...
10502401 2024-05-13
godz. 12:00
Śląskie G2400156 - UTYLIZACJA ŹRÓDEŁ ŚWIATŁA
10433216 2024-05-14
godz. 10:00
Małopolskie 4.1 Przedmiotem zamówienia jest Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Andrychów w terminie 12 miesięcy licząc od d...
10503474 2024-05-14
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Załadunek, transport oraz przetwarzanie odpadów powstających w wyniku funkcjonowania Miejskich Wodociągów i Kanalizacji w Bydgoszczy - sp. z o. o.
10446849 2024-05-16
godz. 10:00
Wielkopolskie Utworzenie i prowadzenie Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) wraz z zagospodarowaniem zgromadzonych odpadów Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zak...
10473705 2024-05-20
godz. 10:00
Opolskie Zagospodarowanie i odbiór odpadów o kodzie 19 12 04- odpady powstałe w wyniku frakcjonowania w kabinie sortowniczej odpadów 19 12 12 – inne odpady( w tym zmieszane substancje i przedmi...