Przetarg 12085042 - „Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i...

   
Analizuj Zamówienie 12085042
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-19
przedmiot ogłoszenia
„Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomości zamieszkałych oraz z PSZOK-u z terenu gminy Rozdrażew w 2026 r”

1. Przedmiotem zamówienia jest
realizacja usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomości zamieszkałych oraz z PSZOK-u z terenu gminy Rozdrażew. W ramach zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomości zamieszkałych oraz z PSZOK-u z terenu gminy Rozdrażew podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazania ich do Wielkopolskiego Centrum Recyklingu – Spółka z o.o. w Jarocinie, Witaszyczki, ul. Mariusza Małynicza 1, 63-200 Jarocin. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) odbieranie i transport niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rozdrażew z następujących miejscowości: Wolenice, Dębowiec, Wygoda, Dzielice, Henryków, Chwałki, Dąbrowa, Rozdrażewek, Maciejew, Nowa Wieś, Budy, Wyki, Trzemeszno, Grębów, Rozdrażew 2) odbieranie i transport odpadów komunalnych z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, 3) odbieranie i transport zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów wielkogabarytowych podczas jednorazowej objazdowej zbiórki tych odpadów, 4) odbieranie i transport odpadów komunalnych z aptek (przeterminowane leki) oraz z placówek oświatowych i siedziby Urzędu Gminy (baterie i akumulatorki). 3. Lokalizację ulic na terenie Gminy Rozdrażew oraz lokalizację miejscowości na obszarze gminy przedstawiono na mapach stanowiących załączniki nr 1 i nr 2 do SWZ. 4. Zestawienie miejscowości z wykazem ilości nieruchomości i gospodarstw domowych zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. 5. Zakres przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbierania i transportu odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Rozdrażew. Opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ pn.: „Opis Przedmiotu Zamówienia” jak również projekt umowy. Odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych odbywać się będzie zgodnie z zasadami określonymi w: 1) uchwale nr XXXII/239/2021 Rady Gminy Rozdrażew z dnia 18 października 2021 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi ze zmianami - załącznik nr 4 do SWZ, 2) uchwale nr XXXII/238/2021 Rady Gminy Rozdrażew z dnia 18 października 2021r. w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rozdrażew ze zmianami - załącznik nr 5 do SWZ. 6. Szacunkowa ilość odpadów w okresie trwania umowy: 1) ilość niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych określa się wg obliczeń szacunkowych na 347,00 Mg 2) ilość odpadów zebranych w sposób selektywny odebranych bezpośrednio od mieszkańców oraz odpadów pochodzących z jednorazowej zbiórki objazdowej odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu RTV/AGD – 869,50 Mg 3) ilość odpadów zbieranych w sposób selektywny na PSZOK-u – 208,01 Mg, co przekłada się na szacunkową ilość 114 szt. kontenerów i pojemników do odbioru i transportu do wskazanej przez Zamawiającego instalacji. 7. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: 1) w przypadku nieruchomości zamieszkałych zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - raz na miesiąc, b) odpady selektywnie zbierane: − metale, w tym opakowania z metali, tworzywa sztuczne, w tym opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe - raz na miesiąc, − szkło – raz na kwartał,− papier i tektura, w tym opakowania z papieru i tektury – raz na dwa miesiące, c) odpady ulegające biodegradacji: - od kwietnia do października – raz na dwa tygodnie, - od listopada do marca – raz na miesiąc, d) odpady popiołu i żużlu z palenisk domowych: - od września do kwietnia - raz na miesiąc, - od maja do sierpnia – raz na dwa miesiące, 2) w przypadku nieruchomości zamieszkałych zabudowanych budynkami mieszkalnymi wielolokalowymi: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - raz na dwa tygodnie, b) odpady selektywnie zbierane: − metale, w tym opakowania z metali, tworzywa sztuczne, w tym opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe - raz na miesiąc, − szkło – raz na kwartał,− papier i tektura, w tym opakowania z papieru i tektury – raz na dwa miesiące, c) odpady ulegające biodegradacji: - od kwietnia do października – raz na dwa tygodnie, - od listopada do marca – raz na miesiąc, d) odpady popiołu i żużlu z palenisk domowych: - od września do kwietnia - raz na miesiąc, - od maja do sierpnia – raz na dwa miesiące, 3) odbiór odpadów z PSZOK w ciągu trzech dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego (prognozowana częstotliwość określona jest w formularzu ofertowym) 4) odbiór przeterminowanych leków z aptek – raz na dwa miesiące, 5) odbiór zużytych baterii i akumulatorów z placówek oświatowych i siedziby Urzędu Gminy - raz na pół roku, 6) odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów wielkogabarytowych podczas objazdowej zbiórki ww. odpadów - raz w okresie trwania umowy. 8. Harmonogram wywozu odpadów przedłożony przez Wykonawcę Zamawiającemu w ciągu 3 dni od powiadomienia o rozstrzygnięciu przetargu, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego, stanowi załącznik do umowy. 9. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje odpadów powstających w nieruchomościach niezamieszkałych (podmioty gospodarcze, placówki oświatowe, sklepy, banki, cmentarze itp.) 10. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone usługi objęte przedmiotem zamówienia. Uwaga: Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia, oszacowanie ilości odpadów w rozbiciu na poszczególne frakcje oraz szczegółowe zasady ustalenia harmonogramu odbioru odpadów określa Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. 11. Wykonawca będzie rozliczał się z Zamawiającym miesięcznie w oparciu o: 1) sprawozdanie, 2) karty przekazania odpadów, wygenerowane z systemu BDO, dostarczone Zamawiającemu przez Wykonawcę do 15 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni, 12. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, 2) sporządzania rocznego sprawozdania, o którym mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 733). Sprawozdanie sporządzone w sposób wymagany przez przepisy prawa Wykonawca przekazuje Wójtowi Gminy Rozdrażew.

GK.271.2.2025.M.W.
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000, 90513100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska