Przetarg 8444534 - Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy...

   
Analizuj Zamówienie 8444534 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-10-07
przedmiot ogłoszenia
Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Szydłów

Przedmiot zamówienia obejmuje:1) Odbieranie i transport odpadów
komunalnych z terenu gminy Szydłów do Instalacji Komunalnej w Rzędowie, gmina Tuczępy, zarządzanej przez Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o., Rzędów 40, 28-142 Tuczępy z:a) nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, b) nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe, lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe z terenu Gminy Szydłów, c) gniazd selektywnej zbiórki odpadów rozstawionych na terenie gminy Szydłów, (1 w Kotuszowie, 1 w Szydłowie)d) Odbiór z nieruchomości zamieszkałych oraz z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe, lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, popiołów i żużla w pojemnikach lub workach zabezpieczonych przez właściciela nieruchomości,e) Odbiór przeterminowanych leków z apteki w Szydłowie. f) Odbiór z nieruchomości zamieszkałych oraz z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe, lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, roku 2 razy w roku (wiosna-jesień) w formie wystawki: przeterminowanych leków i chemikaliów, opakowań po środkach ochrony roślin, zużytych baterii i akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon stanowiących odpady komunalne.g) Odbiór odpadów z miejskiego punktu elektroodpadów (tj. zużyte baterie, żarówki, świetlówki, telefony i ładowarki, drobna elektronika, płyty CD,DVD oraz zużyte tonery)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do SWZ.

IGP.II.271.44.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00229371/01 z dnia: 2021-10-12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.10. Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert Przed zmianą:

Po zmianie:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Zdolność techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
1) Wykonanych usług.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
• minimum jedną usługę polegającą na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych (zbieranych w sposób selektywny i zmieszany) na rzecz właścicieli nieruchomości, a każda z tych usług realizowana była minimum 10 miesięcy w granicach administracyjnych jednego miasta (dzielnicy, posesji należących do Spółdzielni Mieszkaniowej) lub jednej gminy, obejmujące swym zakresem, co najmniej 800 gospodarstw domowych lub nie mniej niż 2 000 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 200 000,00 zł,
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
2) Dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia publicznego lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji nw. potencjału technicznego do wykonania zamówienia na okres korzystania z niego przy wykonaniu zamówienia.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje samochodami specjalistycznymi na poziomie odpowiadającym liczbą i rodzajem pojazdów, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U z 2013r., poz.122):
- co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
- co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
- co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej
- co najmniej jednym samochodem dostawczym lub terenowym przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych z możliwością wjazdu na drogi o nawierzchni gruntowej i szerokości do 3,0 m o ładowności do 5 Mg.
- bazą magazynowo-transportową, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz.U 2013 r.,poz.122)
Pojazdy winny być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów i miejscach ich postoju. Pojazdy winne być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników.

2. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego nie mniejszą niż: 400 000,00 zł brutto.
Po zmianie:
1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań co do złożenia dokumentów, wystarczającym jest złożenie wraz z ofertą oświadczenia (załącznik do SWZ) na podstawie którego Zamawiający uzna że Wykonawca posiada zezwolenie na odbiór i transport odpadów oznaczonych kodami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia;
− wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Szydłow, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1439);
− wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (tzw. BDO) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach w zakresie transportu odpadów w zakresie obejmującym minimum przedmiot niniejszego zamówienia;
Uwaga:
Na odbiór odpadów gdzie nie określono kodów odpadów Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokument uprawniający do wykonania usługi w terminie 7 dni przed rozpoczęciem świadczenia lub w tym terminie zgłosi podwykonawcę, który będzie posiadał stosowne uprawnienia.

2. Zdolność techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
1) Wykonanych usług.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
• minimum jedną usługę polegającą na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych (zbieranych w sposób selektywny i zmieszany) na rzecz właścicieli nieruchomości, a każda z tych usług realizowana była minimum 10 miesięcy w granicach administracyjnych jednego miasta (dzielnicy, posesji należących do Spółdzielni Mieszkaniowej) lub jednej gminy, obejmujące swym zakresem, co najmniej 800 gospodarstw domowych lub nie mniej niż 2 000 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 200 000,00 zł,
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
2) Dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia publicznego lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji nw. potencjału technicznego do wykonania zamówienia na okres korzystania z niego przy wykonaniu zamówienia.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje samochodami specjalistycznymi na poziomie odpowiadającym liczbą i rodzajem pojazdów, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U z 2013r., poz.122):
- co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
- co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
- co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej
- co najmniej jednym samochodem dostawczym lub terenowym przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych z możliwością wjazdu na drogi o nawierzchni gruntowej i szerokości do 3,0 m o ładowności do 5 Mg.
- bazą magazynowo-transportową, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz.U 2013 r.,poz.122)
Pojazdy winny być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów i miejscach ich postoju. Pojazdy winne być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników.

3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego nie mniejszą niż: 400 000,00 zł brutto.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-15 09:00
Po zmianie:
2021-10-19 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-15 11:00
Po zmianie:
2021-10-19 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-11-13
Po zmianie:
2021-11-17
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10344600 2024-04-26
godz. 12:00
Małopolskie System gospodarki odpadami komunalnymi – wywóz odpadów. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości ...
10483241 2024-04-29
godz. 14:00
Podlaskie Odbiór i utylizacja wyrobów zawierających azbest z ok. 27 gospodarstw rolnych z terenu gminy Nowe Piekuty w szacunkowej ilości ok. 9 700 m^2 tj. ok. 145 Mg (wartość przelicznika zgodni...
10478816 2024-04-30
godz. 10:00
Lubuskie Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych wraz z podstawieniem pojemników na terenie Gminy Zwierzyn w roku 2024/2025 z obiektów gminnych, terenów sołectw i cmentarzy kom...
10485874 2024-05-08
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest Usługa wywozu odpadów komunalnych z budynków Urzędu Marszałkowskiego i pomieszczeń najmowanych na potrzeby Urzędu na okres 36 miesięcy zgodnie z zapisami...
10479456 2024-05-08
godz. 10:00
Dolnośląskie Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon I Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1) Utrzymanie czystości i porządku na terenach gmin...
10451060 2024-05-17
godz. 10:00
Wielkopolskie Odbiór odpadów komunalnych - 2 części Temat: Odbiór odpadów komunalnych zebranych w sposób selektywny z miejsc gromadzenia odpadów komunalnych obejmujących pojemniki typu "dzwon", ...
10440751 2024-05-17
godz. 12:00
Podkarpackie Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Lubaczów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieran...
10446888 2024-05-21
godz. 09:00
Śląskie Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych Położonych na terenie Gminy Pawłowice 1. Opis przedmiotu zamówienia: - odbiór i zagospodarowanie odpadó...
10451071 2024-05-23
godz. 13:00
Pomorskie (17) Usługa przetwarzania odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wy...
10483885 2024-06-04
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest: Nazwa zadania: „Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Stepnica, PSZO...