Przetarg 12194526 - Obsługa Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w...

   
Analizuj Zamówienie 12194526
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-03
przedmiot ogłoszenia
Obsługa Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach w 2026 r.

1. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania: Obsługi Regionalnego Centrum Informacji Turysty
cznej w Katowicach (zwanego dalej RCIT) w zakresie:a) udzielania informacji wszystkim odwiedzającym punkt w zakresie walorów turystycznych, bazy noclegowej, kulturalnej i sportowej dzielnic Miasta i regionu,b) sprzedaży materiałów promocyjno-informacyjnych (albumów, folderów, map itp.) dotyczących Katowic i regionu wszystkim zainteresowanym (sprzedaż winna być skoordynowana ze sprzedażą prowadzoną przez Górnośląski Oddział PTTK w Katowicach, który mieści się w tym samym lokalu przy Rynku 13),c) sprzedaży gadżetów z Katowic, certyfikowanych/zatwierdzanych przez Wydział Promocji UM Katowice,d) dystrybucji bezpłatnych miejskich materiałów promocyjnych (czasopism, folderów, mapek, broszur itp.),e) dystrybucji materiałów promocyjnych Miasta (przyjmowania wniosków w formie papierowej i elektronicznej, kontaktowania się z wnioskodawcami, przygotowywania materiałów po konsultacji z Wydziałem Promocji, wydawania materiałów wnioskodawcom, prowadzenia ewidencji realizowanych wniosków i wydanych materiałów),f) zbierania informacji dotyczących aktualnego stanu bazy turystycznej, usług, kultury, sportu itd. w Katowicach, g) organizacji i koordynacji konkursów miejskich,h) organizacji co najmniej 16 tematycznych spacerów miejskich z przewodnikiem,i) prowadzenia współpracy z punktami informacji turystycznej z miast partnerskich miasta Katowice w zakresie wymiany materiałów informacyjno-promocyjnych oraz ewentualnych spotkań celem wymiany doświadczeń, j) koordynacji profili w mediach społecznościowych w zakresie ich aktualizacji o odbywające się wydarzenia w mieście, k) nawiązania i utrzymywania współpracy i kontaktów ze szkołami wyższymi kształcącymiw dziedzinie turystyki,l) współpracy z Śląską Organizacją Turystyczną i innymi podmiotami na rynku usług turystycznych w zakresie promocji miasta i regionu,m) przygotowywania informacji o wydarzeniach na urządzenia multimedialne,n) podlewania roślin znajdujących się w RCIT,o) przeprowadzania kwartalnie inwentaryzacji i kontroli jakości materiałów promocyjnych oraz określanie zapotrzebowania na poszczególne materiały promocyjne,p) wsparcia logistycznego dodatkowych wydarzeń w RCIT i koordynacji kalendarza wydarzeń,q) dodatkowo w przypadku dużych wydarzeń miejskich o charakterze gospodarczo – kulturalno – sportowym (niezależnie od działania RCIT przy Rynku 13), należy zorganizować mobilne Regionalne Centrum Informacji Turystycznej (zwane dalej mobilnym RCIT), w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Maksymalna ilość wydarzeń miejskich, dla których konieczne będzie zorganizowanie mobilnego Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej Zamawiający określa w ilości maksymalnie 15 wydarzeń, które odbywać się będą w Strefie Kultury i innych wskazanych tego typu miejscach.2. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:a) zapewnienia wykonania obsługi CIT przez co najmniej:- dwie osoby posługujące się dwoma językami obcymi w tym obowiązkowo biegle językiem angielskim oraz drugim językiem (niemieckim, francuskim, hiszpańskim, rosyjskim, czeskim) co najmniej na poziomie komunikatywnym, które uczestniczyły w szkoleniach w zakresie turystyki organizowanych przez regionalne organizacje turystyczne oraz posiadające min. półroczne doświadczenie w obsłudze informacji turystycznej;- dwie osoby o kwalifikacjach, doświadczeniu i znajomości języków jw. do pełnienia zastępstwa w przypadku nieobecności osób jw.;- jedną osobę posiadającą certyfikat 1 stopnia kursu nauczycielskiego języka migowego lub równoważny certyfikat dot. języka migowego;- jedną osobę posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie turystyki;Zamawiający dopuszcza, że któraś ze wskazanych osób spełnia jednocześnie kilka z ww. warunków.b) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osób jw. pracujących w trybie zmianowym:- w miesiącach od podpisania umowy do końca maja: od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00, w soboty i w niedziele w godz. od 9.00 do 13.00.- w miesiącach od początku czerwca do końca sierpnia: od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 18.00, w soboty w godz. od 9.00 do 17.00, w niedziele w godz. od 9.00 do 13.00.- w miesiącach od początku września do końca grudnia: od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00, w soboty i w niedziele w godz. od 9.00 do 13.00,z tym, że:Wykonawca winien zapewnić obsługę RCIT jn.: - od poniedziałku do piątku jedna osoba w godz. od 9.00 do 17.00, druga osoba w godz. od 10.00 do 18.00 lub od 9.00 do 17.00 (zgodnie z zapisem pkt b);- w soboty jedna osoba w godz. od godz. 9.00 do 17.00 lub od 9:00 do 13:00 (zgodnie z zapisem pkt b);- w niedziele jedna osoba w godz. od 9.00 do 13.00 (zgodnie z zapisem pkt b).c) W trakcie trwania ważnych wydarzeń gospodarczo – kulturalno - sportowych odbywających się na terenie Katowic wykonawca winien zapewnić obsługę RCIT w uzgodnieniu z Wydziałem Promocji, lecz nie dłużej niż do godziny 20:00 (w wyjątkowych przypadkach do godziny 22:00). Liczba godzin pracy osób pracujących/zatrudnionych na stanowiskach mobilnych podczas jednego dnia każdego z odbywających się wydarzeń nie będzie przekraczała 10 godzin.3. Wymogi techniczne wykonywania umowy:a) Osoby wykonujące zamówienie powinny znać Katowice i umieć biegle poruszać się po stronach internetowych w celu pomocy w zakresie obsługi turystycznej osób odwiedzających Katowice i województwo śląskie np.: przy wyszukiwaniu odpowiednich miejsc, lub atrakcji itp.;b) Wszystkie osoby obsługujące RCIT są zobowiązane do brania udziału w szkoleniach z zakresu obsługi klienta organizowanych przez Śląską Organizację Turystyczną bądź inne podmioty współpracujące z Miastem Katowice;c) Wszystkie osoby w trakcie wykonywania usługi powinny być ubrane w takie same stroje zgodne z wymaganiami standardu obsługi klienta (tzn. koszula lub koszulka z elementami graficznymi Miasta i Śląskiej Organizacji Turystycznej);d) Wykonawca zobowiązany będzie do należytego dbania o mienie znajdujące się w Regionalnym Centrum Informacji Turystycznej oraz wypełnienie standardów Śląskiego Systemu Informacji Turystycznej (ŚSIT) dla obiektu oznaczonego 4 gwiazdkami i jego dalszego rozwoju zgodnie z wytycznymi Śląskiej Organizacji Turystycznej;e) Dodatkowo Wykonawca powinien zapewnić osobom wykonującym zamówienie odpowiednie narzędzia do pracy, w tym co najmniej dwa komputery wraz z drukarkami, jeden laptop (do pracy na mobilnym stanowisku RCIT), jeden skaner oraz materiały piśmiennicze i przedmioty niezbędne przy wykonywaniu usługi;f) Realizacja usługi winna odbywać się w koordynacji i uzgodnieniu z Wydziałem Promocji Urzędu Miasta Katowice;g) Wykonawca nie może prowadzić swojej dotychczasowej działalności gospodarczej w ramach Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej, przy wykorzystaniu zatrudnionych pracowników, sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego własność Miasta.Uwaga! Liczba miesięcy wskazana w załączniku nr 1 (oferta) do specyfikacji jest wielkością orientacyjną, przyjętą dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.

BZP.271.1.104.2025
branża Usługi informacyjne, bazy danych, tłumaczenia, Praca, Usługi reklamowe
podbranża usługi informacyjne, akcje promocyjne
kody CPV 63513000, 79342320, 79512000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi informacyjne , akcje promocyjne