Przetarg 7317935 - Obsługa recepcji z usługami ochrony osób i mienia w...

   
Analizuj Zamówienie 7317935 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-05
przedmiot ogłoszenia
Obsługa recepcji z usługami ochrony osób i mienia w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy
Numer referencyjny: CKiW.DZP.
271.1.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi, polegającej na obsłudze recepcji z usługami ochrony osób i mienia w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy przy ul. Zamkowej 4 w dni robocze w godzinach od 15.00 do 8.00, a także w niedziele, święta i w dni wolne od pracy w CKiW OHP w Oleśnicy tj. 14.08.2020 r. i 24.12.2020 r. oraz całodobowy monitoring systemu alarmowego w budynku gospodarczym na ul. Wałowej 10.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a) prowadzenie recepcji w dni robocze w godzinach od 15.00 do 8.00, a także w niedziele, święta i w dni wolne od pracy w CKiW OHP w Oleśnicy tj. 14.08.2020 r. i 24.12.2020 r., w tym obsługa połączeń telefonicznych, kasy fiskalnej, terminala płatniczego, komputera i innych urządzeń biurowych;
b) przyjmowanie gości hotelowych, w tym wpisywanie ich do książki meldunkowej, udzielanie informacji dotyczących pobytu w hotelu i przyjmowanie płatności gotówkowych lub kartą płatniczą;
c) dokonywanie i sprawdzanie w komputerowym systemie rezerwacji pokoi hotelowych, ustalanie z gośćmi terminu pobytu;
d) obsługiwanie poczty mailowej;
e) prowadzenie gospodarki kluczami: wydawanie i przyjmowanie kluczy od osób upoważnionych oraz prowadzenie rejestru wydawanych kluczy;
f) prowadzenie ewidencji gości wchodzących na teren obiektu w godzinach urzędowania;
g) sprzedaż pamiątek i biletów na zwiedzanie Zamku;
h) przyjmowanie poczty, przesyłek kurierskich, paczek po godzinach pracy sekretariatu;
i) zapewnienie bezpieczeństwa osobom i mieniu znajdującym się na ochranianym terenie;
j) kontrolowanie ruchu samochodowego na terenie obiektu, w tym otwieranie szlabanu dla uprawnionych samochodów oraz otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej do Zamku;
k) starannym otwieraniu i zamykaniu obiektu, w tym sprawdzaniu czy na terenie obiektu po godzinach zamknięcia nie przebywają osoby nieupoważnione;
l) sprawdzanie po zakończeniu pracy wszystkich pomieszczeń oraz zabezpieczeń technicznych, tj. zamki, okna, oświetlenie;
m) zwracanie uwagi na podejrzane torby, paczki pozostawione na strzeżonym terenie;
n) zabezpieczanie terenu i obiektów przed kradzieżą, pożarem lub dewastacją mienia w czasie pełnienia służby przez wszystkie dni tygodnia w czasie trwania umowy, przy udziale jednego pracownika na zmianie;
o) podejmowanie działań mających na celu uniemożliwienie wstępu oraz przebywania na terenie nieruchomości osób nietrzeźwych lub znajdujących się pod wpływem środków odurzających, psychotropowych lub innych, podobnie działających substancji, a także stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa innych osób lub mienia;
p) obsługiwanie systemów przeciwpożarowego i oddymiania;
r) prowadzenie stałego monitoringu systemu alarmowego w budynku przy ul. Wałowej 10;
s) dbanie o porządek i estetykę pomieszczenia recepcji;
t) prowadzenie książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia, w tym przypadki wezwania grupy interwencyjnej, związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego;
u) niezwłoczne powiadamianie wyznaczonych pracowników Zamawiającego oraz właściwych służb publicznych w przypadku zaistnienia jakichkolwiek zdarzeń wymagających ich interwencji, a szczególnie w przypadku stwierdzenia powstania szkód w mieniu Zamawiającego,
w) współpracę i koordynowanie wspólnych działań podejmowanych z innymi służbami i instytucjami np. Policją, Strażą Pożarną, służbami medycznymi,
z) przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz innych wewnętrznych przepisów obowiązujących u Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. w zakresie obsługi recepcji oraz bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej Zamku.
4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wsparcie grupy interwencyjnej, wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego i przyjeżdżającej na każde wezwanie pracownika ochrony. Czas reakcji grupy interwencyjnej na sygnał z systemu alarmowego ma wynosić do 5 min. w nocy i do 15 min. w dzień. Zamawiający dopuszcza powierzenie czynności działań grupy interwencyjnej podwykonawcom.
5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem wykonywania zamówienia, imienną listę osób obsługujących recepcję i realizujących zadania ochrony fizycznej oraz informowania Zamawiającego o każdorazowej zmianie personalnej przed przystąpieniem do pracy nowego pracownika.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wykonywania zamówienia przez pracowników Wykonawcy w zakresie ochrony.
7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), w tym wykonujących w szczególności czynności wymienione w pkt 3.3 SIWZ. (pkt. 2 w ogłoszeniu)
branża Ochrona
podbranża ochrona osób i mienia
kody CPV 79710000, 79992000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: ochrona osób i mienia

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10398184 2024-04-12
godz. 08:00
Podkarpackie Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia oraz wykonywanie innych prac i zadań na terenie ZUOK Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia oraz wykonywanie innych prac...
10392079 2024-04-12
godz. 10:00
Mazowieckie MONITOROWANIE SYGNAŁÓW LOKALNEGO SYSTEMU ALARMOWEGO I PODEJMOWANIE INTERWENCJI PRZEZ GRUPY Z LICENCJONOWANYMI PRACOWNIKAMI OCHRONY
10322174 2024-04-12
godz. 15:00
Mazowieckie Zabezpieczenie imprezy plenerowej o charakterze imprezy masowej pn. Dni Karczewa.
10422318 2024-04-18
godz. 10:00
Podkarpackie Obsługa systemu monitoringu miejskiego miasta Tarnobrzega w pomieszczeniu Centrum Obsługi Monitoringu (COM) umiejscowionego przy ul. 1 Maja 2 w budynku Komendy Miejskiej Policji w Tarnobrz...
10430002 2024-04-19
godz. 11:00
Mazowieckie Całodobowa ochrona fizyczna i monitoring budynków oraz terenu stanowiącego siedzibę Zespołu Historii Drogownictwa w Szczucinie będącego komórką organizacyjną GDDKiA Przedmiotem za...
10432905 2024-04-22
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku przy ul. Władysława Andersa 34 w Koszalinie będącym siedzibą Sądu Rejonowego w Koszalinie oraz Prokuratury Okręgowej w Koszalinie Przedmiote...
10460519 2024-04-26
godz. 11:00
Pomorskie NZP.26.5.2024 (ZP-TP/03) Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA:
10458699 2024-04-29
godz. 12:00
Podlaskie Usługi ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Sokółce oraz bieżący monitoring CCTV, SSWiN i ppoż. w lokalu archiwum przy ul. Pocztowej 3 w Sokółce. 5.1. Przedmiotem zamówienia j...
10431246 2024-04-30
godz. 10:00
Łódzkie Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi oraz konwojowania wartości pieniężnych 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony ...
10485421 2024-05-07
godz. 07:30
Mazowieckie Usługa ochrony mienia Posterunku Rewizji Technicznej Bydgoszcz Główna – Postojowa ul. Artyleryjska 13; 85-680 Bydgoszcz.