Przetarg 1716147 - Obsługa punktów informacyjno - kasowych na terenie...

   
Analizuj Zamówienie 1716147 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2011-03-30
przedmiot ogłoszenia
Obsługa punktów informacyjno - kasowych na terenie Bieszczadzkiego Parku Narodowego w sezonie turystycznym 2011 r..
Przedmiotem z
amówienia jest usługa prowadzenia punktów informacyjno - kasowych przy wejściach na szlaki oraz ścieżki przyrodnicze Bieszczadzkiego Parku Narodowego, na parkingi oraz pola namiotowe. Zakres zamówienia obejmuje: obsługę punktów informacyjno - kasowych dotyczącą: sprzedaży biletów wstępu na szlaki BdPN, sprzedaży biletów za udostępnianie ścieżek przyrodniczych, udzielanie informacji turystycznej, prowadzenie kart ewidencji ruchu turystycznego, sprzedaż wydawnictw dotyczących BdPN, obsługa parkingów oraz dbałość o porządek w obrębie obsługiwanego punktu informacyjno - kasowego..
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa punktu ;
1. Ustrzyki Górne ( wejście w kierunku Szerokiego Wierchu)
1a. Parking w Terebowcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: obsługę punktu informacyjno - kasowego dotyczącą: sprzedaży biletów, udzielania informacji turystycznej, prowadzenia kart ewidencji ruchu turystycznego, sprzedaży wydawnictw dostarczonych przez BdPN, obsługi parkingu, dbałości o porządek w obrębie obsługiwanego punktu informacyjno - kasowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.13.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa punktu:
2.Ustrzyki Górne ( wejście w kierunku Połoniny Caryńskiej)
2a. Parking w Ustrzykach Górnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: obsługę punktu informacyjno - kasowego dotyczącą: sprzedaży biletów wstępu , udzielania informacji turystycznej, prowadzenia kart ewidencji ruchu turystycznego, sprzedaży wydawnictw dostarczonych przez BdPN, obsługi parkingu, dbałości o porządek w obrębie obsługiwanego punktu informacyjno - kasowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.13.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa punktu:
3. Wołosate - wejście w kierunku Tarnicy i Rozsypańca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: obsługę punktu informacyjno - kasowego dotyczącą: sprzedaży biletów wstępu, udzielania informacji turystycznej, prowadzenia kart ewidencji ruchu turystycznego, sprzedaży wydawnictw dostarczonych przez BdPN, dbałości o porządek w obrębie obsługiwanego punktu informacyjno - kasowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.13.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obsługa punktu:
4. Wetlina Stare Sioło - wejście w kierunku Przełęcz Orłowicza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: obsługę punktu informacyjno - kasowego dotyczącą: sprzedaży biletów , udzielania informacji turystycznej, prowadzenia kart ewidencji ruchu turystycznego, sprzedaży wydawnictw dostarczonych przez BdPN, dbałości o porządek w obrębie obsługiwanego punktu informacyjno - kasowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.13.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obsługa punktu:
5. Berehy Górne - wejście w kierunku Połoniny Wetlińskiej i Połoniny Caryńskiej
5a. Parking w Berehach Górnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: obsługę punktu informacyjno - kasowego dotyczącą: sprzedaży biletów , udzielania informacji turystycznej, prowadzenia kart ewidencji ruchu turystycznego, sprzedaży wydawnictw dostarczonych przez BdPN, obsługi parkingu, dbałości o porządek w obrębie obsługiwanego punktu informacyjno - kasowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.13.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Obsługa punktu:
6. Przełęcz Wyżna - wejście w kierunku Połoniny Wetlińskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: obsługę punktu informacyjno - kasowego dotyczącą: sprzedaży biletów , udzielania informacji turystycznej, prowadzenia kart ewidencji ruchu turystycznego, sprzedaży wydawnictw dostarczonych przez BdPN, dbałości o porządek w obrębie obsługiwanego punktu informacyjno - kasowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.13.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Obsługa punktu:
7. Pszczeliny Widełki - wejście w kierunku Bukowego Berda,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: obsługę punktu informacyjno - kasowego dotyczącą: sprzedaży biletów, udzielania informacji turystycznej, prowadzenia kart ewidencji ruchu turystycznego, sprzedaży wydawnictw dostarczonych przez BdPN, dbałości o porządek w obrębie obsługiwanego punktu informacyjno - kasowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.13.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Obsługa punktu:
8. Przełęcz Wyżniańska - wejście w kierunku Małej Rawki i Połoniny Caryńskiej
8a. Przełęcz Wyżniańska - Parking.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: obsługę punktu informacyjno - kasowego dotyczącą: sprzedaży biletów, udzielania informacji turystycznej, prowadzenia kart ewidencji ruchu turystycznego, sprzedaży wydawnictw dostarczonych przez BdPN, obsługi parkingu, dbałości o porządek w obrębie obsługiwanego punktu informacyjno - kasowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.13.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Obsługa punktu:
9. Bereżki - wejście w kierunku Przysłupia Caryńskiego
9a. Pole namiotowe w Bereżkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: obsługę punktu informacyjno - kasowyego dotyczącą: sprzedaży biletów, udzielania informacji turystycznej, prowadzenia kart ewidencji ruchu turystycznego, sprzedaży wydawnictw dostarczonych przez BdPN, obsługi parkingu, dbałości o porządek w obrębie obsługiwanego punktu informacyjno - kasowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.13.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Obsługa punktu:
10. Wetlina - wejście w kierunku Działu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: obsługę punktu informacyjno - kasowego dotyczącą: sprzedaży biletów, udzielania informacji turystycznej, prowadzenia kart ewidencji ruchu turystycznego, sprzedaży wydawnictw dostarczonych przez BdPN, dbałości o porządek w obrębie obsługiwanego punktu informacyjno - kasowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.13.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Obsługa punktu:
11. Ustrzyki Górne - wejście w kierunku Wielkiej Rawki
11a. Parking w dolinie Rzeczycy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: obsługę punktu informacyjno - kasowego dotyczącą: sprzedaży biletów, udzielania informacji turystycznej, prowadzenia kart ewidencji ruchu turystycznego, sprzedaży wydawnictw dostarczonych przez BdPN, obsługi parkingu, dbałości o porządek w obrębie obsługiwanego punktu informacyjno - kasowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.13.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Obsługa punktu:
12. Górna Wetlinka - wejście w kierunku Połoniny Wetlińskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: obsługę punktu informacyjno - kasowego dotyczącą: sprzedaży biletów, udzielania informacji turystycznej, prowadzenia kart ewidencji ruchu turystycznego, sprzedaży wydawnictw dostarczonych przez BdPN, dbałości o porządek w obrębie obsługiwanego punktu informacyjno - kasowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.13.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Obsługa punktu:
13. Wetlina - wejście w kierunku Rabiej Skały..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: obsługę punktu informacyjno - kasowego dotyczącą: sprzedaży biletów, udzielania informacji turystycznej, prowadzenia kart ewidencji ruchu turystycznego, sprzedaży wydawnictw dostarczonych przez BdPN, dbałości o porządek w obrębie obsługiwanego punktu informacyjno - kasowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.13.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Obsługa punktu:
14. Muczne - wyjście w kierunku Bukowego Berda.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: obsługę punktu informacyjno - kasowego dotyczącą: sprzedaży biletów, udzielania informacji turystycznej, prowadzenia kart ewidencji ruchu turystycznego, sprzedaży wydawnictw dostarczonych przez BdPN, dbałości o porządek w obrębie obsługiwanego punktu informacyjno - kasowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.13.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Obsługa punktu:
15. Tarnawa Niżna - (udostępnianie ścieżek przyrodniczych i spacerowych doliny Sanu)
15a. Tarnawa Niżna - udostępnienie parkingu w Bukowcu,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: obsługę punktu informacyjno - kasowego dotyczącą: sprzedaży biletów, udzielania informacji turystycznej, prowadzenia kart ewidencji ruchu turystycznego, sprzedaży wydawnictw dostarczonych przez BdPN, obsługi parkingu, dbałości o porządek w obrębie obsługiwanego punktu informacyjno - kasowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.13.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Obsługa punktu:
16.Pole namiotowe w Brzegach Górnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: obsługę punktu informacyjno - kasowego dotyczącą: sprzedaży biletów, udzielania informacji turystycznej, prowadzenia kart ewidencji ruchu turystycznego, sprzedaży wydawnictw dostarczonych przez BdPN, obsługi pola namiotowego, dbałości o porządek w obrębie obsługiwanego punktu informacyjno - kasowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.13.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
branża Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża bilety
kody CPV 75130000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się