Przetarg 11531565 - (Numeracja zgodna z SWZ)Przedmiotem zamówienia są usługi...

   
Analizuj Zamówienie 11531565
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-03
przedmiot ogłoszenia
(Numeracja zgodna z SWZ)Przedmiotem zamówienia są usługi rozwoju, utrzymania i asysty technicznej dla Systemu gospodarowania odpadami i nieczystościami ciekłymi z gminy Miasto Łódź w tym do
rozliczeń finansowych między miastem a właścicielami nieruchomości oraz monitoringu jakości realizacji umów zawartych z Operatorami, świadczone przez okres 24 miesięcy. Przedmiot zamówienia obejmuje prace dodatkowe realizowane jako prawo opcji, zlecane przez Zamawiającego w wymiarze maksymalnie 10.000 osobogodzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy w Załączniku nr 7 do SWZPodstawy wykluczenia oraz warunki udziału w postępowaniu znajdują się w dokumentacji postępowania.Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2026 r.) do dnia 31.12.2027 r.8.3 Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. Konsorcjum, spółki cywilne)8.3.1 Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców8.3.2 Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie weryfikowane przez Zamawiającego zgodnie z art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp.8.3.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wraz z ofertą składają oświadczenie, z którego wynika, który zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. Przedmiotowe oświadczenie stanowi Załącznik nr 9 do SWZ40. INFORMACJE KOŃCOWE 40.1 Zamawiający nie przewiduje:40.1.1. zawarcia umowy ramowej;40.1.2. składania ofert wariantowych i częściowych;40.1.3. rozliczania w walutach obcych;40.1.4. aukcji elektronicznej40.1.5. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu;40.1.6. możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp40.1.7. wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych· lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty;40.1.8. Odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.40.2 Zamawiający przewiduje prawo opcji na podstawie art. 441 ustawy Pzp:Zamawiający zastrzega, iż w przypadku zaistnienia potrzeby przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie: - wykonania 10 000 Osobogodzin prac dodatkowych w ramach wynagrodzenia określonego w § 16 ust. 16.3. Umowy, w zakresie określonym w § 13 - Prace dodatkowe oraz na warunkach określonych w § 14 - Prawo opcji; - wydłużenia okresu świadczenia usług asysty technicznej maksymalnie o 12 miesięcy oraz okresu gwarancji maksymalnie o 12 miesięcy w zakresie określonym w § 3 - Termin realizacji Umowy oraz zgodnie z zasadami określonych w § 14 - Prawo opcji.Zakres prawa opcji został wskazany w Opisie przedmiotu umowy – Załącznik nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.40.3 Zamawiający przed wszczęciem postępowania nie przeprowadził wstępnych konsultacji rynkowych.40.4 Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane we wzorze umowy Załącznik nr 7 do SWZ
Część zamówienia: LOT-0001 Świadczenie usług rozwoju, utrzymania, asysty technicznej Systemu do obsługi gospodarki odpadami. Przedmiotem zamówienia są usługi rozwoju, utrzymania i asysty technicznej dla Systemu gospodarowania odpadami i nieczystościami ciekłymi z gminy Miasto Łódź w tym do rozliczeń finansowych między miastem a właścicielami nieruchomości oraz monitoringu jakości realizacji umów zawartych z Operatorami, świadczone przez okres 24 miesięcy. Przedmiot zamówienia obejmuje prace dodatkowe realizowane jako prawo opcji, zlecane przez Zamawiającego w wymiarze maksymalnie 10.000 osobogodzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy w Załączniku nr 7 do SWZ
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe, serwis, naprawa
kody CPV 72267000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe , serwis, naprawa