Przetarg 11540251 - (Numeracja zgodna z SWZ)4.1 Przedmiotem zamówienia jest...

   
Analizuj Zamówienie 11540251
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-08
przedmiot ogłoszenia
(Numeracja zgodna z SWZ)4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych
dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZTermin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.8. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:8.1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.8.1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.8.1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny8.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny8.2 Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. Konsorcjum, spółki cywilne)8.2.1 Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia:8.2.1.1 są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego, jako pełnomocnik.8.2.1.2 są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 8.2.1.1 SWZ. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.15 SPOSÓB SKŁADANIA OFERTNa ofertę składają się następujące dokumenty:15.1 Formularz ofertowy – przygotowany wg wzoru - Załącznik nr 2 do SWZ,15.1.1 Formularz cenowy plik arkusza kalkulacyjnego Załącznik nr 2a do SWZ - (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).Uwaga:1. Nie załączenie do oferty Załącznika nr 2a do SWZ formularza cenowego, nie wypełnienie wszystkich jego pozycji niezbędnych do wyliczenia ceny lub nie podpisanie ww. załącznika kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - będzie skutkować odrzuceniem oferty przez Zamawiającego.2. Wymagane jest wypełnienie wszystkich wskazanych pozycji Formularza cenowego, niezbędnych do wyliczenia ceny.15.2 Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie niniejsze oświadczenie składa każdy z tych Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).15.3 Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika, (jeżeli dotyczy).15.4 W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 15.5 Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
Część zamówienia: LOT-0001 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych w 2026 r. (Numeracja zgodna z SWZ)4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ40. INFORMACJE KOŃCOWE 40.1 Zamawiający nie przewiduje:40.1.1. zawarcia umowy ramowej;40.1.2. składania ofert wariantowych i częściowych;40.1.3. rozliczania w walutach obcych;40.1.4. aukcji elektronicznej40.1.5. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu;40.1.6. możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp40.1.7. wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych· lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty;40.1.8. możliwości skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ustawy Pzp;40.1.9. Odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.40.2 Zamawiający przed wszczęciem postępowania nie przeprowadził wstępnych konsultacji rynkowych.40.3 Zakres i warunki zmian zawartej umowy – kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane we wzorach umowy Załącznik nr 5 do SWZMiejscem realizacji dostaw oraz odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych są następujące placówki:1. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. J. Kilińskiego 102/102a 2. I Wydział Pracy Środowiskowej, Łódź ul. Kutrzeby 16,3. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Marynarska 37,4. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Rybna 18,5. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Wielkopolska 53,6. II Wydział Pracy Środowiskowej, Łódź ul. Grota-Roweckiego 30,7. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. 10-go Lutego 7/9,8. Punkt Pracy Środowiskowej, Łódź ul. Dąbrowskiego 33,9. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Sacharowa 21a,10. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź ul. Piłsudskiego 154,11. Punkt Pracy Środowiskowej, Łódź ul. Senatorska 4. 12. III Wydział Pracy Środowiskowej, Łódź ul. Będzińska 5,13. Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Tuwima 3514. Wydział Pieczy Zastępczej, Łódź ul. Piotrkowska 149,15. Miejski Zespół Orzekania o Niepełnosprawności, Łódź ul. Lecznicza 6,16. Wydział Rehabilitacji Społecznej Osób Niepełnosprawnych, Łódź, ul. Kilińskiego 102/102a17. Wydział Wspierania Osób w Kryzysie Bezdomności KIS, ul. Objazdowa 17,18. Wydział Przeciwdziałania Przemocy Domowej3 PPS – Żeromskiego 36
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża tonery, kartridże, tusze
kody CPV 30124300, 30125110, 30192113
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: tonery, kartridże, tusze