Przetarg 11776767 - [numeracja zgodna z SWZ]4.1 Przedmiotem niniejszego...

   
Analizuj Zamówienie 11776767
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-29
przedmiot ogłoszenia
[numeracja zgodna z SWZ]4.1 Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Najem urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem wydruku i druku podążającego dla CUW, ZDiT i ZIM.Na przedmiot zamówieni
a składa się:4.1.1 Usługa najmu, instalacji i uruchomienia 27 urządzeń wielofunkcyjnych zgodnych ze specyfikacją techniczną urządzeń, zamieszczoną w pkt 7 OPZ wraz z kompleksową obsługą serwisową dla trzech miejskich jednostek organizacyjnych: • Centrum Usług Wspólnych – 8 urządzeń,• Zarządu Dróg i Transportu – 11 urządzeń,• Zarządu Inwestycji Miejskich – 8 urządzeń.4.1.2 Usługa najmu, instalacji, uruchomienia i wsparcia technicznego oprogramowania do zarządzania i monitorowania wydruku i druku podążającego dla najmowanych urządzeń spełniającego minimalne dla systemu wydruku opisane w pkt 8 OPZ. Zamawiający dopuszczają świadczenie usługi wydruku i druku podążającego na posiadanym przez nich systemie wydruku opisanym w pkt 3 OPZ.4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we Wzorze umowy, stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ. 9. WYKAZ PODMIOTOWYCH I PRZEDMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCHNa podstawie art. 139 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.9.1 Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawca składa wraz z ofertą:9.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:9.2.1 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby zamówienia Wykonawcy składającego ofertę, – (jeśli dotyczy) projekt zobowiązania stanowi Załącznik nr 7 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 9.2.3 Oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia – projekt oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ9.2.4 Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 10a do SWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie niniejsze oświadczenie składa każdy z tych Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).9.2.5 Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 10b do SWZ.
Część zamówienia: LOT-0001 Najem urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem wydruku i druku podążającego dla CUW, ZDiT i ZIM [numeracja zgodna z SWZ]Na przedmiot zamówienia składa się:4.1.1 Usługa najmu, instalacji i uruchomienia 27 urządzeń wielofunkcyjnych zgodnych ze specyfikacją techniczną urządzeń, zamieszczoną w pkt 7 OPZ wraz z kompleksową obsługą serwisową dla trzech miejskich jednostek organizacyjnych: • Centrum Usług Wspólnych – 8 urządzeń,• Zarządu Dróg i Transportu – 11 urządzeń,• Zarządu Inwestycji Miejskich – 8 urządzeń.4.1.2 Usługa najmu, instalacji, uruchomienia i wsparcia technicznego oprogramowania do zarządzania i monitorowania wydruku i druku podążającego dla najmowanych urządzeń spełniającego minimalne dla systemu wydruku opisane w pkt 8 OPZ. Zamawiający dopuszczają świadczenie usługi wydruku i druku podążającego na posiadanym przez nich systemie wydruku opisanym w pkt 3 OPZ.4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we Wzorze umowy, stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe
kody CPV 42960000, 42962000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe