Przetarg 12234013 - Nie ograniczając się do niżej wymienionych Robót, lecz...
| Analizuj | Zamówienie 12234013 |
|---|---|
| źródło | Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED) |
| data publikacji | 2025-12-17 |
| przedmiot ogłoszenia | Nie ograniczając się do niżej wymienionych Robót, lecz zgodnie z wszystkimi innymi wymaganiami określonymi w PFU i wynikającymi z obowiązującego prawa, w ramach Zaakceptowanej Kwoty Kontrakt owej Wykonawca w szczególności zaprojektuje i wykona następujące Roboty:1) budowę drogi ekspresowej S10,2) budowę węzła drogowego: „Ślesin”, „Kruszyn/Sicienko” oraz przebudowę łącznic istniejącego węzła: „Bydgoszcz Zachód”,3) budowę Miejsca Obsługi Podróżnych (MOP): „Strzelewo Południe”, „Strzelewo Północ”,4) przebudowę istniejących dróg w zakresie kolizji z drogą ekspresową, przy czym w przypadku drogi krajowej nr 10 wymaga się jej przebudowę do klasy technicznej min. G i podłączenia w rejonie węzła Bydgoszcz Zachód;5) budowę/przebudowę dróg innych niż droga ekspresowa w tym zmiana przebiegu istniejących dróg, w celu przywrócenia naruszonych połączeń drogowych lub zapewnienia dojazdu do nieruchomości,6) budowę jezdni dodatkowych, zlokalizowanych w pasie drogowym drogi ekspresowej,7) budowę i przebudowę infrastruktury dla pieszych i rowerzystów,8) w przypadku skrzyżowania drogi krajowej z linią kolejową - skrzyżowania należy wykonać zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie,9) budowę przejazdów awaryjnych oraz zjazdów, wjazdów i wyjazdów awaryjnych na drogę ekspresową,10) budowę pasów technologicznych (utwardzone pasy terenu dla potrzeb utrzymania),11) budowę obiektów inżynierskich,12) budowę i przebudowę systemu odwodnienia terenu,13) budowę i przebudowę urządzeń ochrony środowiska, w szczególności: zabezpieczenia akustyczne, przejścia dla zwierząt, przepusty ekologiczne wraz z ogrodzeniem ochronno–naprowadzającym, zieleń i ogrodzenie drogi ekspresowej, ekrany przeciwolśnieniowe,14) budowę i przebudowę infrastruktury dla potrzeb obiektów przy drodze ekspresowej zlokalizowanych w ciągu drogi ekspresowej,15) przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej,16) rozbiórkę budynków i obiektów budowlanych, rozbiórkę istniejącego korpusu drogowego, rozbiórkę elementów dróg, przepustów i innych, 17) budowę sieci teletechnicznej na potrzeby Zamawiającego, 18) budowę i przebudowę oświetlenia drogowego,19) wykonanie organizacji ruchu, w tym urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego,20) oczyszczenie i udrożnienie istniejących cieków, urządzeń melioracyjnych i odbiorników w zakresie zapewniającym skuteczne odprowadzenie wody z pasa drogowego,21) po zakończeniu Robót wykonanie pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, Plac Budowy, drogi tymczasowe,22) wykonanie napraw w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy,23) wznowienie lub ustalenie lub wydzielenie granic pasów drogowych dróg budowanych w ramach inwestycji, znajdujących się w liniach rozgraniczających inwestycji, 24) wykonanie wszelkich Robót wynikających z konieczności podłączenia odcinka do istniejącego lub następującego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań,25) budowę Systemu Zarządzania Ruchem zgodnie z zatwierdzoną Koncepcją Sytemu Zarzadzania Ruchem wraz z powiązaniem, synchronizacją z odcinkami sąsiednimi w tym w zakresie przesyłu danych dla wszystkich scenariuszy,26) wzmocnienie podłoża gruntowego i zapewnienie stateczności skarp wykopów i nasypów w zakresie dostosowanym do warunków gruntowo-wodnych, 27) w przypadku, kiedy w wyniku podziału nieruchomości zatwierdzonego decyzją ZRID na pozostałej po podziale części nieruchomości znajdować się będą budynki zlokalizowane poza liniami rozgraniczającymi, należy przebudować/wybudować wszystkie kolidujące przyłącza i instalacje zewnętrzne, zapewniając ww. budynkom funkcjonowanie na dotychczasowych zasadach,28) Pisemnie uzgodnić między Wykonawcami rozwiązania projektowe na styku sąsiadujących zadań. 29) usunięcie wszelkiej infrastruktury kolidującej m.in. konstrukcji, OZE wraz z całą infrastrukturą towarzyszącą, 30) remont drogi krajowej nr 10, na odcinkach które nie będą stanowiły przebudowy na potrzeby powiązania z drogą ekspresową, 31) przeniesienie elementów małej architektury, m.in.: kapliczek, pomników, wiat oraz schronu;32) przeniesienie kolidujących zbiorników podziemnych bezodpływowych, do których odprowadzane są ścieki z domowych urządzeń kanalizacyjnych,33) dla skrzyżowania drogi z działką wód płynących uwzględnić korektę ewidencyjną przebiegu koryta zgodnie z przepisami i uzgodnić z właściwym zarządcą cieku.UWAGA: W związku z ograniczoną liczba znaków powyższy opis jest opisem skrótowym. Pełny opis zawarto w dokumentach zamówienia.Szacunkowa wartość zamówienia jest większa niż 20 000 000,00 EuroZamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, tj. nawierzchni trasy głównej łącznie z wytworzeniem i wbudowaniem oraz wykonanie pozostałych warstw konstrukcji nawierzchni powyżej gruntu rodzimego (wykop) lub nasypowego (nasyp), z wyłączeniem dostaw materiałów i usług. Część zamówienia: LOT-0002 Projekt i budowa drogi ekspresowej S10 Piła – Bydgoszcz od węzła Wyrzysk do węzła Bydgoszcz Zachód, odcinek 2: węzeł Nakło nad Notecią (bez węzła) węzeł Bydgoszcz Zachód (bez węzła) Nie ograniczając się do niżej wymienionych Robót, lecz zgodnie z wszystkimi innymi wymaganiami określonymi w PFU i wynikającymi z obowiązującego prawa, w ramach Zaakceptowanej Kwoty Kontraktowej Wykonawca w szczególności zaprojektuje i wykona następujące Roboty:1) budowę drogi ekspresowej S10,2) budowę węzła drogowego: „Ślesin”, „Kruszyn/Sicienko” oraz przebudowę łącznic istniejącego węzła: „Bydgoszcz Zachód”,3) budowę Miejsca Obsługi Podróżnych (MOP): „Strzelewo Południe”, „Strzelewo Północ”,4) przebudowę istniejących dróg w zakresie kolizji z drogą ekspresową, przy czym w przypadku drogi krajowej nr 10 wymaga się jej przebudowę do klasy technicznej min. G i podłączenia w rejonie węzła Bydgoszcz Zachód;5) budowę/przebudowę dróg innych niż droga ekspresowa w tym zmiana przebiegu istniejących dróg, w celu przywrócenia naruszonych połączeń drogowych lub zapewnienia dojazdu do nieruchomości,6) budowę jezdni dodatkowych, zlokalizowanych w pasie drogowym drogi ekspresowej,7) budowę i przebudowę infrastruktury dla pieszych i rowerzystów,8) w przypadku skrzyżowania drogi krajowej z linią kolejową - skrzyżowania należy wykonać zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie,9) budowę przejazdów awaryjnych oraz zjazdów, wjazdów i wyjazdów awaryjnych na drogę ekspresową,10) budowę pasów technologicznych (utwardzone pasy terenu dla potrzeb utrzymania),11) budowę obiektów inżynierskich,12) budowę i przebudowę systemu odwodnienia terenu,13) budowę i przebudowę urządzeń ochrony środowiska, w szczególności: zabezpieczenia akustyczne, przejścia dla zwierząt, przepusty ekologiczne wraz z ogrodzeniem ochronno–naprowadzającym, zieleń i ogrodzenie drogi ekspresowej, ekrany przeciwolśnieniowe,14) budowę i przebudowę infrastruktury dla potrzeb obiektów przy drodze ekspresowej zlokalizowanych w ciągu drogi ekspresowej,15) przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej,16) rozbiórkę budynków i obiektów budowlanych, rozbiórkę istniejącego korpusu drogowego, rozbiórkę elementów dróg, przepustów i innych, 17) budowę sieci teletechnicznej na potrzeby Zamawiającego, 18) budowę i przebudowę oświetlenia drogowego,19) wykonanie organizacji ruchu, w tym urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego,20) oczyszczenie i udrożnienie istniejących cieków, urządzeń melioracyjnych i odbiorników w zakresie zapewniającym skuteczne odprowadzenie wody z pasa drogowego,21) po zakończeniu Robót wykonanie pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, Plac Budowy, drogi tymczasowe,22) wykonanie napraw w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy,23) wznowienie lub ustalenie lub wydzielenie granic pasów drogowych dróg budowanych w ramach inwestycji, znajdujących się w liniach rozgraniczających inwestycji, 24) wykonanie wszelkich Robót wynikających z konieczności podłączenia odcinka do istniejącego lub następującego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań,25) budowę Systemu Zarządzania Ruchem zgodnie z zatwierdzoną Koncepcją Sytemu Zarzadzania Ruchem wraz z powiązaniem, synchronizacją z odcinkami sąsiednimi w tym w zakresie przesyłu danych dla wszystkich scenariuszy,26) wzmocnienie podłoża gruntowego i zapewnienie stateczności skarp wykopów i nasypów w zakresie dostosowanym do warunków gruntowo-wodnych, 27) w przypadku, kiedy w wyniku podziału nieruchomości zatwierdzonego decyzją ZRID na pozostałej po podziale części nieruchomości znajdować się będą budynki zlokalizowane poza liniami rozgraniczającymi, należy przebudować/wybudować wszystkie kolidujące przyłącza i instalacje zewnętrzne, zapewniając ww. budynkom funkcjonowanie na dotychczasowych zasadach,28) Pisemnie uzgodnić między Wykonawcami rozwiązania projektowe na styku sąsiadujących zadań. 29) usunięcie wszelkiej infrastruktury kolidującej m.in. konstrukcji, OZE wraz z całą infrastrukturą towarzyszącą, 30) remont drogi krajowej nr 10, na odcinkach które nie będą stanowiły przebudowy na potrzeby powiązania z drogą ekspresową, 31) przeniesienie elementów małej architektury, m.in.: kapliczek, pomników, wiat oraz schronu;32) przeniesienie kolidujących zbiorników podziemnych bezodpływowych, do których odprowadzane są ścieki z domowych urządzeń kanalizacyjnych,33) dla skrzyżowania drogi z działką wód płynących uwzględnić korektę ewidencyjną przebiegu koryta zgodnie z przepisami i uzgodnić z właściwym zarządcą cieku.UWAGA: W związku z ograniczoną liczba znaków powyższy opis jest opisem skrótowym. Pełny opis zawarto w dokumentach zamówienia.Szacunkowa wartość zamówienia jest większa niż 20 000 000,00 EuroZamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, tj. nawierzchni trasy głównej łącznie z wytworzeniem i wbudowaniem oraz wykonanie pozostałych warstw konstrukcji nawierzchni powyżej gruntu rodzimego (wykop) lub nasypowego (nasyp), z wyłączeniem dostaw materiałów i usług. OBY.D-3.2410.3.2025 |
| branża | Drogownictwo, Projektowanie |
| podbranża | drogi, ulice, autostrady, obwodnice, mosty, wiadukty, projekt drogowy |
| kody CPV | 45000000, 45100000, 45110000, 45120000, 45210000, 45220000, 45221000, 45230000, 45231000, 45233120, 45233220, 71000000, 71240000, 71250000, 71313000, 71320000, 71330000, 71350000, 71351910, 71352000, 71510000 |
| forma | przetarg nieograniczony |
| typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
| kraj realizacji | Polska |
| województwo realizacji | Kujawsko-Pomorskie |
| kraj organizatora | Polska |
| województwo organizatora | Kujawsko-Pomorskie |