Przetarg 10455717 - Naprawy pojazdów służbowych Policji dla jednostek...

   
Analizuj Zamówienie 10455717
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-18
przedmiot ogłoszenia
Naprawy pojazdów służbowych Policji dla jednostek garnizonu łódzkiego

Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia są naprawy pojazdów służbowych Policji garnizonu łódzkiego, zgodnie z bieżącymi po
trzebami Zamawiającego. część nr 1 – Komenda Powiatowa Policji w Brzezinach, ul. Konstytucji 3-go Maja 52. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania usług zostały określone w załączniku Nr 3 do SWZ stanowiącym wzór umowy. 3. Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.4. Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu.2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi.3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video.4) Zakupem ogumienia.5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych.6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza.7) Kosmetyką pojazdu.5. Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.6. Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.7. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:a) 861,00 zł brutto dla następujących pojazdów użytkowanych przez KPP w Brzezinach: HYUNDAI i30 2019, HYUNDAI KONA 2019, KIA CEE’D 2016-2021, NISSAN PATHFINDER 2008, OPEL ASTRA 2014 -2017, OPEL INSIGNIA 2013-2014, OPEL MOKKA 2017, SKODA OCTAVIA (hybryda) 2021, VW CADDY 2020, VW T-6 TRANSPORTER 2019-2021,8. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.9. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.10. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.11. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.12. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.13. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.15. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł.16. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465ze zm.) wszystkie osoby wykonujące wszelkie czynności związane z realizacją napraw pojazdów służbowych. Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.17. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 11 i § 13 wzoru umowy – załącznik nr 3 do SWZ

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia są naprawy pojazdów służbowych Policji garnizonu łódzkiego, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. część nr 2 – Komenda Powiatowa Policji w Radomsku, ul. Bonifraterska 12/142. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania usług zostały określone w załączniku Nr 3 do SWZ stanowiącym wzór umowy. 3. Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.4. Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu.2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi.3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video.4) Zakupem ogumienia.5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych.6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza.7) Kosmetyką pojazdu.5. Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.6. Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.7. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:a) 984,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w Radomsku: HYUNDAI i-30 2011-2019, KIA CEE’D 2008-2021, OPEL ASTRA 2018-2019, SKODA OCTAVIA (hybryda) 2021, VW T-6 TRANSPORTER 2017-2021,8. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.9. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.10. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.11. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.12. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.13. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.15. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł.16. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465ze zm.) wszystkie osoby wykonujące wszelkie czynności związane z realizacją napraw pojazdów służbowych. Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.17. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 11 i § 13 wzoru umowy – załącznik nr 3 do SWZ

Część 3: 1. Przedmiotem zamówienia są naprawy pojazdów służbowych Policji garnizonu łódzkiego, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Komenda Miejska Policji w Skierniewicach, ul. Sobieskiego 692. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania usług zostały określone w załączniku Nr 3 do SWZ stanowiącym wzór umowy. 3. Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.4. Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu.2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi.3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video.4) Zakupem ogumienia.5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych.6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza.7) Kosmetyką pojazdu.5. Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.6. Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.7. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:a) 922,50 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KMP w Skierniewicach: BMW 330i 2017, FIAT DUCATO 2008-2009, HYUNDAI i-30 2019, KIA CEE’D 2013-2021, KIA SPORTAGE 2020-2022, OPEL ASTRA 2016-2019, OPEL COMBO 2020, TOYOTA COROLLA 2021, VW-T6 TRANSPORTER 2016-2017.8. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.9. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.10. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.11. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.12. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.13. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.15. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł.16. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465ze zm.) wszystkie osoby wykonujące wszelkie czynności związane z realizacją napraw pojazdów służbowych. Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.17. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 11 i § 13 wzoru umowy – załącznik nr 3 do SWZ

FZ-2380/14/24/RK
branża Motoryzacja
podbranża usługi serwisowe, przeglądy, holowanie
kody CPV 50112100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi serwisowe, przeglądy, holowanie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10377556 2024-04-16
godz. 00:00
Lubelskie Zlecę wymianę lub naprawę alternatora w VW Lupo 1.4 16v 75kw automat- Wysokie Zlecę wymianę lub naprawę alternatora w VW Lupo 1.4 16v 75kw automat. Jak najszybciej. Zainteresowanych pr...
10440636 2024-04-16
godz. 12:30
Śląskie Wykonanie I przeglądu gwarancyjnego po 15 000km w pojeździe służbowym marki Kia Sportage
10493604 2024-04-29
godz. 09:00
Wielkopolskie Usługa usuwania powłoki lakierniczej z pojazdu szynowego (laserem, suchym lodem) -
10482330 2024-04-30
godz. 00:00
Śląskie Zlecę regularny serwis samochodu - Tychy Zlecę regularny serwis samochodu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
10473082 2024-04-30
godz. 10:30
Podkarpackie Wykonanie naprawy bieżącej ciągnika kołowego ewakuacyjnego IVECO TRAKKER AT720T50WT i naczepy niskopodwoziowej NS600W
10437239 2024-05-04
godz. 00:00
Świętokrzyskie Zlecę naprawę klamki przedniej w samochodzie- Kielce Zlecę naprawę klamki przedniej w samochodzie od strony kierowcy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
10437284 2024-05-04
godz. 00:00
Warmińsko-Mazurskie Zlecę naprawę traktorka do koszenia- Krotoszyny Zlecę naprawę traktorka do koszenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
10498841 2024-05-05
godz. 23:59
Wielkopolskie Zlecę naprawę ogara 205
10472188 2024-05-11
godz. 00:00
Podkarpackie Zlecę naprawę drzwi, nie domykają się a jeden zamek jest uszkodzony-Strzyżów Zlecę naprawę drzwi, nie domykają się a jeden zamek jest uszkodzony. Zainteresowanych proszę o kontakt...
10480248 2024-05-28
godz. 10:00
Lubuskie Świadczenia kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) Pojazdów o DMC (dopuszczalnej masie całkowitej) do 3,5 ton i Części oraz zabezpieczonego mienia, zabezpieczonych przez P...