Przetarg 8933272 - „Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie...
Analizuj | (zakończone) | Zamówienie 8933272
---|---|
źródło | Biuletyn Zamówień Publicznych |
data publikacji | 2022-05-26 |
przedmiot ogłoszenia | „Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Tychowo” Przedmiotem zamówienia jest naprawa i konserwacja dróg leś nych na terenie Nadleśnictwa Tychowo.Zakres przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na konserwacji i utrzymaniu dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Tychowo w 2022 roku.Prace będą wykonywane na terenie leśnym. Drogi te są drogami wywozowymi lub dojazdowymi do pożaru o nawierzchni gruntowej naturalnej. Istniejące drogi, położone są w całości na gruntach Skarbu Państwa, znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Tychowo. Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji prac. Zakres prac wynika z konieczności profilowania nawierzchni celem dostosowania parametrów i geometrii drogi do warunków ruchu pojazdów wywożących drewno.W ciągu istniejących dróg występują liczne koleiny i wypłukania nawierzchni oraz zawyżone pobocza.Zamówienie polega na wykonywaniu napraw dróg leśnych, nie będących jak i będących obiektami budowlanymi na terenie Nadleśnictwa Tychowo w terminie trzech miesięcy od podpisania umowy poprzez miejscową naprawę, w miarę potrzeb, nieprzejezdnych odcinków dróg leśnych, według poniższych sposobów konserwacji.Zamawiający dopuszcza w trakcie realizacji umowy dowolną zamianę zakresu rzeczowego stosowanego sposobu naprawy, zwiększając zakres jednego, zmniejszając innego lub rezygnując z wybranej, zbędnej metody.Naprawa i konserwacja następujących dojazdów pożarowych: Droga nr 16 (dojazd przeciwpożarowy) – Leśnictwo Bąbnica, Droga nr 9 (dojazd przeciwpożarowy) – Leśnictwo Bukowo, Droga nr 14/1 (dojazd przeciwpożarowy) – Leśnictwo Krępa,Naprawa i konserwacja dojazdów przeciwpożarowych o nawierzchni z mieszanki kruszywa łamanego o frakcji od 0 do 31,5 mm.Łączna długość dróg do naprawy wynosi 7 644 mb, powierzchnia 27 886 m2. Metoda naprawy: Przemieszanie wierzchniej warstwy na głębokość 5 – 15 cm (licząc od niwelety warstwy ścieralnej, biorąc pod uwagę grubość istniejącej warstwy), w technologii mieszania na miejscu.W celu wytworzenia jednorodnej mieszanki, uniknięcia wtórnego rozsortowania kruszywa o frakcji od 0 do 31,5mm, prace należy wykonać przy użyciu specjalistycznej gruntofrezarki/kruszarki wyposażonej w wirujący bęben z utwardzonymi zębami (recykler drogowy). Profilowanie – należy przywrócić naprawianej/konserwowanej nawierzchni prawidłowy 2% profil poprzeczny oraz profil podłużny wraz z dogęszczeniem profilowanej drogi z zachowaniem prawidłowej wilgotności nawierzchni. Prace należy wykonać przy użyciu specjalistycznej gruntofrezarki wyposażonej w wirujący bęben z utwardzonymi zębami (recykler drogowy) podczas wyżej wskazanego przejazdu przedmiotową maszyną. Zagęszczenie statyczne walcem. Współczynnik zagęszczenia powinien wynosić Is>0,98.Naprawa zawyżonych poboczy przez ich ścięcie.Profilowanie korony drogi polegające na ścięciu zawyżonych poboczy wraz z odzyskiem pochodzącego z nich materiału , przemieszczenia go w kierunku osi drogi w celu ponownego wykorzystania poprzez wbudowanie go w koronę drogi. Cały materiał znajdujący się pierwotnie na drodze powinien zostać wykorzystany przez przemieszczenie go w kierunku osi drogi.Niedopuszczalne jest zasypywanie istniejących rowów materiałem w trakcie wykonywania prac. SA.270.6.2.2022 |
branża | Drogownictwo |
podbranża | drogi, ulice, autostrady, obwodnice |
kody CPV | 45233141, 45233142 |
forma | tryb podstawowy |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Zachodniopomorskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Zachodniopomorskie |