Przetarg 12207689 - Najem kserokopiarek na potrzeby Urzędu Dzielnicy Bielany...

   
Analizuj Zamówienie 12207689
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-09
przedmiot ogłoszenia
Najem kserokopiarek na potrzeby Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. S. Żeromskiego 29 oraz al. Zjednoczenia 25 wraz z serwisem

Najem 17 szt. kserokopiarek wraz z serwisem i i
ch instalacją w siedzibie Zamawiającego w tym: • ul. Żeromskiego 29 – 16 sztuk kserokopiarek – w tym 9 szt. typ I i 7 szt. Typ II• al. Zjednoczenia 25 – 1 sztuka kserokopiarki - typ IIIPrognozowana liczba wydruku/kopii w okresie realizacji umowy:1. wydruk/kopia czarno-biała A4 – 4.000.000 sztuk2. wydruk/kopia kolorowa A4 – 200.000 sztukPostanowienia ogólne:1. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być urządzeniami pracującymi w sieci komputerowej, oraz muszą współpracować z systemem monitorującym zwanym dalej Systemem.2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca we własnym zakresie dostarczył i rozdystrybuował urządzenia w budynku Zamawiającego we wskazane miejsca.3. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich zapisanych informacji w urządzeniu przy każdym opuszczeniu miejsca pracy urządzenia (np. zabranie maszyny do serwisu, zmiana miejsca pracy maszyny, wygaśnięcie umowy najmu na maszyny).4. Z uwagi na sposób zapłaty za wykonanie kopii formatu A3 (dwukrotność ceny jednostkowej za kopię formatu A4) nie wyodrębniono przewidywanej liczby kopii formatu A3. Ich liczbę uwzględniono w łącznej ilości wydruków i kopii formatu A4, przy zastosowaniu ww. przelicznika.5. Zakres obsługi serwisowej został opisany w § 3 projektowanych postanowień umowy.6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń różnych producentów, pod warunkiem zachowania pełnej kompatybilności funkcjonalnej oraz spełnienia wszystkich wymagań technicznych. Urządzenia muszą być nowe lub używane, nie starsze niż z 2025 roku.7. Urządzenia używane muszą być w pełni sprawne technicznie, z przebiegiem nieprzekraczającym 10% przewidzianego przez producenta maksymalnego przebiegu eksploatacyjnego danego modelu, potwierdzonym wydrukiem licznika urządzenia na dzień dostawy.8. Cena za kopię powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym koszty serwisu, tonerów, ewentualnych napraw.Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 30 miesięcy od dnia 16.02.2026 r. lub do wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

UD-III-WZP.271.61.2025.AGO
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe
kody CPV 30120000, 42962000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe