Przetarg 10343058 - Najem i kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń...

   
Analizuj Zamówienie 10343058
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-21
przedmiot ogłoszenia
Najem i kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem druku podążającego w oddziałach Muzeum Narodowego w Krakowie

1. Przedmiotem zamówienia jest najem i komplek
sowa obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem druku podążającego w oddziałach Muzeum Narodowego przez okres 60 miesięcy.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni: 1) możliwość drukowania, kopiowania, skanowania na urządzeniach wielofunkcyjnych dostarczonych przez Wykonawcę wraz z oprogramowaniem do wydruku podążającego w oddziałach Muzeum Narodowego w Krakowie;2) serwis dostarczonych urządzeń wielofunkcyjnych, obejmujący dostawę i wymianę wszelkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, a także kompleksową obsługę techniczną tych urządzeń wielofunkcyjnych;3) przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego w zakresie zaproponowanego oprogramowania oraz w zakresie systemu druku podążającego.3. Wykonawca zapewnia wynajem 27 fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych (spełniających parametry określone w załączniku Nr 2 do SWZ) wraz z ustawieniem ich w lokalizacjach określonych przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, instalacji i konfiguracji oprogramowania do wydruku podążającego. 5. Zamawiający zastrzega możliwość niezrealizowania w pełnym zakresie szacowanego wolumenu wydruku o którym mowa w załączniku nr 2 do SWZ (t.j. Opis przedmiotu zamówienia – zamówienie podstawowe) w czasie terminu realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta z pełnej szacowanej ilości wydruku A4 monochromatyczny/A4 kolorowy.

EP.ZP.271.05.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00269932/01 z dnia: 2024-04-03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
Ofertom zostaną przyznane punkty wg wzoru:
P= C Z T gdzie:
 P – łączna liczba punktów
 liczba punktów w kryterium „Cena”;
 Z – liczba punktów w kryterium „Efektywność energetyczna urządzeń”
 T – liczba punktów w kryterium „Czas reakcji”;


3. Ocena ofert w kryterium „Cena” (C).
„Cena” rozumiana jako całkowita wartość oferty brutto, obejmująca kwotę za realizację całego zamówienia podstawowego wraz z prawem opcji.
Punktacja w tym kryterium zostanie ustalona w następujący sposób:
C obliczana = (X min : X obliczana ) x 50
gdzie:
• C obliczana - liczba punktów badanej oferty w kryterium „cena”;
• X min – najniższa cena pośród złożonych ważnych ofert;
• X obliczana – cena badanej oferty.
Maksymalną ilość punktów (50 pkt.) w niniejszym kryterium uzyska Wykonawca który
w ofercie wskaże najniższa cenę.

4. Ocena ofert w kryterium „Efektywność energetyczna urządzeń” (Z)
„Efektywność energetyczna urządzeń” służy ocenie efektywności energetycznej nabywanego w ramach niniejszego postępowania urządzenia wielofunkcyjnego. Kryterium zostało oparte na wskaźniku poboru energii elektrycznej przez zaoferowane urządzenie wielofunkcyjne wyrażonym w jednostce Wat („W”). Ilość poboru energii dla: trybu pracy (rozumiany jako wydruk), ustalona na podstawie przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w rozdziale XIII ust. 2 pkt. 2) SWZ. W przypadku jeśli producent wskazuje różne wartości zużycia energii dla pracy urządzenia, na potrzeby oceny ofert zostanie przyjęte normalne/typowe zużycie określone przez producenta w trakcie trybu pracy urządzenia (rozumiany jako wydruk).
UWAGA! Jeżeli producent wskazuje wartość poboru energii elektrycznej:
 w innej jednostce niż Wat „W” na potrzeby oceny ofert Zamawiający dokona stosownego przeliczenia, zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematycznymi, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku tj. np. przeliczenie kilowatów na waty odbędzie się przy użyciu następującego wzoru: [ilość kilowatów] 1000 = [ilość watów],
 za pomocą oznaczenia „> wartość określona w dokumencie” np.
• <1400, na potrzebę oceny ofert zostanie przyjęta wartość 1399,
• <850, na potrzebę oceny ofert zostanie przyjęta wartość 849.
• Itd.
Punktacja w tym kryterium zostanie ustalona w oparciu o dane zawarte w przedmiotowym środku dowodowym, o którym mowa w rozdziale XIII ust. 2 pkt. 2 SWZ. Wartości dotyczące zużycia energii zostaną poddane przeliczeniu wg wzoru:
Z obliczana = (X min : X obliczana ) x 46
gdzie:
• Z obliczana - liczba punktów badanej oferty w kryterium „zużycie energii”;
• X min – najniższe zużycie energii wśród zaoferowanych ofert przeliczone na „W”
• X obliczana – zużycie energii badanej oferty przeliczone na „W”
UWAGA!
- Wartość punktów w niniejszym kryterium zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Maksymalną ilość punktów (46 pkt.) w kryterium „Zużycie energii” uzyska Wykonawca który w złożonym przedmiotowym środku dowodowym wykaże najniższe zużycie energii.

W przypadku jeśli Wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego lub będzie on niekompletny, zastosowanie będzie miał zapis rozdziału XIII ust. 5 SWZ.

5. Ocena ofert w kryterium „Czas reakcji” (T)
„Czas reakcji” rozumiany jako czas skutecznego usunięcia awarii, licząc od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, wyrażony w dniach roboczych. Poprzez dzień roboczy rozumie się czas pracy w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w tym okresie). W godzinach od 08:00-16:00

Punktacja w tym kryterium zostanie ustalona w następujący sposób:
Czas skutecznej naprawy/usunięcia awarii Liczba punktów
Usunięcie awarii w terminie do 1 dnia roboczego, od momentu otrzymania zgłoszenia przez Zamawiającego 4 pkt.
Usunięcie awarii w terminie do 2 dni roboczych, od momentu otrzymania zgłoszenia przez Zamawiającego 2 pkt
Usunięcie awarii w terminie do 3 dni roboczych, od momentu otrzymania zgłoszenia przez Zamawiającego 0 pkt.
Po zmianie:
Ofertom zostaną przyznane punkty wg wzoru:
P= C Z F S P A T gdzie:
P – łączna liczba punktów
C - liczba punktów w kryterium „Cena”;
Z – liczba punktów w kryterium „Efektywność energetyczna urządzeń”
F – liczba punktów w kryterium „Funkcjonalność OCR”
S – liczba punktów w kryterium „Skanowanie jednoprzebiegowe”
P – liczba punktów w kryterium „Pojemność pojemnika”
A – liczba punktów w kryterium „Ergonomia urządzenia – akustyka”
T – liczba punktów w kryterium „Czas reakcji”;

3. Ocena ofert w kryterium „Cena” (C).
Punktacja w tym kryterium zostanie ustalona w następujący sposób:
C obliczana = (X min : X obliczana ) x 60

4. Ocena ofert w kryterium „Efektywność energetyczna urządzeń” (Z)
Punktacja w tym kryterium zostanie ustalona w oparciu o dane zawarte w przedmiotowym środku dowodowym, o którym mowa w rozdziale XIII ust. 2 pkt. 2 SWZ. Wartości dotyczące zużycia energii zostaną poddane przeliczeniu wg wzoru:
Z obliczana = (X min : X obliczana ) x 10

5. Ocena ofert w kryterium „Funkcjonalność OCR” (F)
Punktacja w tym kryterium zostanie ustalona w następujący sposób:
Oprogramowanie do OCR z nielimitowaną ilością przetwarzanych dokumentów - 10 pkt.
Oprogramowanie do OCR z nielimitowaną ilością przetwarzanych dokumentów - 5 pkt.
Brak oprogramowania do OCR - 0 pkt.

6. Ocena ofert w kryterium „Skanowanie jednoprzebiegowe” (S)
Punktacja w tym kryterium zostanie ustalona w następujący sposób:
Urządzenie wielofunkcyjne posiadające podajnik jednoprzebiegowy - 6 pkt.
Urządzenie wielofunkcyjne bez podajnika jednoprzebiegowego - 0 pkt.

7. Ocena ofert w kryterium „Pojemność pojemnika” (P)
Punktacja w tym kryterium zostanie ustalona w następujący sposób:
Urządzenie posiadające 2 kasety automatycznego podajnika na papier (format A3 i format A4) o pojemności co najmniej 500 arkuszy każda - 5 pkt.
Urządzenie posiadające 2 kasety automatycznego podajnika na papier (format A3 i format A4) o pojemności co najmniej 250 arkuszy każda - 2 pkt.
Urządzenie posiadające 2 kasety automatycznego podajnika na papier (format A3 i format A4) o pojemności 100 arkuszy każda - 0 pkt.

8. Ocena ofert w kryterium „Ergonomia urządzenia – akustyka” (A)
Punktacja w tym kryterium zostanie ustalona w oparciu o dane zawarte w przedmiotowym środku dowodowym, o którym mowa w rozdziale XIII ust. 2 pkt. 2 SWZ. Wartości dotyczące poziomu hasłu urządzenia w dB zostaną poddane przeliczeniu wg wzoru:
A obliczana = (dB min : dB obliczana ) x 5

9. Ocena ofert w kryterium „Czas reakcji” (T)
Punktacja w tym kryterium zostanie ustalona w następujący sposób:
Usunięcie awarii w terminie do 1 dnia roboczego, od momentu otrzymania zgłoszenia przez Zamawiającego - 4 pkt.
Usunięcie awarii w terminie do 2 dni roboczych, od momentu otrzymania zgłoszenia przez Zamawiającego - 2 pkt.
Usunięcie awarii w terminie do 3 dni roboczych, od momentu otrzymania zgłoszenia przez Zamawiającego - 0 pkt.

Szczegółowe informacje w zakresie sposobu przyznawania punktacji określa rozdział XXII SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (%) (Kryterium 1) Przed zmianą:
50
Po zmianie:
60,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (%) (Kryterium 2) Przed zmianą:
46
Po zmianie:
10,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 4) Przed zmianą:

Po zmianie:
Funkcjonalność OCR (F)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 4) Przed zmianą:

Po zmianie:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (%) (Kryterium 4) Przed zmianą:

Po zmianie:
10,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 5) Przed zmianą:

Po zmianie:
Skanowanie jednoprzebiegowe (S)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 5) Przed zmianą:

Po zmianie:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (%) (Kryterium 5) Przed zmianą:

Po zmianie:
6,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 6) Przed zmianą:

Po zmianie:
Pojemność pojemnika (P)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 6) Przed zmianą:

Po zmianie:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (%) (Kryterium 6) Przed zmianą:

Po zmianie:
5,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 7) Przed zmianą:

Po zmianie:
Ergonomia urządzenia – akustyka (A)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 7) Przed zmianą:

Po zmianie:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (%) (Kryterium 7) Przed zmianą:

Po zmianie:
5,0
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w niniejszym rozdziale Wykonawca składa wraz z ofertą.
2. Przedmiotowe środki dowodowe, które zobligowane jest złożyć Wykonawca obejmują:
1) Kartę katalogową (karta produktu) oferowanego urządzenia, sporządzoną przez producenta (w języku polskim/z tłumaczeniem na język polski, która zawiera informacje techniczne/parametry oferowanego urządzenia w odniesieniu do następujących parametrów technicznych określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia:
a) Podajniki (liczba)
b) Panel sterowania
c) Czas wydruku pierwszej strony lub wykonania pierwszej kopii ze stanu gotowości;
d) Obsługiwane formaty edycji skanowania
e) Szybkość kopiowania.
f) Rozdzielczość kopiowania, drukowania, skanowania (dpi)
g) Szybkość skanowania
h) Kolory
i) Pomniejszanie/Powiększanie
j) Maksymalna liczba kopii
k) Maksymalny rozmiar kopi
l) Przyłącza
m) Protokoły sieciowe
n) Formaty papieru
o) Automatyczny podajnik dokumentów
p) Odpowiednia gramatura papieru
q) Drukowanie dwustronne
r) Waga urządzenia
s) Wymagane kompatybilne systemy operacyjne
t) Napięcie zasilania
u) Tryby skanowania
v) Zgodność z normami / certyfikaty
2) Informację techniczną (np. w specyfikacji technicznej urządzenia lub karcie katalogowej) sporządzoną przez producenta oferowanego urządzenia odnośnie poboru energii elektrycznej przez zaoferowane urządzenie wielofunkcyjne wyrażonym w trybie pracy urządzenia wielofunkcyjnego, rozumiane jako wydruk strony. UWAGA! Zamawiający zaleca odpowiednie oznaczenie pliku/informacji na dokumencie, gdzie znajduje się określony parametr.
4. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 2 muszą być złożone w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w:
a) ust. 2 pkt. 1) lub będzie on niekompletny, Zamawiający wezwie do jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
b) ust. 2 pkt. 2) lub będzie on niekompletny (w tym brak podpisu Wykonawcy, o którym mowa w ust. 4), zgodnie z art. 107 ust. 3 Pzp Zamawiający nie będzie wzywał do jego złożenia lub uzupełniania. W takim przypadku oferta Wykonawcy nie otrzyma punktów w ramach kryteriów oceny ofert, o których mowa w rozdziale XXII ust. 4 SWZ. UWAGA! Powyższy zapis ma zastosowanie również wówczas, jeżeli Wykonawca w ramach złożenia lub uzupełniania przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w ust. 2 pkt. 1) przedłoży informacje dotyczącą zakresu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 2. W takim wypadku oferta również nie otrzyma dodatkowych punktów w ramach oceny ofert.
6. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
7. Zgodnie z postanowieniami art. 106 ust. 3 Pzp Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe (tj. inne dokumenty producenta oferowanego urządzenia), jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy, spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria
Po zmianie:
1. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w niniejszym rozdziale Wykonawca składa wraz z ofertą.
2. Przedmiotowe środki dowodowe, które zobligowane jest złożyć Wykonawca obejmują:
1) Kartę katalogową (karta produktu) oferowanego urządzenia, sporządzoną przez producenta (w języku polskim/z tłumaczeniem na język polski, która zawiera informacje techniczne/parametry oferowanego urządzenia w odniesieniu do następujących parametrów technicznych określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia:
a) Podajniki (liczba)
b) Panel sterowania
c) Czas wydruku pierwszej strony lub wykonania pierwszej kopii ze stanu gotowości;
d) Obsługiwane formaty edycji skanowania
e) Szybkość kopiowania.
f) Rozdzielczość kopiowania, drukowania, skanowania (dpi)
g) Szybkość skanowania
h) Kolory
i) Pomniejszanie/Powiększanie
j) Maksymalna liczba kopii
k) Maksymalny rozmiar kopi
l) Przyłącza
m) Protokoły sieciowe
n) Formaty papieru
o) Automatyczny podajnik dokumentów
p) Odpowiednia gramatura papieru
q) Drukowanie dwustronne
r) Waga urządzenia
s) Wymagane kompatybilne systemy operacyjne
t) Napięcie zasilania
u) Tryby skanowania
v) Zgodność z normami / certyfikaty
2) Informację techniczną (np. w specyfikacji technicznej urządzenia lub karcie katalogowej) sporządzoną przez producenta oferowanego urządzenia odnośnie:
a) poboru energii elektrycznej przez zaoferowane urządzenie wielofunkcyjne wyrażonym w trybie pracy urządzenia wielofunkcyjnego, rozumiane jako wydruk strony.
b) Ergonomia urządzenia – akustyka przez zaoferowane urządzenie wielofunkcyjne wskazujące na poziomu hałasu urządzenia przy maksymalnym obciążeniu.
UWAGA! Zamawiający zaleca odpowiednie oznaczenie pliku/informacji na dokumencie, gdzie znajduje się określony parametr
4. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 2 muszą być złożone w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w:
a) ust. 2 pkt. 1) lub będzie on niekompletny, Zamawiający wezwie do jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
b) ust. 2 pkt. 2) lub będzie on niekompletny (w tym brak podpisu Wykonawcy, o którym mowa w ust. 4), zgodnie z art. 107 ust. 3 Pzp Zamawiający nie będzie wzywał do jego złożenia lub uzupełniania. W takim przypadku oferta Wykonawcy nie otrzyma punktów w ramach kryteriów oceny ofert, o których mowa w rozdziale XXII ust. 4 SWZ. UWAGA! Powyższy zapis ma zastosowanie również wówczas, jeżeli Wykonawca w ramach złożenia lub uzupełniania przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w ust. 2 pkt. 1) przedłoży informacje dotyczącą zakresu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 2. W takim wypadku oferta również nie otrzyma dodatkowych punktów w ramach oceny ofert.
6. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
7. Zgodnie z postanowieniami art. 106 ust. 3 Pzp Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe (tj. inne dokumenty producenta oferowanego urządzenia), jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy, spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-04 12:00
Po zmianie:
2024-04-12 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-04 12:30
Po zmianie:
2024-04-12 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-03
Po zmianie:
2024-05-11
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.6. Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców Przed zmianą:
• Cena (C) 50%
• Efektywność energetyczna urządzeń (Z) 46%
• Czas reakcji (T) 4%
Po zmianie:
• Cena (C) 60%
• Efektywność energetyczna urządzeń (Z) 10%
• Funkcjonalność OCR (F) 10%
• Skanowanie jednoprzebiegowe (S) 6%
• Pojemność pojemnika (P) 5%
• Ergonomia urządzenia – akustyka (A) 5%
• Czas reakcji (T) 4%



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00279815/01 z dnia: 2024-04-10
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-12 12:00
Po zmianie:
2024-04-16 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-12 12:30
Po zmianie:
2024-04-16 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-11
Po zmianie:
2024-05-15
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Poligrafia, Wydawnictwa
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, tonery, kartridże, tusze, serwis, naprawa, usługi kserograficzne, poligraficzne, inne
kody CPV 30121000, 30124000, 30125110, 30232100, 48000000, 50310000, 79800000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , tonery, kartridże, tusze , serwis, naprawa , usługi kserograficzne, poligraficzne, inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10482410 2024-05-02
godz. 23:59
Lubelskie 1. Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu wraz z dostawą plotera CNC do prowadzenia prac B+R w ramach projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Dostarczony sprzęt musi być fabryc...
10479485 2024-05-06
godz. 09:30
Pomorskie DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH ORAZ AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH Część 1: Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy materiał...
10487981 2024-05-06
godz. 09:45
Podlaskie Dostawa drukarki pracującej w technologii Fused Filament Fabrication-1 szt.
10481840 2024-05-06
godz. 11:30
Pomorskie Zakup sprzętu komputerowego dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku.
10485031 2024-05-06
godz. 12:00
Mazowieckie Zapytanie o informację cenową na świadczenie pomocy technicznej i wsparcia producenckiego dla systemu Infor LN na poziomie planu Premium Support przez okres 12 miesięcy.
10402231 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Zakup usługi asysty technicznej i konserwacji (ATiK) dla oprogramowania Oracle posiadanego przez Zamawiającego.2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Specyfikacji.
10385547 2024-05-09
godz. 10:00
Śląskie Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem zarządzająco - monitorującym z pełną obsługą konserwacyjno - serwisową, naprawami, wymianą uszkodzonych części i materiałó...
10490263 2024-05-10
godz. 15:00
Dolnośląskie Zakup sprzętu komputerowego dla Nadleśnictwa Bardo Śląskie w roku 2024.
10463961 2024-05-21
godz. 14:30
Mazowieckie Usługę dla kopii zapasowej Przedmiotem zamówienia jest usługa dla kopii zapasowej.
10451025 2024-05-22
godz. 09:30
Kujawsko-Pomorskie DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych, ur...