Przetarg 9091803 - Najem drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych 1. Przedmiotem...

   
Analizuj Zamówienie 9091803 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-08-05
przedmiot ogłoszenia
Najem drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa najmu drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w i
lości i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do SWZ Formularz cenowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia urządzeń nie starszych niż 48 m-cy od daty produkcji - wyjątek stanowi urządzenie wielofunkcyjne typ IV jednak nie starsze niż 10 lat oraz dokonania instalacji i konfiguracji ze sprzętem posiadanym przez Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (dalej „OPZ”) oraz projekt umowy - Załącznik nr 6 do SWZ.

22/2022/TP

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00303670/01 z dnia: 2022-08-12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-08-16 09:30
Po zmianie:
2022-08-19 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-08-16 10:00
Po zmianie:
2022-08-19 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-09-14
Po zmianie:
2022-09-17


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00306456/01 z dnia: 2022-08-16
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
Zamawiający będzie oceniał oferty nieodrzucone według następujących kryteriów:
1. Cena:
Waga procentowa dla kryterium cena wynosi 60 %
Liczba przyznawanych punktów w kryterium ceny obliczana jest w następujący sposób z uwzględnieniem poniższego wzoru:

Liczba punktów = C min / C bad x 100 x 60 %

gdzie:
C min – cena oferty minimalnej
C bad – cena oferty badanej
100 – stała liczba (jednolita skala punktowa)
60 % – waga kryterium

W przypadku, gdy liczba punktów z kryterium ceny przedstawia wielkość po przecinku Zamawiający bierze pod uwagę wartość do drugiego miejsca po przecinku łącznie, bez dokonania zaokrągleń.

2. Czas reakcji:
Ocenie podlegać będzie czas reakcji po zgłoszeniu awarii wg poniższej punktacji:
Czas reakcji:
• powyżej 1 godziny - 0 pkt
• 1 godzina i poniej - 20 pkt
Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez ofertę Wykonawcy wynosi: 20 pkt

Jeśli Wykonawca zadeklaruje w formularzu oferty czas reakcji równy 0 (zero) lub nie zostanie podany
w ogóle czas, a z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp.

3. Czas wymiany drukarki
Ocenie podlegać będzie czas wymiany drukarki wg poniższej punktacji:
Czas wymiany:
• powyżej 4 godzin - 0 pkt
• 4 godzin i poniej – 20 pkt
Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez ofertę Wykonawcy wynosi: 20 pkt

Jeśli Wykonawca zadeklaruje w formularzu oferty czas wymiany równy 0 (zero) lub nie zostanie podany
w ogóle czas, a z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp.

Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów Pc + Pr + Pw spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
Po zmianie:
Zamawiający będzie oceniał oferty nieodrzucone według następujących kryteriów:
• Cena
Pc = (Cn : Co) x 100 pkt. x 60%, gdzie:
Pc – wartość punktowa za kryterium ceny
Cn – cena najniższa wśród złożonych ofert
Co – cena zaproponowana przez wykonawcę
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania przez ofertę według kryterium cena: 70 pkt

• czas usunięcia awarii (interwencja serwisowa) (Pa) – maksymalnie 40%
usunięcie awarii od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego do 8 godzin roboczych – 40 pkt
usunięcie awarii od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego od 8 do 16 godzin roboczych – 20 pkt
usunięcie awarii od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego od 16 do 24 godzin roboczych – 0 pkt

UWAGA!
Zamawiający wymaga, aby maksymalny czas usunięcia awarii nie przekraczał 24 godzin roboczych, przez co należy rozumieć godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-14:35. Czas przyjazdu serwisu liczony jest w godzinach i przechodzi proporcjonalnie na następny dzień roboczy.

Jeśli Wykonawca zadeklaruje w formularzu oferty czas równy 0 (zero) lub nie zostanie podany w ogóle żaden czas, a z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp.

Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów Pc + Pa w spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa najmu drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do SWZ Formularz cenowy.
2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia urządzeń nie starszych niż 48 m-cy od daty produkcji - wyjątek stanowi urządzenie wielofunkcyjne typ IV jednak nie starsze niż 10 lat oraz dokonania instalacji i konfiguracji ze sprzętem posiadanym przez Zamawiającego w terminie
do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (dalej „OPZ”) oraz projekt umowy - Załącznik nr 6 do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa najmu drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do SWZ Formularz cenowy.
2. Urządzenia dostarczone w ramach umowy nie mogą być starsze niż 48 m-cy od daty produkcji.
3. Wykonawca dokona instalacji i konfiguracji urządzeń wskazanych w pkt 2 ze sprzętem posiadanym przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (dalej „OPZ”) oraz projekt umowy - Załącznik nr 6 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
Czas reakcji na zgłoszoną awarię
Po zmianie:
Czas usunięcia awarii (interwencja serwisowa)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
40,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3) Przed zmianą:
Czas wymiany drukarki
Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3) Przed zmianą:
inne.
Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Poligrafia, Wydawnictwa
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, usługi kserograficzne, poligraficzne, inne
kody CPV 79800000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , usługi kserograficzne, poligraficzne, inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10464690 2024-04-29
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawa sprzętu komputerowego Część 1: Zestawy komputerowe Część 2: laptop SSM.DZP.200.72.2024
10477226 2024-04-29
godz. 15:00
Dolnośląskie Tablet APPLE iPad 10.9" 10 gen. 64 GB Wi-Fi + Etui na iPad APPLE Magic Keyboard Folio + Rysik APPLE (1. gen) MQLY3ZM/A (z przejściówką Lightning) -
10474562 2024-04-30
godz. 09:00
Wielkopolskie Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie Część 1: Zakup sprzętu komputerowego dla Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności.Zakres zamó...
10474412 2024-04-30
godz. 12:00
Łódzkie Dostawa zestawów komputerowych
10480704 2024-04-30
godz. 14:00
Dolnośląskie dostawy wraz z wdrożeniem urządzenia - macierzy dyskowej allflash na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego.
10456764 2024-04-30
godz. 15:00
Podkarpackie Zakup 6 zestawów sprzętu dydaktycznego dla trenerów i sprzętu biurowego -kserokopiarki CZĘŚĆ I Laptop-6 sztuk Specyfikacja: Wymagane minimalne parametry techniczne: 1. Procesor: - min...
10464827 2024-05-03
godz. 14:00
Lubelskie sprzedaż elektronicznych biletów okresowych i doładowania elektronicznej portmonetki (zwanej dalej EP ) dla pasażerów/użytkowników nośników w systemie Lubika, za pośrednictwem, pow...
10401948 2024-05-07
godz. 08:00
Małopolskie Część 1: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego, zewnętrznych i wewnętrznych części komputerowych oraz oprogramowania dla jednostek orga...
10463457 2024-05-07
godz. 10:00
Małopolskie Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 5 (pięciu) monitorów wraz z okablowaniem dl Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ. 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wy...
10484741 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie dostawa części i akcesoriów do komputerów dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie(ZP-43/2024) części i akcesoria do komputerów ZP-43/2024