Przetarg 11155258 - Nadzór oraz kontrola jakości danych i produktów analizy...

   
Analizuj Zamówienie 11155258 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-03-17
przedmiot ogłoszenia
Nadzór oraz kontrola jakości danych i produktów analizy obrazowej

1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług polegającyc
h na nadzorze oraz kontroli jakości danych i produktów analizy obrazowej.1.1. Zakres usługi obejmuje kontrolę jakości produktów powstałych w ramach zadania teledetekcyjnego, w tym bazy danych lotniczych, źródłowych danych teledetekcyjnych, lotniczych danych archiwalnych, produktów teledetekcyjnych oraz wyników analiz, a także świadczenie konsultacji. 1.2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ tj.:1.2.1. Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2)1.2.2. Wzór umowy (załącznik nr 3)2. Brak powiązań z wykonawcą zadania teledetekcyjnego2.1. Oferent oraz osoby delegowane przez oferenta nie mogą być zatrudnieni ani posiadać powiązań rodzinnych z firmą lub konsorcjum realizującym zadanie teledetekcyjne w czasie trwania projektu.3. Zobowiązanie do zachowania poufności tj.:3.1. Wykonawca na etapie realizacji zadania zobowiązany będzie do zachowania poufności, obejmującej wszelkie informacje, dane i dokumenty przekazywane przez Zamawiającego oraz Wykonawcę Zadania Teledetekcyjnego.3.2. Obowiązek zachowania poufności dotyczy w szczególności:3.2.1. danych źródłowych i wynikowych związanych z realizacją zadania teledetekcyjnego,3.2.2. metodyki pozyskiwania, analizy i przetwarzania danych,3.2.3. dokumentacji technicznej i operacyjnej,3.2.4. raportów, opracowań i wszelkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji zamówienia,3.2.5. ustaleń wewnętrznych dotyczących harmonogramu, zasobów oraz działań operacyjnych.3.3. Zakres poufności obejmuje nie tylko treści udostępnione w sposób formalny, ale również wszelkie informacje uzyskane w trakcie realizacji zamówienia, które mogą mieć wpływ na jego przebieg oraz jakość dostarczanych produktów.3.4. Wykonawca zobowiązuje się do:3.4.1. niewykorzystywania informacji objętych klauzulą poufności w innych projektach i działaniach niezwiązanych z realizacją zamówienia,3.4.2. nieudostępniania ich osobom trzecim, w tym podmiotom komercyjnym, naukowym i innym wykonawcom realizującym projekty w podobnym zakresie,3.4.3. zachowania w tajemnicy wszelkich uzyskanych informacji również po zakończeniu realizacji zamówienia.3.5. Każda osoba zaangażowana w realizację zadania po stronie Wykonawcy będzie zobowiązana do podpisania indywidualnej deklaracji o zachowaniu poufności.3.6. Naruszenie obowiązku poufności skutkować będzie sankcjami przewidzianymi w umowie, w tym możliwością rozwiązania umowy z winy Wykonawcy oraz dochodzenia roszczeń za szkody wynikające z ujawnienia informacji objętych klauzulą poufności.3.7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, ppoż. oraz porządkowych obowiązujących na terenie Zamawiającego.4. Zadanie jest częścią projektu pn.: „Poprawa zdolności zarządzania ochroną przyrody przez rozwój infrastruktury geoinformacyjnej i wykorzystanie teledetekcji we wsparciu monitoringu zasobów Tatrzańskiego Parku Narodowego i obszaru Natura 2000 PLC120001”. Projekt realizowany jest w ramach: Program Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, FENX.01.05-IW.01-002/24, Typ FENX.01.05.4 Rozwój zdolności i usprawnianie zarządzania obszarami chronionymi. Teledetekcja oraz rozwój infrastruktury geoinformacyjnej oraz cyfryzacja zasobów.5. Zamawiający informuje, że nie wymaga odbycia wizji lokalnej.6. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w oparciu o z art. 95 ust. 1 Pzp, 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.7.1. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na charakter i zakres świadczonej usługi. Podział zamówienia nie zwiększyłby liczby małych i średnich przedsiębiorstw ubiegających się o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie jest skierowane przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw.7.2. W ocenie Zamawiającego zmówienie jest nie podzielne.7.3. Decyzja co do podziału zamówienia na określoną ilość części należy do zamawiającego7.4. Dokonanie podziału zamówienia na części mogłoby ryzyko niepowodzenia projektu przenieść na Zamawiającego i w konsekwencji uczynić niemożliwym osiągnięcie celu zamówienia publicznego7.5. Gdyby nie złożono ofert na wszystkie części zamówienia, to czyniłoby wykonanie części z nich niecelowym lub niemożliwym

ZP/423/2025

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00156054/01 z dnia: 2025-03-20
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
1.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP (z zastrzeżeniem pkt 6.6. SIWZ);
Po zmianie:
1.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP (z zastrzeżeniem pkt 6.6. SIWZ);
1.2. Wykonawca niebędący przedsiębiorcą składa zamiast odpisu z KRS/CEIDG oświadczenie własne o braku podstaw do wykluczenia ( że nie jest wobec niego prowadzone postępowanie likwidacyjne ani nie ogłoszono jego upadłości co odpowiada przesłance z art. 109 ust. 1 pkt 4 nowego Pzp)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
5.1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
5.1.1. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.1.1.1. Okres wskazany powyżej w pkt 4.1. liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
5.2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Po zmianie:
5.1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
5.1.1. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.1.1.1. Okres wskazany powyżej w pkt 4.1. liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
5.2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-25 09:00
Po zmianie:
2025-03-26 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-25 09:30
Po zmianie:
2025-03-26 09:30


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00159930/01 z dnia: 2025-03-24
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
3.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
3.1.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje:
3.1.1.1. co najmniej pięć projektów naukowych, obejmujących analizy teledetekcyjne roślinności z wykorzystaniem GIS, oparte na:
3.1.1.1.1. danych satelitarnych,
3.1.1.1.2. danych lotniczych, z zastosowaniem sensorów: skanera laserowego, skanera hiperspektralnego VNIR SWIR oraz kamery wielospektralnej,
3.1.1.2. zrealizował co najmniej pięć usług, obejmujących:
3.1.1.2.1. wsparcie Zamawiającego w kontroli zgodności produktów analiz teledetekcyjnych na danych lotniczych,
3.1.1.2.2. raportowanie uwag,
3.1.1.2.3. poświadczanie poprawności wykonanych prac,
3.1.1.2.4. konsultacje dokumentacji projektowej, w tym przetargowej.
3.1.1.3. Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia zawodowego z odrębnych umów.
3.1.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia co najmniej niżej wymienione osoby:
3.1.2.1. osobę posiadającą stopień naukowy doktora w dyscyplinie nauki o Ziemi i środowisku lub stopień doktora uzyskany na podstawie rozprawy dotyczącej teledetekcji środowiska, wraz z dowodami posiadania takiego wykształcenia.
Po zmianie:
3.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
3.1.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje:
3.1.1.1 co najmniej pięć projektów naukowych, obejmujących analizy teledetekcyjne roślinności z wykorzystaniem GIS, oparte na: danych satelitarnych, danych lotniczych, z zastosowaniem sensorów: skanera laserowego, skanera hiperspektralnego VNIR SWIR oraz kamery wielospektralnej,
3.1.1.2 co najmniej pięć usług,, których zakres obejmował: wsparcie Zamawiającego w kontroli zgodności produktów analiz teledetekcyjnych na danych lotniczych i/lub raportowanie uwag i/lub poświadczanie poprawności wykonanych prac i/lub konsultacje dokumentacji projektowej, w tym przetargowej.
3.1.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia co najmniej niżej wymienione osoby:
3.1.2.1. osobę posiadającą stopień naukowy doktora w dyscyplinie nauki o Ziemi i środowisku lub stopień doktora uzyskany na podstawie rozprawy dotyczącej teledetekcji środowiska, wraz z dowodami posiadania takiego wykształcenia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-26 09:00
Po zmianie:
2025-03-27 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-26 09:30
Po zmianie:
2025-03-27 09:30
branża Geodezja, geologia, archeologia, kartografia, zagospodarowanie przestrzenne
podbranża kartografia, usługi geodezyjne, inwentaryzacje
kody CPV 71248000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: kartografia , usługi geodezyjne, inwentaryzacje