Przetarg 11109519 - Nadzór nad realizacją zadania: Budowa budynku dla Poradni...

   
Analizuj Zamówienie 11109519 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-02-21
przedmiot ogłoszenia
Nadzór nad realizacją zadania: Budowa budynku dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w
Sochaczewie – rozbudowa infrastruktury powiatowej

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: „Budowa budynku dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sochaczewie – rozbudowa infrastruktury powiatowej”, w zakresie następujących branż:a) konstrukcyjno-budowlanej- Inspektor wiodący w ramach prowadzonego nadzoru,b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.2. Zespół nadzoru inwestorskiego składa się z inspektora nadzoru branży konstrukcyjno – budowlana (1 osoba), inspektora nadzoru branży sanitarnej (1 osoba) i inspektora nadzoru branży elektrycznej i elektroenergetycznej (1 osoba). W przypadku, gdyby podstawowy skład Zespołu nadzoru nie był wystarczający dla kompleksowej realizacji usługi lub w przypadku zdarzeń losowych powodujących potrzebę krótkotrwałego zastępstwa, Wykonawca powinien przewidzieć zatrudnienie dodatkowych osób, których wynagrodzenie należy uwzględnić w wynagrodzeniu personelu podstawowego.2. Zamówienie obejmuje wykonywanie wszystkich czynności inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.), zwaną dalej „Prawo budowlane”, rozporządzenia z dnia 29 kwietnia 2019 r. Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 831), rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 22 grudnia 2022 r. w sprawie dziennika budowy oraz systemu Elektroniczny Dziennik Budowy (Dz. U. z 2023r. poz. 45).3. Inspektor wiodący (branża konstrukcyjno – budowlana) w ramach prowadzonego nadzoru zapewni nadzór w wymienionych branżach. Rozliczenie następować będzie tylko z Inspektorem wiodącym. Nadzorowi inwestorskiemu podlegać będą roboty budowlane, obejmujące swoim zakresem realizacje przedmiotowego zadania. Szczegółowy zakres robót wynika z dokumentacji budowlanej dotyczącej postępowania w zakresie realizacji robót budowlanych, dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiatsochaczew w ramach zadania Budowa budynku dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sochaczewie – rozbudowa infrastruktury powiatowej. Pełna dokumentacja pozostaje również do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 4. Obowiązki inspektora nadzoru obejmować będą w szczególności:a) występowanie w imieniu zamawiającego i reprezentowanie jego interesów na budowie, b) nadzorowanie prac wszystkich branży tj.: konstrukcyjno – budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i innych, zgodnie z dokumentacją projektową, c) udział w przekazaniu placu budowy, na którym wykonawca robót będzie realizował roboty w ramach umowy o roboty budowlane, d) kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wykorzystanych materiałów, zgodności z obowiązującymi normami, przepisami, dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, oraz zatwierdzanie wszelkich materiałów przewidzianych przez Wykonawcę robót do budowania oraz urządzeń wnioskowanych do zastosowania,e) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru częściowego, jak również końcowego wykonanych przez wykonawcę robót i przekazanie go do odbioru, f) bieżące rozwiązywanie problemów technicznych związanych z robotami, g) rozstrzyganie – w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót, h) dokonywanie kontroli prawidłowego przebiegu prac budowy przez inspektora nadzoru minimum raz w tygodniu, a jeśli zajdzie taka konieczność, to częściej na wezwanie Zamawiającego, i) sporządzenie protokołów konieczności zawierających opis występujących problemów technicznych, koniecznych do wykonania robót i ewentualnych zmian w dokumentacji z uwzględnieniem zapisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót nieujętych w umowie z Wykonawcą. j) dokonywanie bez zwłoki odbioru robót znikających, ulegających zakryciu i zakończonych oraz sporządzanie wraz z dostarczeniem Zamawiającemu tych protokołów, k) weryfikacja kosztorysów ofertowych przedstawionych przez Wykonawcę robót i przedłożenie kompletu dokumentów do akceptacji Zamawiającego, l) zapewnienie ciągłości komunikacji pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcami i inspektorami nadzoru, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót.

IMZP.272.04.2025

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00126354/01 z dnia: 2025-02-28
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-04 10:00
Po zmianie:
2025-03-24 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-04 10:15
Po zmianie:
2025-03-24 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-04-02
Po zmianie:
2025-04-22
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71247000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się