Zlecenie 6902450 - Nabycie łaźni piwnych Przedmiot zamówienia dotyczy...

   
Zamówienie 6902450 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-07-16
przedmiot zlecenia
Nabycie łaźni piwnych

Przedmiot zamówienia dotyczy nabycia łaźni piwnych Cel zamówienia Cel zamówienia dotyczy nabycia łaźni pi
wnych Przedmiot zamówienia 1. Przedmiot zamówienia dotyczy nabycia łaźni piwnych, tj.:
1) Wanny – 5 szt. wyposażone w hydromasaż do kąpieli piwnej wykonane z drewna cedrowego lub dębowego lub innego drewna liściastego, do użytku dla 2 osób, pojemność 200 do 400 l, do użytku zewnętrznego , z zamontowanymi kranami do konsumpcji piwa wraz z instalacją i osprzętem,
2) Łóżka – 5 szt. dębowe kpl. z materacami i pościelą dł. 200cm,szer.160 cm, wys. standard,
3) Sauna- 2 szt. kabiny o wielkości do 6 osób .
a) sauna Fińska z piecem elektrycznym – 1 szt.
b) sauna na podczerwień z lampami kwarcowymi – 1 szt.

2. Przedmiot zamówienia musi być nowy bez śladów użytkowania, a części środków trwałych nie mogą być regenerowane.
3. Zamawiający informuje, że dokona weryfikacji zaoferowanych przez Wykonawcę parametrów w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego ”Potwierdzenie parametrów przedmiotu zamówienia ”
4. Wszelkie koszty dostarczenia przedmiotu umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego będą obciążały wyłącznie Wykonawcę. Na Wykonawcy spoczywa również pełna odpowiedzialność za przedmiot umowy podczas transportu, załadunku
i rozładunku do siedziby Zamawiającego.
5. W ramach kosztu należy doliczyć koszt montażu i uruchomienia środków trwałych w siedzibie Zamawiającego.
6. Przedmiot zamówienia musi posiadać gwarancję minimum 12 miesięczną. Po stronie Wykonawcy będzie zapewnienie serwisu gwarancyjnego w okresie trwania gwarancji.
7. Zamawiający informuje, że okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert zgodnie
z warunkami określonymi w Dziale X zapytania ofertowego.
8. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszelkich wad w Przedmiocie zamówienia, o ile wady te ujawnią się w ciągu okresu gwarancji.
9. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu na zgłoszenie rozumiany jako przystąpienie do niezwłocznego usunięcia usterki wynoszący nie więcej niż 24 godziny od chwili zgłoszenia.
10. Maksymalny czas usunięcia zgłoszonej wady lub usterki - 4 dni od daty zgłoszenia.
11. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w Przedmiocie zamówienia w chwili dokonania odbioru przez Zamawiającego jak i wszelkie inne wady fizyczne, powstałe z przyczyn, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, pod warunkiem, że wady te ujawnią się i zostaną zgłoszone Wykonawcy w ciągu terminu obowiązywania gwarancji.
branża Medyczna, Wyposażenie wnętrz
podbranża sprzęt medyczny, meble medyczne, meble i akcesoria, sauna
kody CPV 33100000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , meble medyczne , meble i akcesoria , sauna

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10491111 2024-05-10
godz. 10:00
Lubelskie Dostawa krzeseł konferencyjno - bankietowych do świetlicy wiejskiej w Wólce Husińskiej Krzesło konferencyjno - bankietowe o parametrach technicznych nie gorszych niż: ajstelaż metalow...
10406460 2024-05-10
godz. 12:00
Opolskie Dostawa instrumentarium (narzędzi elektrochirurgicznych)kompatybilnych z generatorami Valleylab (Force Triad), ERBE, BOWE i Johnson @ Johnson dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu na...
10492700 2024-05-10
godz. 12:00
Lubelskie Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...),...
10433211 2024-05-13
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawa i montaż mebli do nowych kwater internatowych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do nowych kwater internatowych. Postępowanie jest podzielone na 3 części: Część 1 - ...
10433180 2024-05-15
godz. 10:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie aparatu EEG, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SWZ – FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
10446901 2024-05-16
godz. 10:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest Zakup wraz z dostawą krzeseł obrotowych z zagłówkiem na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu.Liczba krzeseł do dostarczenia: 950 szt. Przedmiot zamówienia ...
10457592 2024-05-20
godz. 09:00
Śląskie Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów jednorazowych i wielorazowych do laparoskopii oraz ostrzy do piły ortopedycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu, z...
10473757 2024-05-27
godz. 09:00
Małopolskie Dostawa defibrylatora 10 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego defibrylatora 10 szt., którego wymagane parametry techniczne określono w Załączniku Nr 5...
10486762 2024-05-27
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Dostawa wraz z dzierżawą zestawu sprzętu medycznego oraz zakup jednorazowego sprzętu do zabiegów zaćmy do SPWZOZ w Stargardzie. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z dzierżawą...
10486765 2024-06-04
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawa sprzętu medycznego - sprawa nr Z/38/PN/24 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę sprzętu medycznego: w zadaniu nr 1 – monitora telemetrycznego, w zadaniu...