Przetarg 12237622 - Mycie wiat i peronów autobusowych Część 1: Opis...

   
Analizuj Zamówienie 12237622
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-18
przedmiot ogłoszenia
Mycie wiat i peronów autobusowych

Część 1: Opis przedmiotu zamówienia dla rejonu nr 1Wykonawca mył będzie 166 wiat i 160 peronów autobusowych w rejonie nr 1, których lokalizację określa z
ałącznik nr 1 do umowy.• Poprzez umycie wiaty należy rozumieć:- umycie powierzchni wiaty dwustronnie, bez zacieków (wszystkie elementy łącznie z dachem, ławką lub krzesełkami) 2 razy w miesiącu (pierwszy raz do 15 dnia każdego miesiąca, drugi raz od 15 dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca, dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Zamawiającym);- usuwanie ogłoszeń, plakatów itp. na bieżąco, bez wezwania Zamawiającego;- czyszczenie rynienek odpływowych 2 razy w miesiącu (pierwszy raz do 15 dnia każdego miesiąca, drugi raz od 15 dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca, dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Zamawiającym);- usuwanie napisów graffiti 2 razy w miesiącu (pierwszy raz do 15 dnia każdego miesiąca, drugi raz od 15 dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca, dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Zamawiającym);- naklejanie nalepek z informacją o zakazie palenia, dostarczonych przez Zamawiającego;• Poprzez umycie peronu autobusowego należy rozumieć:- umycie za pomocą wody z detergentem o ph mniejszym niż 8,5 chodnika w promieniu 2,5 m od siedziska wiaty w stronę skrajni drogi oraz po 1 m wokół wiaty 2 razy w miesiącu (pierwszy raz do 15 dnia każdego miesiąca, drugi raz od 15 dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca, dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Zamawiający). Mycie peronów autobusowych odbywać się będzie w okresie od 1 kwietnia 2026 r. do 31 października 2026 r.2. Wykonawca pozostaje w tzw. ciągłej gotowości do świadczenia usługi.3. Wykonawca zapewni stałą łączność telefoniczną z Zamawiającym (telefon czynny całą dobę, także w dni ustawowo wolne od pracy), jak również stałe łącze internetowe, umożliwiające kontakt z Zamawiającym oraz ze służbami miejskimi za pośrednictwem poczty elektronicznej przez 24 godziny na dobę.4. Wykonawca codziennie na bieżąco sprawdzać będzie pocztę elektroniczną.5. Zamawiający może w trakcie umowy skorzystać z prawa opcji tj. zwiększyć liczbę mytych wiat w każdym rejonie o maksymalnie 30 szt. oraz liczbę mytych peronów w każdym rejonie o maksymalnie 30 szt.Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku powstania nowych przystanków. W takiej sytuacji wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych myć wiat lub peronów.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy w trakcie trwania umowy interwencyjnego umycia wiaty lub peronu (maksymalnie 50 szt. wiat i 50 szt. peronów w trakcie trwania umowy). Okoliczności interwencyjnego mycia wiat i peronów to np. zgłoszenie służb miejskich o ich zanieczyszczeniu. W takiej sytuacji, działając na wyraźne polecenie Zamawiającego, Wykonawca interwencyjnie wykona zleconą czynność, a jego wynagrodzenie miesięczne zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych myć. Interwencyjne umycie wiaty lub peronu nastąpi w czasie 4 godzin od zgłoszenia Zamawiającego.

Część 2: Opis przedmiotu zamówienia dla rejonu nr 21. Wykonawca mył będzie 158 wiat i 153 perony w rejonie nr 2, których lokalizację określa załącznik nr 1 do umowy.• Poprzez umycie wiaty należy rozumieć:- umycie powierzchni wiaty dwustronnie, bez zacieków (wszystkie elementy łącznie z dachem, ławką lub krzesełkami) 2 razy w miesiącu (pierwszy raz do 15 dnia każdego miesiąca, drugi raz od 15 dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca, dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Zamawiającym);- usuwanie ogłoszeń, plakatów itp. na bieżąco, bez wezwania Zamawiającego;- czyszczenie rynienek odpływowych 2 razy w miesiącu (pierwszy raz do 15 dnia każdego miesiąca, drugi raz od 15 dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca, dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Zamawiającym);- usuwanie napisów graffiti 2 razy w miesiącu (pierwszy raz do 15 dnia każdego miesiąca, drugi raz od 15 dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca, dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Zamawiającym);- naklejanie nalepek z informacją o zakazie palenia, dostarczonych przez Zamawiającego;• Poprzez umycie peronu autobusowego należy rozumieć:- umycie za pomocą wody z detergentem o ph mniejszym niż 8,5 chodnika w promieniu 2,5 m od siedziska wiaty w stronę skrajni drogi oraz po 1 m wokół wiaty 2 razy w miesiącu (pierwszy raz do 15 dnia każdego miesiąca, drugi raz od 15 dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca, dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Zamawiający). Mycie peronów autobusowych odbywać się będzie w okresie od 1 kwietnia 2026 r. do 31 października 2026 r.2. Wykonawca pozostaje w tzw. ciągłej gotowości do świadczenia usługi.3. Wykonawca zapewni stałą łączność telefoniczną z Zamawiającym (telefon czynny całą dobę, także w dni ustawowo wolne od pracy), jak również stałe łącze internetowe, umożliwiające kontakt z Zamawiającym oraz ze służbami miejskimi za pośrednictwem poczty elektronicznej przez 24 godziny na dobę.4. Wykonawca codziennie na bieżąco sprawdzać będzie pocztę elektroniczną.5. Zamawiający może w trakcie umowy skorzystać z prawa opcji tj. zwiększyć liczbę mytych wiat w każdym rejonie o maksymalnie 30 szt. oraz liczbę mytych peronów w każdym rejonie o maksymalnie 30 szt.Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku powstania nowych przystanków. W takiej sytuacji wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych myć wiat lub peronów.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy w trakcie trwania umowy interwencyjnego umycia wiaty lub peronu (maksymalnie 50 szt. wiat i 50 szt. peronów w trakcie trwania umowy). Okoliczności interwencyjnego mycia wiat i peronów to np. zgłoszenie służb miejskich o ich zanieczyszczeniu. W takiej sytuacji, działając na wyraźne polecenie Zamawiającego, Wykonawca interwencyjnie wykona zleconą czynność, a jego wynagrodzenie miesięczne zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych myć. Interwencyjne umycie wiaty lub peronu nastąpi w czasie 4 godzin od zgłoszenia Zamawiającego.

ZA.271.92.2025
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie terenu
kody CPV 90000000, 90600000, 90910000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie terenu

       
nr Termin Organizator Przedmiot
12234168 2025-12-29
godz. 09:00
Podkarpackie „Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, placów, parkingów i chodników na...
12236033 2025-12-29
godz. 09:00
Małopolskie Bieżące utrzymanie w czystości szaletów miejskich zlokalizowanych przy ul....
12233509 2025-12-29
godz. 10:00
Mazowieckie Kompleksowa pielęgnacja i utrzymanie zieleni oraz zamiatanie ciągów...
12235595 2025-12-29
godz. 15:00
Wielkopolskie Usługi sprzątające i porządkowe dla osób starszych i osób z...
12237744 2025-12-31
godz. 00:00
Warmińsko-Mazurskie MYCIE I IMPREGNACJA ELEWACJI BUDYNKÓW
12199934 2026-01-05
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy...
12222483 2026-01-07
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Świadczenie usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach, obiektach i na...
12223946 2026-01-09
godz. 13:00
Pomorskie Prace polegające na odświeżeniu klatki schodowej w budynku Wspólnoty...
12232238 2026-01-16
godz. 11:00
Pomorskie Kompleksowe usługi utrzymania czystości wewnątrz budynków i na terenach...
12237235 2026-01-16
godz. 15:00
Śląskie świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości oraz utrzymania terenów...