Zlecenie 12197397 - Montaż witraża okiennego wraz z wymianą drewnianej...

   
Analizuj Zamówienie 12197397
źródło Internet
data publikacji 2025-12-04
przedmiot zlecenia
Montaż witraża okiennego wraz z wymianą drewnianej stolarki okiennej na nową
w auli budynku Rektoratu Pomorskiego Uniwersytetu Me
dycznego w Szczecinie.
Przedmiotem zamówienia jest montaż witraża okiennego (1 szt.) wraz z wymianą drewnianej stolarki okiennej (1 szt.) na Auli budynku Rektoratu Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie przy ul. Rybackiej 1.
11.2. Szczegółowy zakres prac:
demontaż i utylizacja 1 szt. okna na Auli budynku Rektoratu PUM (okno nr 6)
dostawa i montaż 1 szt. okna o profilu drewnianym 92 mm i pakietem 3-szybowym w kolorze jak istniejąca stolarka okienna na budynku Rektoratu PUM, wypełnienie witrażami dostarczonymi przez Zamawiającego. Po stronie Wykonawcy jest zespolenie układów szybowych z użyciem dostarczonych przez Zamawiającego witraży.
Uwaga: należy przewidzieć ciężar witraży max. 11 kg/m2
szczelne wykończenie ościeży od zewnątrz i od wewnątrz
okno o wymiarach 3100 x 4180 mm (wymiar zweryfikować w naturze)
kształty i podziały okien zgodnie z istniejącymi obecnie oraz zgodnie z wytycznymi Miejskiego Konserwatora Zabytków
W zakresie zadania jest m.in.:
dostawa wszelkich niezbędnych materiałów potrzebnych do realizacji zadania
montaż i demontaż rusztowania w celu bezpiecznego prowadzenia prac na wysokości, ewentualnie wynajem podnośnika w razie potrzeby (należy dokonać wizji lokalnej w celu sprawdzenia możliwości wjazdu podnośnika na dziedziniec oraz określenia możliwości logistycznych i montażowych na budynku),
wywóz odpadów powstałych w toku prowadzonych prac, zwłaszcza
demontowanych szyb
i okien
zabezpieczenie wszelkich materiałów pomocniczych potrzebnych do realizacji zadania, w tym zabezpieczenie parkietu w auli na czas trwania wymiany okna
Wykonawca odpowiada za:
dokonanie niezbędnych pomiarów/inwentaryzacji istniejących okien i otworów okiennych
w celu prawidłowego zamówienia stolarki
pełne zabezpieczenie warunków BHP i p.poż. przy realizacji zakresu umowy
naprawę zniszczeń powstałych przy pracach Wykonawca zobowiązany będzie do:
uzgodnienia z Zamawiającym terminu prowadzenia prac na budynku Rektoratu
PUM
w terminie 7 dni przed przystąpieniem do prac
niezwłocznej likwidacji szkód powstałych w toku realizacji zamówienia z winy Wykonawcy,
Dokumentem potwierdzającym odbiór przedmiotu zamówienia jest protokół odbioru bez uwag.
branża Ślusarka i stolarka otworowa, szklarstwo
podbranża okna, drzwi
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: okna, drzwi