Przetarg 7837781 - „Montaż spójnego systemu monitoringu na obszarach...

   
Analizuj Zamówienie 7837781 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-11-26
przedmiot ogłoszenia
„Montaż spójnego systemu monitoringu na obszarach rewitalizacji”
Numer referencyjny: RSID.271.31.2020.ZP

1. Przedmiotem zamówi
enia jest montaż systemu monitoringu wizyjnego, na podstawie posiadanej przez Inwestora dokumentacji projektowej. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje część zakresu objętego kompleksową dokumentacją projektową. W celu zachowania przejrzystości, w załączeniu do specyfikacji, Zamawiający udostępnia wyodrębniony fragment projektu, niezbędny do realizacji przez Wykonawcę robót.
Z uwagi na różne źródła finansowania, zakres zamówienia podzielono na 3 etapy realizacyjne, które powinny zostać wykonane w podanej kolejności. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Budowa 16 punktów kamerowych, zawierających łącznie 23 kamery.
Etap 1. Budowa 13 punktów kamerowych (PK09,10,12,13,16,24,25,28,31,32,33,34,36) zlokalizowanych w obszarze rewitalizacji miasta Busko-Zdrój.
Etap 2. Budowa 2 punktów kamerowych (PK02,PK04).
Etap 3. Budowa 1 punktu kamerowego (PK55).


Zestawienie punktów kamerowych:
L.p. / PK/ Status / Lokalizacja / Liczba kamer ( Obrotowa (PTZ,PTZ-IR) / Multisensor (M3) / Multisensor (M4) / Stałopozycyjna (bullet) ) / Zapewnienie transmisji co CMW/
*ETAP II*
1 / PK02 / Projektowany / Pl. Zwycięstwa/Pocztowa / ( 1 – – – ) / Wykonawca (budowa sieci);
2 / PK04 / Projektowany / Pl. Zwycięstwa/Partyzantów Wschód / ( 1 – – – ) / Wykonawca (budowa sieci);
*ETAP I*
3 / PK09 / Projektowany / al. Mickiewicza/ul. Kościuszki obr 10 dz. nr 213 / ( 1 1 – – ) / Wykonawca (budowa sieci);
4 / PK10 / Projektowany / al. Mickiewicza na wysokości LO obr 10 dz. nr 213 / ( – – 1 – ) / Wykonawca (budowa sieci);
5 / PK12 / Projektowany / al. Mickiewicza/ul. Uchnasta obr 10 dz nr 213 / ( 1 – 1 – ) / Wykonawca (budowa sieci);
6 / PK13 / Projektowany / al. Mickiewicza na wys. BSCK obr 10 dz nr 213, 192/12 / ( 1 – – – ) / Wykonawca (budowa sieci);
7 / PK16 /Projektowany / ul. Boczna obr 10 dz nr 207/5, 207/1 / ( 1 – – 2 ) / Wykonawca (budowa sieci);
8 / PK24 / Projektowany / Starkiewicza/Rehabilitacyjna ul. obr 13 dz nr 209 / ( 1 – – – ) / Zamawiający;
9 / PK25 / Projektowany / ul. Starkiewicza/ul. Topolowa obr 13 dz nr 209 / ( 1 – – 2 ) / Zamawiający;
10 / PK28 / Projektowany / 1-go Maja na wys. UBZ obr 9 dz nr 566 / ( – 1 – – ) /Zamawiający;
11 / PK31 / Projektowany / Park Zdrojowy/ul. Kopernika obr 13 dz nr 197, 93/3, 104, 91/3 / ( – 1 – – ) / Wykonawca (budowa sieci);
12 / PK32 / Projektowany / Park Zdrojowy/ul. Kusocińskiego obr 13 dz nr 197, 93/3, 104, 91/3 / ( 1 – – 1 ) / Wykonawca (budowa sieci);
13 / PK33 / Projektowany / Park Zdrojowy/Staw wschodni obr 13 dz nr 91/3 / ( 1 – – – ) / Zamawiający;
14 / PK34 / Projektowany / Park Zdrojowy/Staw zachodni obr 13 dz nr 91/3 / ( 1 – – – ) / Zamawiający;
15 / PK36 / Projektowany / Dworzec MDA obr 10 dz nr 213 / (1 – – – ) / Zamawiający;
*ETAP III*
16 / PK55 / Projektowany / Punkt kamerowy PK55 / ( – 1 – – ) / Wykonawca (budowa sieci);
/ RAZEM / 12 / 4 / 2 / 5 / 23/.
2) Budowa systemu transmisji i zasilania dla w/w punktów kamerowych, w oparciu o istniejącą i nowo wykonaną kanalizację kablową na podstawie części budowlanej projektu. W 10 punktach kamerowych wybudowana sieć zapewni bezpośrednią transmisję sygnału do Centrum Monitoringu Wizyjnego (budynek UMiG w Busku-Zdroju). W pozostałych lokalizacjach, transmisję do szafki PK zapewni Zamawiający na własny koszt, przed zakończeniem realizacji zadania.
3) Dostawa i montaż macierzy dyskowej wraz z trzema półkami na łącznie 64 dyski SAS 3,5” z możliwością rozbudowy obsługi do min. 250 dysków SAS 3,5” poprzez zakup dodatkowych półek dyskowych . Wymagane parametry minimalne macierzy zostały wskazane w pkt. IV.3. dokumentacji projektowej.
4) Dostawa wraz z montażem 32 dysków twardych – dyski SAS 12TB, dostarczone razem z macierzą dyskową.
5) Aktualizacja istniejącego systemu zarządzania obrazem Avigilon ControlCenter Core v. 6 do wersji Control Center Standard v. 7 (istniejące 24 licencje dla kamer) i rozbudowę systemu VMS o nowe licencje w wersji Standard v. 7 dla 51 kamer (1 licencja dla kamery musi wspierać dowolną liczbę przetworników w kamerze multisensorowej).
6) Doposażenie serwerowni UMiG w przełącznik sieciowy, zapewniający agregację transmisji z punktów kamerowych, zgodnie z wymaganiami o których mowa w pkt. IV.2.3 dokumentacji projektowej.
Istotne informacje związane z realizacją zadania.
Zamawiający posiada wszelkie decyzje i uzgodnienia formalnoprawne, niezbędne do realizacji niniejszego zadania, poza zgodami wymaganymi przepisami prawa na etapie realizacji, jak np. zgłoszenia robót w pasach dróg, plany organizacji ruchu itp.
Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtowy a udostępniony przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy. Wykonawca powinien w złożonej ofercie zawrzeć wszelkie niezbędne urządzenia, materiały i ryzyka umożliwiające budowę kompletnego i w pełni sprawnego systemu.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do odbioru końcowego powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej dla wszystkich instalacji podziemnych (rurociągów, kanalizacji). Za kompletną inwentaryzację Zamawiający uzna operat złożony przez uprawnionego geodetę do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Busku-Zdroju (decyduje data złożenia operatu).
Informacja dotycząca stosowania rozwiązań równoważnych.
Dokumentacja projektowa, w celu przedstawienia rzeczywistego poziomu technicznego i funkcjonalnego systemu, została sporządzona w oparciu o wzorcowe materiały, urządzenia i oprogramowanie wskazane z nazwy, producenta i modelu oraz opisane wymaganymi parametrami minimalnymi dla stosowanych rozwiązań równoważnych.
Wykonawca składający ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego może zaoferować rozwiązania zamienne, pod warunkiem udokumentowania zgodności technicznej i funkcjonalnej z wymaganiami dokumentacji projektowej, uwzględniając zapisy o równoważności.
Stosowanie zamiennych elementów pasywnych dla wskazanych w projekcie, Zamawiający każdorazowo będzie dopuszczał podczas realizacji zadania, na podstawie kart materiałowych składanych do zatwierdzenia.
W celu zapewnienia unifikacji przyjętych rozwiązań i spójności systemu, wymagane jest aby zaoferowane grupy urządzeń pochodziły od tego samego producenta, z autoryzowanego kanału dystrybucji na terenie RP oraz były objęte tym samym programem gwarancyjnym.
Grupa 1: Kamery
Grupa 2: Przemysłowe przełączniki sieciowe instalowane w szafach, injectory przemysłowe.
Wymagania dotyczące okresu gwarancji.
Zamawiający wymaga udzielenia na kompletny system 3-letniej gwarancji Wykonawcy. Niezależnie od powyższego, co najmniej dostarczone kamery i przełączniki sieciowe powinny być objęte 5-letnią gwarancją producenta. Gwarancja producenta musi zostać potwierdzona certyfikatem wystawionym przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora na terenie RP lub jednoznacznie wynikać z publicznie dostępnego regulaminu świadczenia usług gwarancyjnych dla każdego produktu.
Wymagania dotyczące realizacji napraw gwarancyjnych.
Zamawiający wymaga, w okresie gwarancji, zapewnienia czasu reakcji na zgłoszenie w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od daty zgłoszenia awarii. Poprzez reakcję należy rozumieć ustalenie przyczyny awarii i przystąpienie do wykonania czynności naprawczych w miejscu uszkodzenia.
Zamawiający wymaga wykonania naprawy systemu w czasie nie dłuższym niż 48 godzin. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań zamiennych w okresie naprawy serwisowej elementów systemu, z wymogiem zachowania analogicznej funkcjonalności jaką posiada urządzenie naprawiane.

Zadanie pod nazwą: „Montaż spójnego systemu monitoringu na obszarach rewitalizacji”
Realizowane w ramach projektu pn.: „Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne”
ETAP I – Współfinasowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) dokumentacji projektowej (dalej zwana również dokumentacją), która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej:
- projekt budowlany,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540539689-N-2020 z dnia: 2020-12-10
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.12.2020, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24.12.2020, godzina: 10:00,




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540550372-N-2020 z dnia: 2020-12-21
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 24.12.2020, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 12.01.2021, godzina: 10:00,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.7)
W ogłoszeniu jest:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Do oferty należy załączyć zestawienie sprzętowe i materiałowe oraz oprogramowania. Do każdej pozycji zestawienia należy określić producenta i oznaczenie (symbole identyfikujące) sprzętu i materiałów przyjętych do wyceny i potwierdzających zgodność z dokumentacją. 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 3) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d) SIWZ”.
W ogłoszeniu powinno być:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1)Do oferty należy załączyć zestawienie sprzętowe oraz oprogramowania.
Do każdej pozycji zestawienia należy określić producenta i oznaczenie (symbole identyfikujące) sprzętu przyjętego do wyceny oraz dołączyć dokumenty potwierdzające zgodność z dokumentacją projektową (m.in. karta katalogowa).”
2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 3) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d) SIWZ”.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.7)
W ogłoszeniu jest:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
W ogłoszeniu powinno być:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: TAK
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2.Zamówienia, o których mowa w pkt 1. będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem
robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot
zamówień, o których mowa w pkt 1. będą prace z zakresu:
- wykonanie punktu kamerowego,
- dostawa i montaż kamer,
- dostawa licencji systemu VMS.
Szczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa dokumentacja projektowa,
a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót.
Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1. nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia.
3. Zamówienia, o których mowa w pkt 1. będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 4 pkt. 8 ustawy tylko po przeprowadzenie negocjacji.
4. Zamówienia, o których mowa w pkt 1. będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu przed i po dokonanym odbiorze końcowym lub zrealizowanie robót wskazanych powyżej na innym zadaniu planowanym lub realizowanym przez Zamawiającego.
5. Zamówienie o którym mowa w pkt.1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót wskazanych w pkt. 2.”



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4)
W ogłoszeniu jest:
..."3) Dostawa i montaż macierzy dyskowej wraz z trzema półkami na łącznie 64 dyski SAS 3,5” z możliwością rozbudowy obsługi do min. 250 dysków SAS 3,5” poprzez zakup dodatkowych półek dyskowych . Wymagane parametry minimalne macierzy zostały wskazane w pkt. IV.3. dokumentacji projektowej. 4) Dostawa wraz z montażem 32 dysków twardych – dyski SAS 12TB, dostarczone razem z macierzą dyskową. 5) Aktualizacja istniejącego systemu zarządzania obrazem Avigilon ControlCenter Core v. 6 do wersji Control Center Standard v. 7 (istniejące 24 licencje dla kamer) i rozbudowę systemu VMS o nowe licencje w wersji Standard v. 7 dla 51 kamer (1 licencja dla kamery musi wspierać dowolną liczbę przetworników w kamerze multisensorowej). 6) Doposażenie serwerowni UMiG w przełącznik sieciowy, zapewniający agregację transmisji z punktów kamerowych, zgodnie z wymaganiami o których mowa w pkt. IV.2.3 dokumentacji projektowej." ...
W ogłoszeniu powinno być:
..."3) Dostawa i montaż macierzy dyskowej wraz z 60 dyskami 12TB SAS 7200rpm klasy serwerowej z możliwością rozbudowy obsługi do min. 250 dysków SAS 3,5” poprzez zakup dodatkowych półek dyskowych . Wymagane parametry minimalne macierzy zostały wskazane w pkt. IV.3. dokumentacji projektowej.
4) SKREŚLONY
5) Aktualizacja istniejącego systemu zarządzania obrazem Avigilon ControlCenter Core v. 6 do wersji Control Center Enterprise v. 7 (istniejące 24 licencje dla kamer) i rozbudowę systemu VMS o nowe licencje w wersji Standard v. 7 dla 55 kamer (1 licencja dla kamery musi wspierać dowolną liczbę przetworników w kamerze multisensorowej).
6) SKREŚLONY.” ...




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540399654-N-2021 z dnia: 2021-01-11
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 12.01.2021, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 15.01.2021, godzina: 11:00,
branża Ochrona
podbranża instalacje
kody CPV 32323500, 32330000, 32400000, 34971000, 45310000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10402628 2024-04-09
godz. 11:00
Śląskie Komponenty do systemu alarmowego [4296]
10381119 2024-04-16
godz. 08:00
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest modernizacja punktów kamerowych monitoringu wizyjnego miasta Koszalina.Celem modernizacji jest wymiana przestarzałych i zużytych urządzeń oraz szafek telete...
10428861 2024-04-19
godz. 09:00
Mazowieckie Konserwacja urządzeń i instalacji systemów zabezpieczenia technicznego w budynkach Muzeum Narodowego w Warszawie Przedmiot zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu konserwacji...
10414250 2024-04-23
godz. 10:00
Opolskie ZR.212.2.2024.EK Remont monitoringu wizyjnego w budynku Komendy Powiatowej Policji w Strzelcach Opolskich przy ul. Piłsudskiego 3 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 - 1 szt.
10414290 2024-04-23
godz. 12:00
Mazowieckie Bieżąca konserwacja i naprawy instalacji domofonowych i urządzeń z tymi instalacjami współpracujących w 36 budynkach (1601 lokali) należących do Spółdzielni Mieszkaniowej w Piasto...
10479877 2024-04-30
godz. 00:00
Małopolskie Usługa z zakresu przeglądów, konserwacji, napraw urządzeń i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej systemów bezpieczeństwa: systemu sygnalizacji pożaru, systemu sygnalizacji w...
10376132 2024-04-30
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Realizacja robót budowlanych dla zadania 11766 pn. „Instalacja elektronicznych depozytorów na klucze” w Inowrocławiu. WIB/TP1/3/R/3 **************************** UWAGA ZMIANA OGŁ...
10329304 2024-05-06
godz. 00:00
Mazowieckie Wykonanie usługi obsługi technicznej, okresowych konserwacji, przeglądów technicznych, napraw awaryjnych i bieżącego serwisu systemów sygnalizacji włamania i napadu (I&HAS), systemu ...
10485883 2024-05-08
godz. 12:00
Śląskie Przegląd, konserwacja i serwis systemów bezpieczeństwa: sygnalizacji włamania i napadu (SWiN) i kontroli dostępu (KD) w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38
10486972 2024-05-17
godz. 09:00
Mazowieckie wykonanie robót budowlanych polegających na rozszerzeniu istniejącego Systemu Kontroli Dostępu wraz z wymianą istniejących czytników oraz dostawą kart SKD w obiekcie przy ul. Poligon...