Przetarg 11560437 - Modernizację oświetlenia ulicznego na ulicy św. Anny na...

   
Analizuj Zamówienie 11560437
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-17
przedmiot ogłoszenia
Modernizację oświetlenia ulicznego na ulicy św. Anny na odcinku od ronda ks. prof. Józefa Tischnera do ulicy Skotnica w Nowym Targu.

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetleni
a ulicznego na ulicy św. Anny na odcinku od ronda ks. prof. Józefa Tischnera do ulicy Skotnica w Nowym Targu.2. Zakres robót polegać będzie na: 1/ demontażu nieefektywnych opraw wyładowczych,2/ demontażu wysięgników pojedynczych,3/ demontażu wyeksploatowanych słupów,4/ demontażu fundamentów,5/ posadowieniu nowych fundamentów w miejsce istniejących,6/ zamontowaniu nowych słupów aluminiowych,7/ montażu wysięgników jednoramiennych i dwuramiennych,8/ montażu opraw LED,9/ wykonaniu odpowiednich pomiarów elektrycznych,10/ wykonaniu pielęgnacji koron drzew,11/ montażu gniazd dla oświetlenia świątecznego,12/ utylizacji odpadów niewykorzystanych w czasie prowadzenia prac,13/ montażu odbojnic we wskazanych miejscach,14/ przygotowaniu dokumentacji powykonawczej.3. Szczegółowo zamówienie określa dokumentacja projektowa opracowana przez Pana mgr inż. Marka Fałtę.4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:1/ rozliczenie budowy kosztorysowe, przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie do przetargu, w kwocie nie wyższej niż umowna,Ostateczne rozliczenie nastąpi kosztorysem po realizacji zamówienia przy składnikach cenotwórczych podanych w kosztorysie ofertowym. Ceny jednostkowe nie będą zmieniane przez cały czas obowiązywania umowy,2/ podane w ofercie ceny jednostkowe zawierają również koszt wykonania wszystkich czynności, wynikających z technologii wykonania danej operacji, niezbędnych do jej realizacji,3/ wykonawca zaprojektuje i zatwierdzi zmianę organizacji ruchu na czas robót oraz wykona i zamontuje odpowiednie oznakowanie, 4/ wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, 5/ wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich prac niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia a nie wymienionych w dokumentach, 6/ wykonawca wykonuje na własny koszt wszelkie obowiązki wytwórcy i posiadacza odpadów, w tym utylizacji zużytych opraw sodowych, fundamentów betonowych, słupów metalowych oraz zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji Usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca przedstawi na żądanie UM potwierdzenie utylizacji odpadów, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, 7/ wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca (oznacza to również poniesienie przez niego kosztów z tym związanych),8/ wykonawca jest odpowiedzialny za zapewnienie bezpiecznych warunków na placu budowy i w jego otoczeniu,9/ wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków,10/ wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji prac norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska naturalnego i ruchu poniesie wykonawca,11/ zamawiający wymaga co najmniej 5 letniego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały,12/ w specyfikacji warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, specyfikacje, systemy należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”.Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji warunków zamówienia oraz jej załącznikach zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą  wcześniej być zaakceptowane przez zamawiającego w formie pisemnej.

ZP.271.39.2025
branża Energoelektryczna
podbranża oświetlenie
kody CPV 45000000, 45316110
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oświetlenie