Przetarg 10381589 - Modernizacja świetlic wiejskich i remiz OSP na terenie, gm....

   
Analizuj Zamówienie 10381589 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-28
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja świetlic wiejskich i remiz OSP na terenie, gm. Jakubów - Jakubów

1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Och
otniczej Straży Pożarnej w Jakubowie w ramach zadania pn. „Modernizacja świetlic wiejskich i remiz OSP na terenie Gminy Jakubów”. 2. Zadanie będzie polegało na wykonaniu remontu budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Jakubowie, tj.:1. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU:1.1 Termomodernizacja budynku OSP Jakubów1.2 Izolacja i docieplenie fundamentów 1.3 Wykonania opaski budynku (boki, tył, przybudówka)2 REMONT SALI DUŻEJ (SALA GŁÓWNA na piętrze) 2.1 Roboty rozbiórkowe 2.1.1 Zabezpieczenie miejsca prowadzonych prac2.1.2 Roboty rozbiórkowe budowlane 2.2 Roboty remontowe i renowacyjne 2.2.1 Instalowanie centralnego ogrzewania - ogrzewanie podłogowe2.2.2 Warstwy posadzkowe z izolacjami 2.2.3 Roboty budowlane w zakresie remontowanych pomieszczeń - ściany2.2.4 Roboty budowlane w zakresie remontowanych pomieszczeń - sufit2.2.5 Roboty budowlane w zakresie remontowanych pomieszczeń - izolacja stropu nad 1 piętrem2.2.6 Roboty montażowe instalacji elektrycznych2.2.6.1 Instalacja oświetlenia 2.2.6.2 Instalacja gniazd wtykowych 3. KLATKA SCHODOWA - REMONT3.1 Zabezpieczenie miejsca prowadzonych prac3.2 Roboty budowlane w zakresie remontowanych pomieszczeń - ściany3.3 Roboty budowlane w zakresie remontowanych pomieszczeń - sufit3.4 Remont schodów wewnętrznych, dostawa i montaż nowej balustrady nierdzewnej o wysokości 1,10 m 3.5 Instalacja oświetlenia 3.6 Instalacja gniazd wtykowych 4. INSTALACJA WENTYLACJI MECHANICZNEJ Z AGREGATEM CHŁODZĄCYM3. Szczegółowy zakres robót określony jest w przedmiarze robót. 4. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić wszystkie prace (roboty) w taki sposób, aby zapewnić pełne bezpieczeństwo użytkowników obiektu i obsługi. W każdym przypadku należy odpowiednio zabezpieczyć teren prowadzonych robót.5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, przy jednoczesnym zachowaniu najlepszych standardów z zakresu fachowości i praktyki inżynierskiej, jakich wymaga realizacja prac wchodzących w skład przedmiotu umowy oraz wszelkimi obowiązującymi przepisami prawa i normami.6. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z w/w dokumentacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji technicznej, SWZ, jak również koszty w nich nie ujęte, bez których nie można wykonać zamówienia lub przystąpić do użytkowania.7. Inwestycja realizowana będzie w miejscowości Jakubów ul. Szkolna 9, gmina Jakubów.8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia – 36 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.9. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Warunkiem zastosowania materiału lub urządzenia równoważnego jest spełnienie łącznie następujących warunków:a) materiał (zamiennie produkt) lub urządzenie równoważne musi zapewnić osiągnięcie tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,b) materiał lub urządzenie równoważne musi zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych c) równoważne materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami,d) wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, jest zobowiązany uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ,e) wykonawca jest zobowiązany wykazać równoważność zastosowanych materiałów lub urządzeń.10. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia określone w pkt. VI pdkt 2 SWZ opisu przedmiotu zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego Wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów art.22 § 1 kodeksu pracy. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1 Kodeksu Pracy.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wypełniania przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w ust. 10, na miejscu realizacji zamówienia w celu weryfikacji czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami zatrudnionymi przez Wykonawcę na umowę o pracę. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących zamówienie, Zamawiający wzywa Wykonawcę do pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas Kontroli Zamawiającego.12.Zamawiający ma prawo zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wykonanie czynności w ramach ustawowych kompetencji w celu sprawdzenia/kontroli zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez Podwykonawcę osób na umowę o pracę. 13.W przypadku niewywiązania się z obowiązków, o których mowa w ust. 10-12, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary, o których mowa odpowiednio w niniejszej umowie.12.Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. 13. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z następujących względów: Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie - a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE ). Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących względów:a) przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót funkcjonalnie ze sobą związanych, rozdzielenie robót groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy robót wykonywanych przez różnych wykonawców,b) przy tego typu robotach (równoległe wykonywanie prac z różnych branż) nie ma możliwości jednoznacznego określenia zasad odpowiedzialności za jeden plac budowy (przekazany byłby równolegle wielu wykonawcom), nie jest także możliwe rozgraniczenie odpowiedzialności wielu kierowników budowy,c) przy tego typu robotach wykonywanych przez różnych wykonawców nie możliwe byłoby jednoznaczne określenie zasad odpowiedzialności OC (np. w razie jednoczesnego wykonywania robót przez wielu wykonawców utrudnione byłoby ustalenie podmiotu odpowiedzialnego za szkody objęte polisą OC.

BiF.271.6.2024.AW
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45111300, 45113000, 45216121, 45233250, 45311200, 45320000, 45331100, 45443000, 45453000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10428899 2024-04-26
godz. 10:00
Dolnośląskie Dostosowanie pomieszczeń w budynku nr 16 na terenie Akademii Wojsk Lądowych do obowiązujących wymogów i przepisów. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń w budynku nr ...
10393832 2024-04-26
godz. 10:30
Śląskie Modernizacja z dostosowaniem sali gimnastycznej do nowopowstałego budynku SP nr 17 przy ul. Szkolnej w Rudzie Śląskiej Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach ...
10449659 2024-05-06
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Przebudowa 5 wejść do budynku przy ulicy Łokietka 37 w Inowrocławiu.
10487495 2024-05-08
godz. 08:00
Mazowieckie W - wykonanie robót; Oddział Toruń; Dostosowanie obiektu do roli awaryjnego magazynu WN w Toruniu przy ul. Żółkiewskiego 35A Szanowni Państwo, Zapraszamy do udziału w postępowaniu ...
10472621 2024-05-08
godz. 14:00
Zachodniopomorskie Remont korytarza szkolnego około 200 m2 oraz modernizacja pomieszczenia gospodarczego około 14 m2 w Szkole Podstawowej nr 1 w Kołobrzegu, ul. Portowa 37 Zamówienie obejmuje: I. Wymiana t...
10484428 2024-05-09
godz. 11:00
Dolnośląskie Część 1: Część 1 - Elewacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Tąpadła 35 wraz z pracami wewnętrznymi1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn...
10485844 2024-05-10
godz. 09:00
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przystosowanie budynku WTZ w Grabowicy do potrzeb osób niepełnosprawnych” współfinansowanego ze ś...
10462367 2024-05-10
godz. 09:00
Śląskie Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach na potrzeby dwóch samodzielnych mieszkań pracowniczych dla osób z niepełnosprawnościami. Przedmiotem zamówienia je...
10489915 2024-05-17
godz. 10:00
Śląskie Przebudowa i remont lokali mieszkalnych przy ul. Opolskiej 26A/6 i 26B/3 w Tarnowskich Górach na potrzeby mieszkań chronionych/treningowych Część 1: 1. Przedsięwzięcie realizowane je...
10458524 2024-05-20
godz. 10:00
Lubuskie Modernizacja budynku Schroniska Caritas Diecezji Zielonogórsko -Gorzowskiej Ośrodka Aktywizującego dla Bezdomnych Mężczyzn im. Siostry Faustyny w Żukowicach