Przetarg 8426460 - Modernizacja Przedszkola Miejskiego Nr 15 w Zamościu przy...

   
Analizuj Zamówienie 8426460 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-09-29
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja Przedszkola Miejskiego Nr 15 w Zamościu przy ul. Zamoyskiego 4a

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pole
gające na modernizacji Przedszkola Miejskiego Nr 15 w Zamościu przy ul. Zamoyskiego 4a ramach zadania inwestycyjnego pn. „Gruntowna modernizacja Przedszkola Nr 15 w Zamościu”.2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje między innymi wykonanie następujących prac2.1 Branża budowlana:- rozebranie posadzek z płytek,- rozebranie posadzek z paneli,- rozebranie wykładziny ściennej z płytek,- wykonanie posadzek z płytek wraz z przygotowaniem podłoża i gruntowaniem,- wykonanie posadzek z paneli,- licowanie ścian płytkami wraz z przygotowaniem podłoża i gruntowaniem, - wymiana stolarki drzwiowej,- wymiana drzwi wejścia głównego,- przygotowanie powierzchni pod malowanie ze szpachlowaniem nierówności (ściany i sufity), - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną silikonową,- demontaż urządzeń sanitarnych (umywalki, brodziki, ustępy z miską porcelanową, baterii umywalkowych, mieszaczy natryskowych, zaworów czerpalnych, zaworów czerpalnych),- wymiana odcinka pionu kanalizacyjnego,- wykonanie nowych podejść odpływowych i dopływowych, - montaż nowych baterii umywalkowych i natryskowych ściennych, mieszaczy, - montaż umywalek pojedynczych porcelanowych dla dzieci,- montaż ustępów pojedynczych z płuczkami dla dzieci,- montaż ścianek ustępowych systemowych,- wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych,- wykonanie miejsca postojowego dla niepełnosprawnych.2.2. Wyposażenie kuchni, windy towarowe:- dostawa i montaż dźwigów towarowych,- dostawa i montaż elementów wyposażenia kuchni i zmywalni.2.3. Branża sanitarna:- wykonanie wentylacji mechanicznej w kuchni wraz z zapleczem.2.4. Branża elektryczna:- montaż tablic instalacji oświetleniowej,- wymiana instalacji oświetleniowej i opraw na oprawy oświetleniowe typu LED,- instalacja gniazd i wypustów,- wykonanie instalacji komputerowej,- wykonanie instalacji wideo – domofonowej,- wykonanie instalacji oświetlenia terenu,- próby i pomiary. 3. Dodatkowo Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: - wykonania wszelkich robót przygotowawczych, - wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu,- przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych,- zagospodarowania placu budowy,- utrzymania zaplecza budowy.4. Wykonawca zobowiązany jest również do przygotowania dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in.:- wykonanie i zatwierdzenie przez UDT dokumentacji technicznej oraz instrukcji obsługi w języku polskim w 1 egzemplarzu dla dźwigu towarowego,- dostarczenie karty gwarancyjnej i wymaganego certyfikatu na każdy samodzielny element dźwigu,- dostarczenie technicznej instrukcji obsługi dźwigu towarowego i jego urządzeń, - dostarczenie instrukcji użytkowania dźwigu towarowego,- organizację i odbiór przez UDT dźwigu towarowego,- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dźwigu towarowego,- szkolenie personelu w zakresie obsługi windy dźwigu towarowego, - przekazanie przedmiotu zamówienia w stanie gotowym do użytkowania,- wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.5. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami, a treść dokumentacji winna być dostosowana do specyfiki i charakteru zadania inwestycyjnego. 6. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 9 do SWZ, w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.7. Zamawiający informuje, że występujące w dokumentacji projektowej: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów – Zamawiający zaleca, aby traktować takie wskazania, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zmiany te mają być korzystne dla Zamawiającego, np. obniżą koszty eksploatacji i konserwacji, poprawią parametry techniczne, będą stanowić aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny oraz zmiany obowiązujących przepisów. Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej, oraz posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać, ze zastosowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podane w dokumentacji projektowej nazwy, typy urządzeń i wyposażenia nie są ostatecznie obowiązujące pod warunkiem, że Wykonawca zaproponuje, a inspektor nadzoru i projektant zatwierdzi materiały, urządzenia i wyposażenie nie gorsze niż przewiduje standard wyznaczony w tej dokumentacji. 8. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. 1320), Zamawiający określił w pkt 22 SWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.Powyższe wymagania określają w szczególności:1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia,2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób,3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.9. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.10. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót – warunki odbycia wizji lokalnej zostały określone w pkt 26 SWZ.11. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ul. Zamoyskiego 4a.

IM-ZP.272.24.2021.MS

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00232703/01 z dnia: 2021-10-14
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-19 09:00
Po zmianie:
2021-10-28 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-19 09:15
Po zmianie:
2021-10-28 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-11-17
Po zmianie:
2021-11-26


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00243413/01 z dnia: 2021-10-25
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-28 09:00
Po zmianie:
2021-11-08 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-28 09:15
Po zmianie:
2021-11-08 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-11-26
Po zmianie:
2021-12-07


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00256499/01 z dnia: 2021-11-04
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-08 09:00
Po zmianie:
2021-11-15 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-08 09:15
Po zmianie:
2021-11-15 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-07
Po zmianie:
2021-12-14
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45450000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10381592 2024-04-29
godz. 09:00
Wielkopolskie Prace budowlane w budynku Szpitala Powiatowego w Krotoszynie przy ul. Bolewskiego 4-8 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie trzech wskazanych w ust. 3 inwestycji. Wszystkie trzy inwes...
10403368 2024-04-29
godz. 11:00
Małopolskie Budowa lub modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Lubień Część 1: I część zamówienia - „Budowa Przedszkola w miejscowości Tenczyn”. Inwestycja objęta zamówi...
10396570 2024-04-30
godz. 12:00
Świętokrzyskie 1. Zakresem zamówienia objęta jest modernizacja dwóch budynków oświatowych w Kielcach - modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego 21, ul. Krakowska 15A oraz przebudowa i rozbudowa...
10381729 2024-04-30
godz. 13:45
Śląskie "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Gliwicach z wydzieleniem pomieszczeń na oddziały przedszkolne" Zamówieniem publicznym objęte są roboty budowlane związane z rozbudową budynku Sz...
10464230 2024-05-07
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół im. I. Łukasiewicza w Policach o część Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu chemicznego - zaprojektuj i wybuduj Przedmiotem...
10439448 2024-05-07
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Dostosowanie budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Szczecinie przy ul. Rydla 65 do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegając...
10463515 2024-05-07
godz. 10:00
Lubelskie Adaptacja budynku na utworzenie Klubu Dziecięcego Maluch w Grodysławicach 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn.: „Adaptacja budynku na utworzenie Klubu DziecięcegoMa...
10474528 2024-05-07
godz. 11:15
Podkarpackie Budowa budynku Domu Ludowego z pomieszczeniami dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w sołectwie Ruda - etap I. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach ...
10464617 2024-05-08
godz. 09:00
Wielkopolskie Przebudowa pomieszczeń dezynfektorni na Zakład Medycyny Pracy w formie zaprojektuj i wybuduj. Przebudowa pomieszczeń dezynfektorni na Zakład Medycyny Pracy w formie zaprojektuj i wybudu...
10484738 2024-05-10
godz. 09:30
Mazowieckie P-35/2024 Usprawnienie uzyskiwania wyników badań laboratoryjnych poprzez budowę systemu poczty pneumatycznej w ramach zadania p.n. „Modernizacja i doposażenie (.......) i bezpieczeńst...