Przetarg 11517205 - Modernizacja podłogi Sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej...

   
Analizuj Zamówienie 11517205
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-09-26
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja podłogi Sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nakle nad Notecią.

2.2 Zakres robót stanowiących przedmiot zamówieniaPrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegając
e na wykonaniu modernizacji pomieszczenia Sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Nakle nad Notecią w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja podłogi Sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nakle nad Notecią”. Modernizacja pomieszczenia ma na celu:• przywrócenie walorów estetycznych ścian i sufitów, • wymianę sportowej podłogi,• wymianę elementów wyposażenia sportowego. Zakres robót budowlanych:1) Zabezpieczenie elementów wyposażenia sali gimnastycznej (okien, parapetów, grzejników i rur c.o., lamp).2) Demontaż istniejącego wyposażenia sportowego (drabinek sportowych, koszy do koszykówki, siatek sportowych, metalowych narożników ochronnych).3) Demontaż podłogi sportowej i legarów drewnianych.4) Ustawienie 2 kolumn rusztowań przesuwnych.5) Remont ścian i sufitu:a) ściany – częściowe skucie „głuchych” tynków, uzupełnienie tynków i gładzi gipsowych, przygotowanie i dwukrotne malowanie całości ścian oraz zabezpieczeń ścian z płyt OSB, dwukrotne malowanie lakierem ochronnym ścian,b) sufity – przygotowanie i dwukrotne malowanie całości sufitów, oczyszczenie i malowanie widocznych elementów drewnianych konstrukcji dachowej.6) Wykonanie pod podłogę sportową podkładu samopoziomującego o średniej grubości 2cm i izolacji przeciwwilgociowej.7) Montaż nowej systemowej podłogi sportowej.8) Cyklinowanie, lakierowanie, pastowanie, froterowanie podłogi sportowej.9) Montaż przyściennych listew z frezowanymi nacięciami wentylacyjnymi.10) Wykonanie wentylacji nowej podłogi sportowej (rozprowadzenie przewodów, założenie skrzynki i rozdzielnicy do załączania i regulacji wentylacji, podłączenie do istniejącego zabezpieczenia elektrycznego, nowe wentylatory i kratki osłonowe na otwory nawiewne, udrożnienie 3 istniejących otworów nawiewnych w ścianie zewnętrznej, wykonanie 3 nowych otworów nawiewnych).11) Montaż nowych drabinek na ścianie szczytowej północnej.12) Założenie nowych siatek ochronnych na ścianach, odbojnic – narożników ochronnych na filarkach i koszy do gry w koszykówkę z regulowaną wysokością.13) Montaż przeszklonej ścianki na profilach aluminiowych z drzwiami i samozamykaczem.14) Malowanie linii boisk do gry w piłkę siatkową, koszykową i ręczną.15) Utylizacja materiałów rozbiórkowych.2.3 Wymagania ogólne Zamawiającego1) Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i odpowiedniego oznakowania terenu budowy w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieupoważnionych, w szczególności uczniów i pracowników szkoły. Przejścia i wejścia na teren robót muszą być zabezpieczone barierkami lub ogrodzeniem oraz oznakowane tablicami ostrzegawczymi. Wszelkie strefy niebezpieczne należy dodatkowo zabezpieczyć zgodnie z przepisami BHP.2) W ramach prac modernizacyjnych należy kompleksowo zabezpieczyć wszelkie elementy wyposażenia Sali gimnastycznej, które nie podlegają wymianie, aby uchronić je przed zabrudzeniami oraz uszkodzeniami mechanicznymi i chemicznymi powstałymi podczas wykonywania robót budowlanych. 3) Ponadto, wszystkie zabezpieczenia powinny być trwałe i wydajne przez cały okres prowadzenia robót budowalnych, a po ich zakończeniu należy je ostrożnie usunąć, by nie dopuścić do uszkodzeń powierzchni i pozostawienia śladów kleju. W przypadku skomplikowanych powierzchni lub miejsc trudnodostępnych zaleca się stosowanie dedykowanych rozwiązań osłonowych, które zapewnią skuteczną ochronę. 4) Prace budowlane będą realizowane w trakcie roku szkolnego, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia harmonogramu robót oraz zasad organizacji prac z Dyrektorem szkoły, tak aby zminimalizować utrudnienia w funkcjonowaniu placówki oraz zapewnić bezpieczeństwo uczniów i pracowników szkoły.5) Wykonawca zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia materiałów budowlanych, narzędzi oraz sprzętu wykorzystywanego do realizacji robót, w sposób uniemożliwiający dostęp osób trzecich, w szczególności uczniów i pracowników szkoły. Przechowywanie materiałów na terenie zewnętrznym szkoły jest niedopuszczalne, chyba że w zamkniętych, odpowiednio zabezpieczonych kontenerach lub magazynach, po uprzednim uzgodnieniu miejsca i warunków z Dyrektorem placówki.6) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania drożności dojść i wyjść ewakuacyjnych przez cały okres realizacji robót. Zabrania się blokowania placu, korytarzy, klatek schodowych i innych dróg ewakuacyjnych materiałami, sprzętem budowlanym lub odpadami. W przypadku konieczności czasowego ograniczenia dostępności przejść, Wykonawca jest zobowiązany do wcześniejszego uzgodnienia z Dyrektorem szkoły sposobu organizacji ewakuacji oraz wprowadzenia tymczasowych rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo.7) W terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca ma obowiązek opracowania i przekazania Zamawiającemu kosztorysu ofertowego – kalkulacji w wersji uproszczonej, z cenami jednostkowymi, uwzględniającymi stawkę roboczogodziny. 8) Wszystkie elementy opisu przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami (w tym: część opisową dok. projektowej, rysunki, zakres robót) należy traktować równoważnie. 9) W przypadku opisu jakiegokolwiek elementu z zakresu robót budowlanych w którymkolwiek dokumencie wymienionym powyżej należy uznać, iż jest on przedmiotem zamówienia. 10) Wykonawca, składając ofertę, musi uwzględnić w kosztach: wszelkie opłaty za media (woda, energia elektryczna, wywóz odpadów, ochrona, ciepło itp.) dotyczące obiektu, w którym prowadzone będą prace. Zasady rozliczenia należy uzgodnić z Zamawiającym oraz z użytkownikiem obiektu – Dyrektorem szkoły w momencie przejęcia placu budowy. 11) Załączone do niniejszego postępowania wartości robót mają charakter tylko i wyłącznie poglądowy oraz pomocniczy. Podane wartości robót nie zwalniają potencjalnego wykonawcy z kwestii zweryfikowania danych przedstawionych w projekcie budowlanym, mogą stanowić jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty.12) Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów, urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno-użytkowych założonych w dokumentacji projektowej dla danego typu rozwiązań i nie są obowiązujące. Należy je traktować jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące przyszłego wykonawcę do ich stosowania. 13) W odniesieniu do normy PN EN 14904 dla podłóg sportowych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą Załącznika Nr 1a.14) Użycie materiałów, urządzeń i wyposażenia bez stwierdzenia pochodzenia jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania materiałów i urządzeń, które nie będą spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi.15) Zamontowane urządzenia sportowe i elementy wyposażenia (kosze do koszykówki, siatki zabezpieczające, drabinki, odbojnice, itp.) muszą posiadać certyfikaty pozwalające na stosowanie w placówkach edukacyjnych i sportowych.2.4 Wymagania techniczne dla podłóg sportowych według obwiązującej normy PN EN 14904 lub równoważnejPodłogi sportowe, niezależnie od konstrukcji i rozwiązań materiałowych, powinny odpowiadać wymaganiom określonym w normie PN EN 14904 lub równoważnej. Poniżej konieczne do spełnienia minimalne parametry wraz z odniesieniem do norm zawierających opis testowania.1. Amortyzacja uderzeń (PN-EN 14808): średnia wartość powinna oscylować w granicach 25-75%, przy czym żaden wynik nie może odbiegać od wartości średniej o więcej niż pięć jednostek.2. Odkształcenie pionowe (PN EN 14809): nie powinny przekraczać wielkości 5 mm.3. Wielkość tarcia (PN-EN 13036-4): zgodnie z metodą PTV, wykonywaną przy użyciu tzw. wahadła angielskiego, musi zawierać się w przedziale 80-110. Podobnie jak w przypadku amortyzacji – żaden indywidualny wynik nie może odbiegać od wartości średniej więcej niż cztery jednostki.4. Obicie piłki (PN-EN 12235): minimalna wartość to 90% przy dopuszczalnym odchyleniu od średniej o trzy jednostki.5. Wytrzymałość na obciążenie toczone (PN-EN 1569): opór co najmniej 1500 N, przy granicy wgniecenia najwyżej 0,5 mm. 6. Odporność na ścieranie (PN-EN ISO 5470-1): do 1000 mg.7. Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień (PN-EN 13501-1): klasa BfI-s1, BfI-s2, CfI-s1, A1fI A2fI-s1, A2fI-s2.8. Emisja formaldehydu (PN-EN 7117-1): klasa E1 (emisja nieprzekraczająca 0,124 mg/m3.9. Zawartość pentachlorofenolu (PN-EN 14904): emisja maksymalnie 5ppm.10. Połysk (PN-EN ISO 2813): powierzchnie matowe – poniżej 30%, powierzchnie lakierowane – poniżej 45%.11. Odporność na wgniecenia (PN-EN 1516): poniżej 0,5 mm.12. Odporność na uderzenia (PN-EN 1517): powierzchnie drewniane – poniżej 0,5 mm; inne powierzchnie – brak pęknięć, rozwarstwień, trwałych wgnieceń.UWAGA! Załączone do niniejszego postępowania wartości robót mają charakter tylko i wyłącznie poglądowy oraz pomocniczy. Wykaz wartości robót nie zwalnia potencjalnego wykonawcy z kwestii zweryfikowania danych przedstawionych w projekcie budowlanym, może stanowić jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty.

ZP.271.28.2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00458701/01 z dnia: 2025-10-06
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-14 09:00
Po zmianie:
2025-10-16 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-14 09:15
Po zmianie:
2025-10-16 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-12
Po zmianie:
2025-11-14



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00471875/01 z dnia: 2025-10-13
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-16 09:00
Po zmianie:
2025-10-20 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-16 09:15
Po zmianie:
2025-10-20 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-14
Po zmianie:
2025-11-18
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie, przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45000000, 45100000, 45212225, 45212290, 45300000, 45310000, 45400000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń