Przetarg 11455349 - „Modernizacja Placu Zabaw Żłobka przy ulicy Łokietka w...

   
Analizuj Zamówienie 11455349
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-08-26
przedmiot ogłoszenia
„Modernizacja Placu Zabaw Żłobka przy ulicy Łokietka w Otmuchowie”

„Modernizacja Placu Zabaw Żłobka przy ulicy Łokietka nr 2 w Otmuchowie” Roboty budowalne należy wykonać zgodnie z załącz
oną dokumentacją projektową w ramach której należy wykonać m.in.:a. Wykonanie robót rozbiórkowych, b. wykonanie robót ziemnych, c. wykonanie prac modyfikujących teren,d. wykonanie prac zagospodarowujących teren,e. wykonanie nasadzeń (zakup materiałów i roślin służących zagospodarowaniu terenu),f. zakup i montaż obiektów małej architektury,g. zakup i montaż wyposażenia trwale związanego z gruntem,h. zakup i montaż wyposażenia niezwiązanego z gruntem, i. zakup i montaż nawierzchni, j. zakup i montaż wyposażenia zapewniającego Cień w formie żagla,k. wykonanie nawierzchni bezpiecznej na częściach wspólnych,l. zakup 2 chust zabawowych i akcesoriów ( chusta piłka),2. wykonanie robót budowalnych na podstawie opracowanej dokumentacji, 3. wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z mapą powykonawczą. Szczegółowy zakres zadania określa :1) dokumentacja projektowa, 2) przedmiar robót,3) specyfikacja techniczna. Zakresy prac do wykonania ujęte są w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznejwykonania i odbioru robót. Zamawiający załącza także przedmiar robót, który służy tylko douzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia rozbieżności między opisamirobót do wykonania w dokumentacji projektowej, a opisami robót w załączonym przedmiarze,podstawą do określenia opisu robót jest dokumentacja projektowa (dokumentacja techniczna).Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadaćwymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Wszelkie stosowane materiały powinny odpowiadaćPolskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest lubświadectwo lub certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności.Wszystkie urządzenia stanowiące wyposażenie placu zabaw muszą być fabrycznie nowe, wykonane z trwałych i bezpiecznych materiałów, odpornych na warunki atmosferyczne i próby zniszczeń. Użytemateriały i urządzenia winny być w pierwszym gatunku jakościowym, posiadać odpowiedniedopuszczenia do stosowania i zapewniać pełną sprawność eksploatacyjną.UWAGA!!!Wszystkie elementy urządzeń drewnianych na placu zabaw należy wykonać z drewna modrzewiowego. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi: 1) pełną obsługę geodezyjną,2) koszty opracowania i przygotowania dokumentacji powykonawczej (w tym mapy powykonawczej) w wersji papierowej i elektronicznej,3) koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót,4) koszty organizacji zaplecza budowy / placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp.,5) koszty dozoru budowy,6) koszty pracy sprzętu, specjalistycznych urządzeń itp.,7) koszty związane z doprowadzeniem do stanu poprzedniego terenów sąsiadujących, jeśli zostały zniszczone/ uszkodzone, w związku z realizacją przedmiotu zamówienia,8) koszty wszelkich prac niezbędnych do wykonania i prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy,9) koszty przeprowadzenia niezbędnych prób technicznych, pomiarów zerowych itp.10) koszty opłaty składowiskowej, 11) inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia wynikające z obowiązków Wykonawcy.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do:1) Zachowania przepisów BHP, 2) Wykonawca opracuje harmonogram finansowo - rzeczowy robót,3) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie w/w robót odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami ( ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach Dz. U. z 2018r.poz. 992 z póź.zm.),4) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny,5) Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno- Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem,6) W zakresie Wykonawcy jest wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej ( w 4 egz.) zgodnie z art. 57 ustawy Prawo budowlane. Inwentaryzację należy wykonać wraz z zestawieniem ilości podstawowych robót (długość obrzeży, powierzchnię nawierzchni bezpiecznej placu zabaw i inne). Obsługę geodezyjną, ewentualne odszkodowania należy ująć w kosztach wykonania robót. 7) Wykonawca zastosuje wszelkie możliwe środki finansowe tak, aby w toku realizacji przedmiotu umowy nie stwarzać utrudnień dla użytkownika infrastruktury technicznej, obiektów oraz utrudnień w dostępie do drogi publicznej, z uwzględnieniem czasowych utrudnień wynikających z technologii robót budowlanych. Obiekt przy którym mają być prowadzone roboty jest obiektem czynnym, tj. funkcjonuje jako żłobek. Prace objęte niniejszym zamówieniem należy wykonywać tak, aby nie zakłócać pracy i funkcjonowania obiektu.Plac Zabaw po wykonaniu robót budowalnych będzie poddany Certyfikacji tzw. kontroli pomontażowej placu zabaw po dokonaniu modyfikacji (budowy, modernizacji) w wyposażeniu lub nawierzchni potwierdzającej zgodność placu zabaw lub nawierzchni z Normami PN-EN 1176 lub 1177, zgodnie z Wytycznymi programu Aktywne Place Zabaw 2025.. Zamawiający żąda zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320 z póż.zm.) oraz w związku z art. 4 ust. 3 i art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020r., poz., 1062).

WS.271.17.2025.RM
branża Tereny zielone
podbranża zieleń, place zabaw
kody CPV 45112723, 45223800, 45232451
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy ,usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się