Przetarg 11433070 - Modernizacja placu zabaw przy Miejsko - Gminnym Żłobku w...

   
Analizuj Zamówienie 11433070
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-08-12
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja placu zabaw przy Miejsko - Gminnym Żłobku w Żurominie

3.1 Przedmiotem zamówienia jest ,,Modernizacja placu zabaw przy Miejsko – Gminnym Żłobku w Żurominie’’.Planowana inwesty
cja dotyczy zagospodarowania terenu placu zabaw przy Miejsko Gminnym Żłobku w Żurominie. Prace polegają na demontażu zużytych elementów, montażu : integracyjnego placu zabaw (labirynt), piaskownicy dużej, kuchni błotnej, stołu piknikowego, żagla przeciwsłonecznego, regulaminu oraz wykonaniu nawierzchni ze zrębków drewna na całym obszarze placu zabaw.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ:Zał. Nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia, projekt zagospodarowania terenuZał. Nr 2 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru RobótZał. Nr 3 do SWZ - Przedmiar robót, kosztorys ofertowyUWAGA: Załączony przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nich elementy robót wynikające z planu zagospodarowania, Specyfikacji Technicznych nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.Wspólny Słownik Zamówień kod (CPV): 37535200-9 – wyposażenie placów zabaw45112723-9 roboty w zakresie kształtowania placów zabaw45236210-5 wyrównanie nawierzchni placów zabaw dla dzieciInwestycja dofinansowana jest ze środków Funduszu Pracy na dofinansowanie zadania w ramach resortowego Programu ,,Aktywne Place Zabaw 2025’’Wszystkie urządzenia muszą posiadać odpowiednie certyfikaty zgodności z polskimi normami, karty techniczne urządzeń. Urządzenia muszą spełnić minimalne wymagania Zamawiającego, a w skład wymaganego przez Zamawiającego zestawu zabawowego muszą wchodzić wszystkie elementy zgodnie z przedstawionym opisem. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o lepszych parametrach technicznych, jakościowych, materiałowych, funkcjonalnych niż określone w dokumentacji przetargowej.Dopuszczalna tolerancja wymiarów /- 5%.Wykonany plac zabaw musi spełniać wymagania norm PN-EN 1176 oraz PN-EN 1177. Po zakończeniu instalacji urządzeń na placu zabaw Wykonawca musi zapewnić wykonanie kontroli pomontażowej w celu oceny zgodności z odpowiednimi częściami normy PN-EN 1176 oraz PN -EN 1177. Dokument z kontroli potwierdzającej zgodność placu zabaw lub nawierzchni z normami PN-EN – 1176 lub PN-EN 1177 musi być wystawiony przez niezależną, wyspecjalizowaną, zewnętrzną jednostką kontrolującą, która nie była bezpośrednio zaangażowana w montaż i nie jest odpowiedzialna za ewentualne prace naprawcze i związane z tym wydatki.3.2 GwarancjaNa roboty budowlane oraz wbudowane urządzenia Wykonawca udziela gwarancji na okres minimum 24 miesięcy od daty podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego inwestycji. Uwaga: długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowi kryterium oceny ofert).3.3 Roboty będące przedmiotem umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.3.4 Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. 3.5 Za bezpieczeństwo na terenie, na którym wykonywane będą roboty od chwili rozpoczęcia robót aż do zakończenia realizacji inwestycji (zakończonej protokołem odbioru) odpowiedzialny będzie Wykonawca.3.6 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji powykonawczej robót 3.8 Warunki realizacji robót:3.8.1. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Wykonawca odpowiedzialny za zagospodarowanie powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą Prawo ochrony środowiska.3.8.2.Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z dokumentacją przetargową, zaleceniami osób nadzorujących, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-montażowych oraz sztuką budowlaną. Do wbudowania mogą być użyte materiały i urządzenia odpowiadające wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, oraz zgodne z obowiązującymi normami3.8.3 Każda zmiana technologiczna wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy, wymaga akceptacji Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę.3.8.4. Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również:a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy,b) zorganizowanie dojazdu, doprowadzenie mediów dla potrzeb placu budowy, c) zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich,d) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy,e) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac,f) koszt wywozu, składowania i utylizacji odpadów (jeżeli dotyczy),g) prowadzenie robót w sposób bezpieczny,h) uwzględnienie miejsca, odległości, kosztu wywozu, składowania i utylizacji odpadów,i) wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień nadzorów i odbiorów,j) obsługa geodezyjna w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu w 2 egz.;k) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót,l) przy realizacji robót przestrzeganie warunków zawartych w uzgodnieniach jeżeli dotyczy,ł) demontaż obiektów tymczasowych i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.m) zasilenie placu budowy w wodę i energię,3.9 Wykonawca zobowiązany jest na trzy dni przed podpisaniem umowy do dostarczenia zamawiającemu kosztorysu ofertowego (zgodnego z ceną podaną w formularzu ofertowym). Kosztorys należy opracować na podstawie przedmiaru robót (podanych w przedmiarze podstaw ustalenia cen) z uwzględnieniem wszystkich dodatkowych robót i kosztów niezbędnych do wykonania zadania, a nie ujętych w przedmiarze robót. Wykonawca nie ma obowiązku dołączania do oferty kosztorysu ofertowego. Brak załączonego do oferty kosztorysu ofertowego nie stanowi podstawy odrzucenia oferty. 3.10 Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.3.11 W przypadku gdyby w SWZ, opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów należy to traktować wyłącznie jako rozwiązanie przykładowe określające standard odnośnie minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oczekiwanych materiałów i urządzeń, stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia i nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń, produktów równoważnych. Wszystkie materiały, urządzenia czy rozwiązania równoważne w stosunku do materiału, urządzenia, produktu wskazanego jako przykładowy muszą być co najmniej tej samej wytrzymałości, trwałości, co najmniej o parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji projektowej, muszą posiadać stosowne atesty, aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania, muszą spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa, konstrukcji. Do wykonawcy należy potwierdzenie równoważności. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

KiZP.271.2.12.2025
branża Tereny zielone
podbranża place zabaw
kody CPV 37535200, 45112723, 45236210
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się