Przetarg 11383947 - Modernizacja odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu...

   
Analizuj Zamówienie 11383947
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-07-16
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego

1. Przedmiotem zamówienia jest:a) przebudowa drogi nr 1424Z Mieszkowice - Macierz, na odcinku o długości 1825 m. W r
amach tego przedsięwzięcia planuje się wykonanie: frezowanie wierzchni warstw bitumicznych, zjazdów bitumicznych, warstwy wyrównawczej, warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, wycinkę kolidujących drzew, wycinkę wraz z karczowaniem podrostów i krzewów, odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego i pionowego, prace wykończeniowe;b) przebudowa drogi nr 1356Z Gryfino - Linie, na trzech odcinkach o długości 3446 m. W ramach tego przedsięwzięcia planuje się wykonanie: frezowania nawierzchni warstw bitumicznych, regulację istniejących zjazdów i chodników, przebudowy istniejących warstw konstrukcyjnych jezdni, wykonanie warstwy wyrównawczej, warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, wycinkę kolidujących drzew, wycinkę wraz z karczowaniem podrostów i krzewów, odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego i pionowego, prace wykończeniowe;c) modernizacja drogi nr 1363Z Steklno – Widuchowa, na odcinku ulicy Nadodrzańskiej w Widuchowej o długości 324 m. W ramach tego przedsięwzięcia planuje się wykonanie: przebudowy istniejących warstw konstrukcyjnych jezdni, wykonanie warstwy wyrównawczo - wiążącej i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, odtworzenie istniejącego oznakowania pionowego, prace wykończeniowed) modernizacja drogi nr 1357Z Daleszewo - Chlebowo, na odcinku km 0150 do km 0835. W ramach tego przedsięwzięcia planuje się wykonanie: frezowania nawierzchni warstw bitumicznych, regulację istniejących zjazdów, przebudowy istniejących warstw konstrukcyjnych jezdni, wykonanie warstwy wyrównawczej, warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, wycinkę kolidujących drzew, wycinkę wraz z karczowaniem podrostów i krzewów, odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego i pionowego, prace wykończeniowe. Przedmiotowe zadania będą dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.UWAGA: Wykonawca w ramach umowy wykona cztery tablice informacyjno-pamiątkowe wraz z montażem zgodnie z wytycznymi Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w zakresie informacji i promocji. Miejsce montażu tablicy zostanie wskazane przez zamawiającego. Przed przystąpieniem do wykonywania tablicy, wykonawca przedstawi do akceptacji zamawiającego projekt tablicy pamiątkowej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przede wszystkim: wzór umowy (załącznik nr 7 do SWZ), dokumentacja techniczna (załączniki nr 8a-d), Tabele Elementów Rozliczeniowych (załączniki nr 10a-d) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (załączniki nr 9a-d). 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg, 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie skorzystał z możliwości podzielenia zamówienia na części. Spowodowane jest to charakterem zadania oraz tym, że ze względów technicznych i organizacyjnych stanowi ono jednorodne zamówienie. Niemniej jednak, ze względów organizacyjnych, ekonomicznych i celowościowych, podział taki byłby znacząco niekorzystny. Przede wszystkim, w przypadku podziału zamówienia na części, istnieje realne ryzyko braku wzajemnej współpracy pomiędzy wykonawcami poszczególnych części zamówienia. Podział niniejszego zamówienia na części, spowodować może brak zainteresowania potencjalnych wykonawców niniejszym zamówieniem, lub brakiem zainteresowania na którąś z części, co uniemożliwi zrealizowanie zamówienia w pełnym jego zakresie w wymaganym terminie. Dodatkowo podzielenie zadania na części mogłoby nie pozwolić na osiągniecie celu któremu ma służyć, tj. rozliczenie wynagrodzenia wykonawców ze względu na konieczność jednoczesnego rozliczania transz dofinansowania ze środków z programu Polski Ład. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych .5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.6. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 p.z.p. 8. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r., poz. 277 ze zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: czynności związane z obsługą ciężkiego sprzętu budowlanego tj. m.in.: koparka, ładowarka, koparko-ładowarka, frezarka, rozkładarka mas bitumicznych; czynności związane z układaniem nawierzchni z masy bitumicznej, kostki betonowej;a) Wymóg nie dotyczy czynności wykonywanych przez osoby kierujące budową: kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pełniących samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie, osób wykonujących usługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymóg zatrudnienia, o którym wyżej mowa nie dotyczy również osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru.b) W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 4. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się, iż każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami. Kopie umów powinny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.9. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. 10. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 p.z.p. 11. Wykonawca robót przygotuje oraz złoży u Zamawiającego podczas odbioru końcowego robót (2 kpl. w formie pisemnej trwale spięte oraz 2 kopie zapisane na nośniku CD) wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a w szczególności:a) protokoły z badania materiałów,b) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia,c) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania,d) projekt powykonawczy,e) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (zgodną z wymogami w STWiOR),f) pozostałe dokumenty niezbędne do zgłoszenia zakończenia realizacji robót.12. W ramach zamówienia oraz ceny oferty Wykonawca zobligowany będzie do wykonania oraz zapewnienia:a) sprawnej organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy,b) zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż.,c) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność,d) zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy,e) prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy,f) przy realizacji zamówienia zagwarantowania, aby wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy posiadały dopuszczenie do obrotu oraz właściwe deklaracje zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami. Wykonawca, ww. dokumenty na żądanie Zamawiającego dostarczy przy odbiorze końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów,g) wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami inspektora nadzoru Zamawiającego, oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a także z pozostałymi załącznikami, h) Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie korzystania) dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia.13. Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie zobowiązany jest do oznakowania oraz zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót na czas ich realizacji, na podstawie sporządzonego na własny koszt i zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu.14. Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 Ustawy i art. 121 Ustawy. 15. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są znani. 16. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 Ustawy. 17. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą prowadzone będą wyłącznie w polskiej walucie. POZOSTAŁE ZAPISY WG SWZ.

ZD.272.10.2025.MW
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45233120
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się