Przetarg 11812789 - Modernizacja nawierzchni dróg dla pieszych oraz dróg dla...
| Analizuj | Zamówienie 11812789 | 
|---|---|
| źródło | Biuletyn Zamówień Publicznych | 
   
| data publikacji | 2025-10-31 | 
   
| przedmiot ogłoszenia | Modernizacja nawierzchni dróg dla pieszych oraz dróg dla pieszych i rowerów na terenie Miasta Józefów 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowi e chodników przy drodze powiatowej Nr 2766W ul. 3 Maja w Józefowie.2) Wyznacza się następujące odcinki chodników przeznaczone do przebudowy:a) Zamówienie podstawowe:• Odcinek I - od ul. Ogrodowej dz. ew. nr 27/1 obr. 42 do zjazdu do dz. ew. nr 3/11 obr. 42 – odcinek około 215 mb - zakres wskazany na załączniku graficznym.• Odcinek II – na wysokości dz. ew. nr 35 obr. 36 – odcinek około 75 mb - zakres wskazany na załączniku graficznym.b) Zamówienie w ramach opcji: Odcinek III – od dz. ew. nr 59/2 obr. 35 do dz. ew. nr 35/1 obr. 35 – odcinek około 170 mb – zakres wskazany na załączniku graficznym.3) Informacje:a) Na odcinku I należy:• zdemontować istniejącą nawierzchnię chodnika oraz zjazdów, krawężniki, obrzeża;• wykonać roboty ziemne poprzez wykonanie korytowania;• wykonać podbudowę z kruszywa łamanego 0-31,5 mm – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm dla chodnika i 20 cm dla zjazdu, przy czym stosunek modułu wtórnego E2 do pierwszego E1 musi być mniejszy bądź równy 2,2, a E1 musi wynosić min. 80 MPa.;• ustawić zdemontowane krawężniki i obrzeża betonowe na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15;• ułożyć nawierzchnię chodnika oraz zjazdów ze zdemontowanej kostki betonowej układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości min. 5 cm. Kostkę należy oczyścić. Nawierzchnie chodnika należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2% w kierunku terenów zielonych, nawierzchnia musi zostać zamulona piaskiem, przy czym spadki podłużne nie mogą wynosić więcej niż 5%. Należy przyjąć użycie materiału nowego w ilości 30%.• Krawężniki od strony krawędzi jezdni nie podlegają wymianieb) Na odcinku II należy:• zdemontować istniejącą nawierzchnię chodnika oraz zjazdów, krawężniki, obrzeża;• wykonać roboty ziemne poprzez wykonanie korytowania • wykonać i zagęścić mechaniczne warstwę odsączającą z mieszanki kruszywa naturalnego frakcji (pospółki), o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm, warstwa odsączająca musi być wyprofilowana oraz zagęszczona, przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić wykonanie Is≥ 1,0• wykonać podbudowę z kruszywa łamanego 0-31,5 mm – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm dla chodnika, przy czym stosunek modułu wtórnego E2 do pierwszego E1 musi być mniejszy bądź równy 2,2, a E1 musi wynosić min. 80 MPa.,• ustawić zdemontowane krawężniki i obrzeża betonowe na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15;• ułożyć nawierzchnię chodnika oraz zjazdów ze zdemontowanych materiałów kamiennych zgodnie z istniejącym wzorem. Nawierzchnie układać na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości min. 5 cm, nawierzchnie chodnika należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2% w kierunku terenów zielonych, nawierzchnia musi zostać zamulona żywicami -łączenie kostki• zdemontować oraz ponownie zamontować istniejące słupki U-12b• należy przyjąć konieczność użycia nowych materiałów na poziomie 30%• krawężniki od strony krawędzi jezdni nie podlegają wymianiec) Na odcinku III należy:• zdemontować istniejącą nawierzchnię chodnika oraz zjazdów, krawężniki, obrzeża;• wykonać roboty ziemne poprzez wykonanie korytowania;• wykonać podbudowę z kruszywa łamanego 0-31,5 mm – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm dla chodnika i 20 cm dla zjazdu, przy czym stosunek modułu wtórnego E2 do pierwszego E1 musi być mniejszy bądź równy 2,2, a E1 musi wynosić min. 80 MPa.;• ustawić zdemontowane krawężniki i obrzeża betonowe na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15;• ułożyć nawierzchnię chodnika oraz zjazdów ze zdemontowanej kostki betonowej układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości min. 5 cm, nawierzchnie chodnika należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2% w kierunku terenów zielonych, nawierzchnia musi zostać zamulona piaskiem, przy czym spadki podłużne nie mogą wynosić więcej niż 5%.• należy przyjąć konieczność użycia nowych materiałów na poziomie 30%• krawężniki od strony krawędzi jezdni nie podlegają wymianie• wymienić na nowe istniejące słupki U-12b wraz z łańcuchami w kolorystyce oraz stylu zgodnym z obecnie występującymi.d) W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wszystkich elementów infrastruktury tj. skrzynki zaworów, zasuw, włązów i hydrantów występujących w planowanej nawierzchni chodników – jeśli występują. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorem sieci.e) W miejscach, gdzie występują przejścia dla pieszy oraz wzdłuż peronu przystankowego wykonać żółte płytki wraz z wypustkami 40x40x8 cm na podsypce cementowo- piaskowej. Na długości peronu zastosować jeden rząd płytek, natomiast na przejściach po dwa rzędy płytek.f) Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych, wykonawca jest zobowiązany do opracowania, zatwierdzenia i wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu na czas budowy. Po zakończonych robotach Wykonawca przywróci Stałą Organizację Ruchu. g) Pracowników, materiał oraz niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca;h) Uwaga! Wszystkie zdemontowane materiały, które noszą ślady uszkodzenia należy zastąpić fabrycznie nowymi. Wykonawca nie może ponownie użyć materiału uszkodzonego. W ramach zadania należy przewidzieć około 30% materiałów nowych.i) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów pochodzących z rozbiórki. j) Po zakończonych robotach Wykonawca wykona dokumentację powykonawcza, w skład której wchodzić powinny między innymi wyniki badań, atesty, deklaracje zgodności dokumentacja fotograficzna, zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji i przywróceniu stałej organizacji ruchu oraz inne dokumenty wskazane przez Zamawiającegok) Badania niezbędne do odbioru zrealizowanych prac zostaną ustalone z przedstawicielem Zamawiającego na etapie realizacji zadania. l) Zawarcie umowy jest jednoznaczne z przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawca bierze odpowiedzialność za jego prawidłowe zabezpieczenie co jest równoznaczne z prawidłowym jego zabezpieczeniem i utrzymaniem oraz zabezpieczeniem rozpoczętych robót przed ich degradacją; m) Realizacja zamówienia w ramach opcji będzie uzależniona od wysokości pozostałych środków na przedmiotowym zadaniu. Decyzja o realizacji zadania w ramach opcji zostanie podjęta przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy, o czym zostanie wykonawca powiadomiony.  ZDP/P-29/2025  | 
   
| branża | Drogownictwo | 
| podbranża | drogi, ulice, autostrady, obwodnice | 
| kody CPV | 45100000, 45111200, 45233000, 45233140, 45233222 | 
| forma | tryb podstawowy | 
| typ ogłoszenia | usługi, wykonanie | 
| kraj realizacji | Polska | 
| województwo realizacji | Mazowieckie | 
| kraj organizatora | Polska | 
| województwo organizatora | Mazowieckie |