Przetarg 11812789 - Modernizacja nawierzchni dróg dla pieszych oraz dróg dla...

   
Analizuj Zamówienie 11812789
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-31
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja nawierzchni dróg dla pieszych oraz dróg dla pieszych i rowerów na terenie Miasta Józefów

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowi
e chodników przy drodze powiatowej Nr 2766W ul. 3 Maja w Józefowie.2) Wyznacza się następujące odcinki chodników przeznaczone do przebudowy:a) Zamówienie podstawowe:• Odcinek I - od ul. Ogrodowej dz. ew. nr 27/1 obr. 42 do zjazdu do dz. ew. nr 3/11 obr. 42 – odcinek około 215 mb - zakres wskazany na załączniku graficznym.• Odcinek II – na wysokości dz. ew. nr 35 obr. 36 – odcinek około 75 mb - zakres wskazany na załączniku graficznym.b) Zamówienie w ramach opcji: Odcinek III – od dz. ew. nr 59/2 obr. 35 do dz. ew. nr 35/1 obr. 35 – odcinek około 170 mb – zakres wskazany na załączniku graficznym.3) Informacje:a) Na odcinku I należy:• zdemontować istniejącą nawierzchnię chodnika oraz zjazdów, krawężniki, obrzeża;• wykonać roboty ziemne poprzez wykonanie korytowania;• wykonać podbudowę z kruszywa łamanego 0-31,5 mm – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm dla chodnika i 20 cm dla zjazdu, przy czym stosunek modułu wtórnego E2 do pierwszego E1 musi być mniejszy bądź równy 2,2, a E1 musi wynosić min. 80 MPa.;• ustawić zdemontowane krawężniki i obrzeża betonowe na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15;• ułożyć nawierzchnię chodnika oraz zjazdów ze zdemontowanej kostki betonowej układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości min. 5 cm. Kostkę należy oczyścić. Nawierzchnie chodnika należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2% w kierunku terenów zielonych, nawierzchnia musi zostać zamulona piaskiem, przy czym spadki podłużne nie mogą wynosić więcej niż 5%. Należy przyjąć użycie materiału nowego w ilości 30%.• Krawężniki od strony krawędzi jezdni nie podlegają wymianieb) Na odcinku II należy:• zdemontować istniejącą nawierzchnię chodnika oraz zjazdów, krawężniki, obrzeża;• wykonać roboty ziemne poprzez wykonanie korytowania • wykonać i zagęścić mechaniczne warstwę odsączającą z mieszanki kruszywa naturalnego frakcji (pospółki), o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm, warstwa odsączająca musi być wyprofilowana oraz zagęszczona, przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić wykonanie Is≥ 1,0• wykonać podbudowę z kruszywa łamanego 0-31,5 mm – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm dla chodnika, przy czym stosunek modułu wtórnego E2 do pierwszego E1 musi być mniejszy bądź równy 2,2, a E1 musi wynosić min. 80 MPa.,• ustawić zdemontowane krawężniki i obrzeża betonowe na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15;• ułożyć nawierzchnię chodnika oraz zjazdów ze zdemontowanych materiałów kamiennych zgodnie z istniejącym wzorem. Nawierzchnie układać na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości min. 5 cm, nawierzchnie chodnika należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2% w kierunku terenów zielonych, nawierzchnia musi zostać zamulona żywicami -łączenie kostki• zdemontować oraz ponownie zamontować istniejące słupki U-12b• należy przyjąć konieczność użycia nowych materiałów na poziomie 30%• krawężniki od strony krawędzi jezdni nie podlegają wymianiec) Na odcinku III należy:• zdemontować istniejącą nawierzchnię chodnika oraz zjazdów, krawężniki, obrzeża;• wykonać roboty ziemne poprzez wykonanie korytowania;• wykonać podbudowę z kruszywa łamanego 0-31,5 mm – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm dla chodnika i 20 cm dla zjazdu, przy czym stosunek modułu wtórnego E2 do pierwszego E1 musi być mniejszy bądź równy 2,2, a E1 musi wynosić min. 80 MPa.;• ustawić zdemontowane krawężniki i obrzeża betonowe na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15;• ułożyć nawierzchnię chodnika oraz zjazdów ze zdemontowanej kostki betonowej układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości min. 5 cm, nawierzchnie chodnika należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2% w kierunku terenów zielonych, nawierzchnia musi zostać zamulona piaskiem, przy czym spadki podłużne nie mogą wynosić więcej niż 5%.• należy przyjąć konieczność użycia nowych materiałów na poziomie 30%• krawężniki od strony krawędzi jezdni nie podlegają wymianie• wymienić na nowe istniejące słupki U-12b wraz z łańcuchami w kolorystyce oraz stylu zgodnym z obecnie występującymi.d) W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wszystkich elementów infrastruktury tj. skrzynki zaworów, zasuw, włązów i hydrantów występujących w planowanej nawierzchni chodników – jeśli występują. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorem sieci.e) W miejscach, gdzie występują przejścia dla pieszy oraz wzdłuż peronu przystankowego wykonać żółte płytki wraz z wypustkami 40x40x8 cm na podsypce cementowo- piaskowej. Na długości peronu zastosować jeden rząd płytek, natomiast na przejściach po dwa rzędy płytek.f) Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych, wykonawca jest zobowiązany do opracowania, zatwierdzenia i wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu na czas budowy. Po zakończonych robotach Wykonawca przywróci Stałą Organizację Ruchu. g) Pracowników, materiał oraz niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca;h) Uwaga! Wszystkie zdemontowane materiały, które noszą ślady uszkodzenia należy zastąpić fabrycznie nowymi. Wykonawca nie może ponownie użyć materiału uszkodzonego. W ramach zadania należy przewidzieć około 30% materiałów nowych.i) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów pochodzących z rozbiórki. j) Po zakończonych robotach Wykonawca wykona dokumentację powykonawcza, w skład której wchodzić powinny między innymi wyniki badań, atesty, deklaracje zgodności dokumentacja fotograficzna, zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji i przywróceniu stałej organizacji ruchu oraz inne dokumenty wskazane przez Zamawiającegok) Badania niezbędne do odbioru zrealizowanych prac zostaną ustalone z przedstawicielem Zamawiającego na etapie realizacji zadania. l) Zawarcie umowy jest jednoznaczne z przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawca bierze odpowiedzialność za jego prawidłowe zabezpieczenie co jest równoznaczne z prawidłowym jego zabezpieczeniem i utrzymaniem oraz zabezpieczeniem rozpoczętych robót przed ich degradacją; m) Realizacja zamówienia w ramach opcji będzie uzależniona od wysokości pozostałych środków na przedmiotowym zadaniu. Decyzja o realizacji zadania w ramach opcji zostanie podjęta przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy, o czym zostanie wykonawca powiadomiony.

ZDP/P-29/2025
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45100000, 45111200, 45233000, 45233140, 45233222
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice