Przetarg 11561820 - Modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy...

   
Analizuj Zamówienie 11561820
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-17
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Spiczyn

Część 1: 4.2.1 Część 1 zamówienia – „Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody i ujęcia wody w miejscowości Kijany w
formule zaprojektuj i wybuduj”Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (1 egzemplarze);b) przedmiar i kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (1 egzemplarz);c) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (1 egzemplarz);d) wykonanie dokumentacji technicznej badań podłoża gruntowego w celu określenia warunków gruntowo-wodnych w zakresie niezbędnym do realizacji robót i zgodną z odrębnymi przepisami – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (1 egzemplarz);2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych,4) wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności:a) modernizacja istniejącego budynku stacji wodociągowej, szachtów studziennych, ogrodzenia i bramy, b) przebudowa stacji wody wraz z budową zbiornika retencyjnego o V= 150 m3, c) wymiana pomp głębinowych wraz z wymianą rur pompowych i budową obudów napowierzchniowych, d) wykonanie nowego orurowania na terenie stacji wody, e) wykonanie instalacji automatyki sterującą pracą stacji, f) wykonanie wszystkich instalacji wewnętrznych w stacji, g) wykonanie nowej technologii uzdatniania wody, h) dostawa i montaż wyposażenia stacji, i) dostawa i montaż m.in. zestawu hydroforowego, pompy płucznej, odżelaziaczy, aeratora, dmuchaw, sprężarki, chloratora, j) dostawa agregatu prądotwórczego o mocy 70 kW wraz z rozbudową instalacji elektrycznej w zakresie dostosowania do pracy z agregatem elektrycznym, k) dostawa i montaż sterylizatora UV w budynku, l) wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 20 kWp.5) sprawowanie nadzoru autorskiego przez autorów projektu;6) wykonanie obsługi geodezyjnej;7) wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej: protokoły prób końcowych i robót zanikowych, inwentaryzację powykonawczą – przyjętą we właściwym ośrodku geodezyjnym, projekt budowlany z naniesionymi zmianami;8) uzyskanie w imieniu zamawiającego nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy;9) Zapoznanie się z terenem realizacji prac, dróg dojazdowych i pozyska dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu niedoszacowania, pominięcia lub braku rozpoznania zakresu przedmiotu Zamówienia.10) realizację inwestycji zgodnie z zasadą „nie czyń poważnych szkód” (DNSH – „do no significant harm”) w rozumieniu art. 17 rozporządzenia w sprawie taksonomii oraz wytycznych technicznych Komisji Europejskiej co do zastosowania zasady “nieczynienia znaczącej szkody” w odniesieniu do rozporządzenia 2021/241.UWAGA!!! Zamawiający informuje, że zakres prac opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) obejmuje również elementy wykraczające poza przedmiot niniejszego zamówienia (część nr 1, 2 oraz 3). W szczególności dostawa i montaż wodomierzy ze zdalnym odczytem oraz systemem zdalnego odczytu będą przedmiotem odrębnego postępowania. W związku z tym Wykonawca/Wykonawcy nie jest/nie są zobowiązany/zobowiązani do realizacji wskazanych prac dot. wodomierzy w ramach niniejszego zamówienia w części nr 1, 2 lub 3, niezależnie od ich obecności w PFU.

Część 2: 4.2.2 Część 2 zamówienia – „Budowa sieci wodociągowych na terenie gminy Spiczyn w formule zaprojektuj i wybuduj”.Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (1 egzemplarze);b) przedmiar i kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (1 egzemplarz);c) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (1 egzemplarz);d) wykonanie dokumentacji technicznej badań podłoża gruntowego w celu określenia warunków gruntowo-wodnych w zakresie niezbędnym do realizacji robót i zgodną z odrębnymi przepisami – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (1 egzemplarz);2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych,4) wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności:a) budowa nowej sieci wodociągowej PE 100 RC DN40-110 SDR17 o długości ok. 1984 m metodą bezwykopową (przewiert sterowany),5) sprawowanie nadzoru autorskiego przez autorów projektu;6) wykonanie obsługi geodezyjnej;7) wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej: protokoły prób końcowych i robót zanikowych, inwentaryzację powykonawczą – przyjętą we właściwym ośrodku geodezyjnym, projekt budowlany z naniesionymi zmianami;8) uzyskanie w imieniu zamawiającego nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy;9) Zapoznanie się z terenem realizacji prac, dróg dojazdowych i pozyska dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu niedoszacowania, pominięcia lub braku rozpoznania zakresu przedmiotu Zamówienia.10) realizację inwestycji zgodnie z zasadą „nie czyń poważnych szkód” (DNSH – „do no significant harm”) w rozumieniu art. 17 rozporządzenia w sprawie taksonomii oraz wytycznych technicznych Komisji Europejskiej co do zastosowania zasady “nieczynienia znaczącej szkody” w odniesieniu do rozporządzenia 2021/241.UWAGA!!! Zamawiający informuje, że zakres prac opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) obejmuje również elementy wykraczające poza przedmiot niniejszego zamówienia (część nr 1, 2 oraz 3). W szczególności dostawa i montaż wodomierzy ze zdalnym odczytem oraz systemem zdalnego odczytu będą przedmiotem odrębnego postępowania. W związku z tym Wykonawca/Wykonawcy nie jest/nie są zobowiązany/zobowiązani do realizacji wskazanych prac dot. wodomierzy w ramach niniejszego zamówienia w części nr 1, 2 lub 3, niezależnie od ich obecności w PFU.

Część 3: 4.2.3. Część 3 zamówienia – „Budowa dwóch pompowni wody na terenie gminy Spiczyn w formule zaprojektuj i wybuduj”.Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:e) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (1 egzemplarze);f) przedmiar i kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (1 egzemplarz);g) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (1 egzemplarz);h) wykonanie dokumentacji technicznej badań podłoża gruntowego w celu określenia warunków gruntowo-wodnych w zakresie niezbędnym do realizacji robót i zgodną z odrębnymi przepisami – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (1 egzemplarz);2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych,4) wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności:a) budowie dwóch zbiornikowych pompowni wody umożliwiających zwiększenie parametrów wydajności na sieci wodociągowej.5) sprawowanie nadzoru autorskiego przez autorów projektu;6) wykonanie obsługi geodezyjnej;7) wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej: protokoły prób końcowych i robót zanikowych, inwentaryzację powykonawczą – przyjętą we właściwym ośrodku geodezyjnym, projekt budowlany z naniesionymi zmianami;8) uzyskanie w imieniu zamawiającego nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy;9) Zapoznanie się z terenem realizacji prac, dróg dojazdowych i pozyska dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu niedoszacowania, pominięcia lub braku rozpoznania zakresu przedmiotu Zamówienia.10) realizację inwestycji zgodnie z zasadą „nie czyń poważnych szkód” (DNSH – „do no significant harm”) w rozumieniu art. 17 rozporządzenia w sprawie taksonomii oraz wytycznych technicznych Komisji Europejskiej co do zastosowania zasady “nieczynienia znaczącej szkody” w odniesieniu do rozporządzenia 2021/241.UWAGA!!! Zamawiający informuje, że zakres prac opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) obejmuje również elementy wykraczające poza przedmiot niniejszego zamówienia (część nr 1, 2 oraz 3). W szczególności dostawa i montaż wodomierzy ze zdalnym odczytem oraz systemem zdalnego odczytu będą przedmiotem odrębnego postępowania. W związku z tym Wykonawca/Wykonawcy nie jest/nie są zobowiązany/zobowiązani do realizacji wskazanych prac dot. wodomierzy w ramach niniejszego zamówienia w części nr 1, 2 lub 3, niezależnie od ich obecności w PFU.

RG.271.14.2025
branża Dekarstwo, Drogownictwo, Wodno - kanalizacyjna, Projektowanie
podbranża pokrycia dachowe, roboty ziemne, wynajem sprzętu, projekt wod-kan, sieci zewnętrzne, uzdatnianie wody
kody CPV 45000000, 45100000, 45111000, 45210000, 45231000, 45231300, 45232000, 45232100, 45236000, 45252120, 45260000, 45300000, 45320000, 45330000, 45400000, 45420000, 45430000, 45450000, 71000000, 71320000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: pokrycia dachowe , roboty ziemne, wynajem sprzętu , projekt wod-kan , sieci zewnętrzne , uzdatnianie wody