Przetarg 11131373 - Modernizacja infrastruktury drogowej wokół Jeziora...

   
Analizuj Zamówienie 11131373 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-03-05
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja infrastruktury drogowej wokół Jeziora Mucharskiego dla poprawy bezpieczeństwa oraz rozwoju rekreacji, turystyki i wyp
oczynku w miejscowości Mucharz, Gmina Mucharz

Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizację infrastruktury drogowej wokół Jeziora Mucharskiego dla poprawy bezpieczeństwa oraz rozwoju rekreacji, turystyki i wypoczynku w miejscowości Mucharz, Gmina Mucharz dla:Części I: Przebudowa Drogi Gminnej 470190K w km od 0+282,00 do km 0+497,00 w miejscowości Mucharz, Gmina Mucharz. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I i Części II zawarty został w załączniku nr 10 do SWZ – Dokumentacja projektowa, załączniku nr 11 do SWZ - STWiORB, załączniku nr 12 do SWZ – Zgłoszenie, załączniku nr 13 do SWZ – Projekt organizacji ruchu, załączniku nr 14 do SWZ – Przedmiar robót dla Części I, załączniku nr 15 do SWZ – Przedmiar robót dla Części II, a wymagania wyszczególnione w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby zawarte były w całej dokumentacji.

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizację infrastruktury drogowej wokół Jeziora Mucharskiego dla poprawy bezpieczeństwa oraz rozwoju rekreacji, turystyki i wypoczynku w miejscowości Mucharz, Gmina Mucharz dla: Części II: Remont Drogi Gminnej 470190K w km od 0+497,00 do km 0+685,00 w miejscowości Mucharz, Gmina Mucharz.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I i Części II zawarty został w załączniku nr 10 do SWZ – Dokumentacja projektowa, załączniku nr 11 do SWZ - STWiORB, załączniku nr 12 do SWZ – Zgłoszenie, załączniku nr 13 do SWZ – Projekt organizacji ruchu, załączniku nr 14 do SWZ – Przedmiar robót dla Części I, załączniku nr 15 do SWZ – Przedmiar robót dla Części II, a wymagania wyszczególnione w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby zawarte były w całej dokumentacji.

ZP.271.2.2025

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00152044/01 z dnia: 2025-03-18
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium:
1) Dla Zadania I: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).
2) Dla Zadania II: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 18 kwietnia 2025 r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) Pieniądzu - wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urzędu Gminy Mucharz 34-106 Mucharz 226, Bank Spółdzielczy w Bielsku-Białej o/Wadowice Nr konta 50 8111 1019 2002 2001 6698 0061. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
2) Gwarancjach bankowych;.
3) Gwarancjach ubezpieczeniowych.
4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2025 poz. 98).
4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu. Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego (czynność ta skróci czas badania ofert).
5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:
1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta /poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.
2) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem.
3) Kwotę gwarancji/poręczenia.
4) Termin ważności gwarancji/poręczenia.
5) Zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji składając ofertę w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument".
Po zmianie:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium:
1) Dla Zadania I: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).
2) Dla Zadania II: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 22 kwietnia 2025 r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) Pieniądzu - wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urzędu Gminy Mucharz 34-106 Mucharz 226, Bank Spółdzielczy w Bielsku-Białej o/Wadowice Nr konta 50 8111 1019 2002 2001 6698 0061. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
2) Gwarancjach bankowych;.
3) Gwarancjach ubezpieczeniowych.
4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2025 poz. 98).
4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu. Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego (czynność ta skróci czas badania ofert).
5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:
1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta /poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.
2) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem.
3) Kwotę gwarancji/poręczenia.
4) Termin ważności gwarancji/poręczenia.
5) Zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji składając ofertę w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument".
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-20 15:00
Po zmianie:
2025-03-24 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-20 16:00
Po zmianie:
2025-03-24 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-04-18
Po zmianie:
2025-04-22
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45111300, 45232452, 45233140, 45233220
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice