Przetarg 7326446 - Modernizacja Hali Sportowej przy MZS Nr 3 w Krośnie Numer...

   
Analizuj Zamówienie 7326446 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-10
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja Hali Sportowej przy MZS Nr 3 w Krośnie
Numer referencyjny: ZP.271.13.2020

1. Przedmiotem zamówienia są roboty bud
owlane polegające na modernizacji hali sportowej (o przykryciu namiotowym) o wymiarach zewnętrznych 37,5 m x 18,30 m, połączonej funkcjonalnie przewiązką z budynkiem szkoły, zlokalizowanej na działce nr 495, Obręb ewidencyjny Polanka w Krośnie.

Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje:
1) Wykonanie wzmocnienia ram głównych oraz słupów ścian szczytowych hali wraz z montażem profili aluminiowych, do których zostanie zamocowana dodatkowa wewnętrzna powłoka.
2) Demontaż istniejących elementów wentylacji i ogrzewania.
3) Zabudowa otworów po demontażu wentylatorów, montaż uzupełnień membrany.
4) Wymiana instalacji ogrzewania z kotłów na olej opałowy na ogrzewanie nadmuchowe nagrzewnicami gazowymi.
5) Wykonanie podkonstrukcji pod montaż nagrzewnic ściennych.
6) Wymiana instalacji oświetlenia wewnętrznego.
7) Uzupełnienie pozostałych po demontażu otworów technicznych.
8) Demontaż i ponowny montaż drabinek do ćwiczeń, na ścianach szczytowych hali.
9) Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej.
10) Wykonanie renowacji istniejącej membrany.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonym do SIWZ Projekcie budowlanym, Projekcie wykonawczym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót.

2. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do:
a) opracowania i przekazania Zamawiającemu instrukcji użytkowania hali wraz z instalacjami,
b) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami; obiekt połączony jest przewiązką z budynkiem szkoły,
c) wykonania niezbędnych prac rozbiórkowych i odtworzeniowych w przypadku zniszczenia elementów sąsiadującej infrastruktury technicznej,
d) uporządkowania terenu po zakończeniu robót,
e) wykonania pomiarów dla wykonanych instalacji oraz dostarczenia dla
Zamawiającego protokołów,
f) wykonania rozruchu technologicznego i uruchomienia systemów instalacyjnych,
g) przeprowadzenia niezbędnych odbiorów wraz z poniesieniem wszelkich opłat z tym związanych,
h) poniesienia opłat za zużycie energii i wody.

Koszt wykonania prac i materiałów wyszczególnionych w punktach 1 i 2
wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie wykonania zamówienia.
Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej dla ww. zakresu prac przed złożeniem oferty. Wykonawcy przygotowując ofertę muszą wziąć pod uwagę konieczność zapewnienia takiej organizacji robót, aby bez przeszkód mogła funkcjonować pozostała część obiektu oraz fakt prawidłowego pod względem bezpieczeństwa zabezpieczenia terenu wykonywanych robót oraz jego zabezpieczenia przed dostępem osób trzecich (roboty będą prowadzone w obiekcie, który jest połączony funkcjonalnie przewiązką z budynkiem szkoły). Roboty budowlane będą prowadzone początkowo w roku szkolnym.

Uwaga !
Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta.

Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji.

Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

3. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, w szczególności
roboty ziemne, izolacyjne, murarskie, konstrukcyjne, montażowe oraz instalacyjne elektryczne i sanitarne.

W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących opisane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
- żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
- żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
- przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie takiej kontroli, w tym udzielić niezbędnych wyjaśnień, informacji oraz przedstawić dokumenty pozwalające na sprawdzenie realizacji przez wykonawcę obowiązków opisanych powyżej.
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży Zamawiającemu, wskazane przez Zamawiającego a wymienione poniżej dowody - w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3. czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy,
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania,
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy,
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowy.
Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3. czynności.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45000000, 45110000, 45223000, 45260000, 45300000, 45310000, 45333000, 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10427129 2024-04-25
godz. 11:30
Mazowieckie Adaptacja hali myjni autobusowej do myjni silników i podzespołów oraz mycia całopojazdowego w Oddziale Przewozów R-1 Woronicza
10392986 2024-04-30
godz. 09:00
Śląskie Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa aparatu RTG wraz z przeprowadzeniem prac remontowo – budowlanych dostosowujących pracownię RTG współpracującą z SOR, zlokalizowaną...
10472865 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie „Adaptacja pomieszczenia na potrzeby gabinetu diagnostyczno-zabiegowego w Mazowieckim Centrum Rehabilitacji „STOCER" Sp. z o.o. przy ul. Wierzejewskiego 12 w Konstancinie -Jeziornie” ...
10474536 2024-05-07
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w gminie Łobez Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót modernizacyjno remontowych w salach gimnastycznych szkół podstawowych w Łobzie oraz ...
10462919 2024-05-09
godz. 09:00
Zachodniopomorskie „Przebudowa lokali mieszkalnych nr 7 i 9 wraz z przebudową instalacji gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 23 w Koszalinie (działka nr 27/15 o...
10481107 2024-05-10
godz. 08:50
Mazowieckie ZP/CZD/063/24 ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB STWORZENIA BIOBANKU i PEDIATRYCZNEGO CENTRUM MEDYCYNY CYFROWEJ na terenie Instytutu „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” w trybie „zapr...
10486093 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Kossaki polegająca na ociepleniu ścian i fundamentów płytami styropianowymi, wymianie rynien, wymianie stol...
10485849 2024-05-10
godz. 10:45
Kujawsko-Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont i adaptacja pomieszczeń strychu w siedzibie RDW Wąbrzeźno na archiwum2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr...
10489771 2024-05-17
godz. 11:30
Mazowieckie Wykonanie przebudowy przegród zewnętrznych w Hali OT w Oddziale Przewozów R-2 Kleszczowa
10385697 2024-06-21
godz. 14:00
Podkarpackie Przebudowa toalet szkolnych - pierwsze piętro Toalety szkolne - piętro • Uprzątnięcie pomieszczeń, wyburzenie ścianek działowych • Wywóz gruzu • Demontaż starych instalacji wo...