Przetarg 11909663 - Modernizacja energetyczna budynków OSP Część 1:...

   
Analizuj Zamówienie 11909663
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-07
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja energetyczna budynków OSP

Część 1: Część I – Modernizacja energetyczna budynku OSP w miejscowości Wysoka Wielka.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zwi
ązanych modernizacją energetyczną budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie gminy Kutno.2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowią:1) Dla Części I – Modernizacja energetyczna budynku OSP w miejscowości Wysoka Wielka:a) Projekt budowlany – branża budowlana - załącznik nr 1A do SWZ;b) Projekt techniczny – branża budowlana - załącznik nr 1B do SWZ;c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – branża budowlana (dalej zwane również STWiORB / SST) - załącznik nr 1C do SWZ;d) Projekt budowlany – branża elektryczna - załącznik nr 1D do SWZ;e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – branża elektryczna (dalej zwane również STWiORB / SST) - załącznik nr 1E do SWZ;f) Przedmiar robót – branża budowlana - załącznik nr 1F do SWZ;(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiały poglądowo – informacyjne)g) Przedmiar robót – branża elektryczna - załącznik nr 1G do SWZ;(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiały poglądowo – informacyjne)h) Projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5A do SWZ.3. W odniesieniu do Części I – Modernizacja energetyczna budynku OSP w miejscowości Wysoka Wielka, przedmiot zamówienia nie obejmuje określonego w dokumentacji projektowej Etapu - zadaszenie wejścia.4. Gwarancja i rękojmia za wady:1) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót.(Ostateczny termin gwarancji i rękojmi za wady wynikał będzie z oferty Wykonawcy).2) Gwarancją i rękojmią są objęte wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności:a) roboty budowlane;b) roboty elektryczne;c) roboty montażowe;d) wykonane instalacje;e) dostarczone i zamontowane urządzenia.3) Gwarancja obejmuje:a) usuwanie wszelkich wad tkwiących w rzeczy w momencie odbioru, jak i powstałych w okresie gwarancji;b) wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególności koszty materiałów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu, dostarczenia wyrobów budowlanych;c) koszty usunięcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powstały w wyniku użytych przez Wykonawcę materiałów, posiadających wadę ukrytą.5. INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: Wykonawcy mogą zapoznać się z warunkami realizacji zamówienia w miejscu wykonywania robót budowlanych po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu planowanego terminu odbycia wizji lokalnej. Wykonawca chcący odbyć wizję lokalną musi o tym z wyprzedzeniem poinformować Zamawiającego środkami komunikacji elektronicznej na adres poczty elektronicznej zamowienia@gminakutno.pl.Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin odbycia wizji lokalnej. Wizja lokalna może być przeprowadzona w dniach pracy Urzędu Gminy Kutno (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach od 8:00 do 14:00, w obecności pracowników Zamawiającego.Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w trakcie odbywania wizji lokalnej nie będzie udzielać odpowiedzi na ewentualne pytania Wykonawców. Po odbyciu wizji lokalnej, Wykonawcy będą mogli zadawać pytania w trybie określonym w art. 284 ust. 1 ustawy Pzp.Zamawiający, w odniesieniu do treści art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, oświadcza, iż nie wymaga obligatoryjnego odbycia wizji lokalnej przez Wykonawców, którzy będą składać oferty w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY:Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urządzeń.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.8. Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w Dokumentacji projektowej, Przedmiarze robót i SST.Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia.

Część 2: Część II – Modernizacja energetyczna budynku OSP w miejscowości Komadzyn.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych modernizacją energetyczną budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie gminy Kutno.2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowią:a) Projekt techniczny – branża budowlana - załącznik nr 1H do SWZ;b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – branża budowlana (dalej zwane również STWiORB / SST) - załącznik nr 1I do SWZ;c) Projekt techniczny – branża elektryczna - załącznik nr 1J do SWZ;d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – branża elektryczna (dalej zwane również STWiORB / SST) - załącznik nr 1K do SWZ;e) Przedmiar robót – branża budowlana - załącznik nr 1L do SWZ;(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiały poglądowo – informacyjne)f) Przedmiar robót – branża elektryczna - załącznik nr 1M do SWZ;(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiały poglądowo – informacyjne)g) Projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5B do SWZ.3. Gwarancja i rękojmia za wady :1) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót.(Ostateczny termin gwarancji i rękojmi za wady wynikał będzie z oferty Wykonawcy).2) Gwarancją i rękojmią są objęte wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności:a) roboty budowlane;b) roboty elektryczne;c) roboty montażowe;d) wykonane instalacje;e) dostarczone i zamontowane urządzenia.3) Gwarancja obejmuje:a) usuwanie wszelkich wad tkwiących w rzeczy w momencie odbioru, jak i powstałych w okresie gwarancji;b) wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególności koszty materiałów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu, dostarczenia wyrobów budowlanych;c) koszty usunięcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powstały w wyniku użytych przez Wykonawcę materiałów, posiadających wadę ukrytą.4. INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: Wykonawcy mogą zapoznać się z warunkami realizacji zamówienia w miejscu wykonywania robót budowlanych po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu planowanego terminu odbycia wizji lokalnej. Wykonawca chcący odbyć wizję lokalną musi o tym z wyprzedzeniem poinformować Zamawiającego środkami komunikacji elektronicznej na adres poczty elektronicznej zamowienia@gminakutno.pl.Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin odbycia wizji lokalnej. Wizja lokalna może być przeprowadzona w dniach pracy Urzędu Gminy Kutno (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach od 8:00 do 14:00, w obecności pracowników Zamawiającego.Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w trakcie odbywania wizji lokalnej nie będzie udzielać odpowiedzi na ewentualne pytania Wykonawców. Po odbyciu wizji lokalnej, Wykonawcy będą mogli zadawać pytania w trybie określonym w art. 284 ust. 1 ustawy Pzp.Zamawiający, w odniesieniu do treści art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, oświadcza, iż nie wymaga obligatoryjnego odbycia wizji lokalnej przez Wykonawców, którzy będą składać oferty w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 5. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY:Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urządzeń.6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.7. Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w Dokumentacji projektowej, Przedmiarze robót i SST.Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia.

Część 3: Część III – Modernizacja energetyczna budynku OSP w miejscowości Strzegocin.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych modernizacją energetyczną budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie gminy Kutno.2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowią:a) Projekt techniczny – branża budowlana - załącznik nr 1N do SWZ;b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – branża budowlana (dalej zwane również STWiORB / SST) - załącznik nr 1O do SWZ;c) Przedmiar robót – branża budowlana - załącznik nr 1P do SWZ;(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiały poglądowo – informacyjne)d) Projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5C do SWZ.3. Gwarancja i rękojmia za wady (dotyczy Części I, Części II i Części III zamówienia):1) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót.(Ostateczny termin gwarancji i rękojmi za wady wynikał będzie z oferty Wykonawcy).2) Gwarancją i rękojmią są objęte wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności:a) roboty budowlane;b) roboty elektryczne;c) roboty montażowe;d) wykonane instalacje;e) dostarczone i zamontowane urządzenia.3) Gwarancja obejmuje:a) usuwanie wszelkich wad tkwiących w rzeczy w momencie odbioru, jak i powstałych w okresie gwarancji;b) wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególności koszty materiałów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu, dostarczenia wyrobów budowlanych;c) koszty usunięcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powstały w wyniku użytych przez Wykonawcę materiałów, posiadających wadę ukrytą.4. INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: Wykonawcy mogą zapoznać się z warunkami realizacji zamówienia w miejscu wykonywania robót budowlanych po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu planowanego terminu odbycia wizji lokalnej. Wykonawca chcący odbyć wizję lokalną musi o tym z wyprzedzeniem poinformować Zamawiającego środkami komunikacji elektronicznej na adres poczty elektronicznej zamowienia@gminakutno.pl.Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin odbycia wizji lokalnej. Wizja lokalna może być przeprowadzona w dniach pracy Urzędu Gminy Kutno (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach od 8:00 do 14:00, w obecności pracowników Zamawiającego.Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w trakcie odbywania wizji lokalnej nie będzie udzielać odpowiedzi na ewentualne pytania Wykonawców. Po odbyciu wizji lokalnej, Wykonawcy będą mogli zadawać pytania w trybie określonym w art. 284 ust. 1 ustawy Pzp.Zamawiający, w odniesieniu do treści art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, oświadcza, iż nie wymaga obligatoryjnego odbycia wizji lokalnej przez Wykonawców, którzy będą składać oferty w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 5. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY:Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urządzeń.6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.7. Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w Dokumentacji projektowej, Przedmiarze robót i SST.Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia.

INW.271.69.2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00546963/01 z dnia: 2025-11-21
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-24 10:00
Po zmianie:
2025-12-04 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-24 10:30
Po zmianie:
2025-12-04 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-23
Po zmianie:
2026-01-02
branża Elewacje, termomodernizacje, Energia odnawialna (OZE)
podbranża termomodernizacja, energia solarna
kody CPV 9331200, 9332000, 45000000, 45310000, 45453000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: termomodernizacja , energia solarna