Przetarg 7341220 - ,,Modernizacja DDL Białobrzegi’’ Wymiana stolarki...

   
Analizuj Zamówienie 7341220 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-18
przedmiot ogłoszenia
,,Modernizacja DDL Białobrzegi’’ Wymiana stolarki okiennej - etap 1
Numer referencyjny: ZP.271.14.2020

1. Przedmiotem zamówie
nia są roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej wg załączonego przedmiaru robót.

Zakres rzeczowego robót budowlanych obejmuje:
1) Demontaż drewnianych okiennic wraz z ościeżnicami.
2) Demontaż podokienników zewnętrznych i wewnętrznych,
3) montaż okien o współczynniku U ≤ 0,9 W/(m2*K),
4) montaż podokienników zewnętrznych i wewnętrznych.
5) Prace wykończeniowe, w tym dostosowanie szpalet wraz z dwukrotnym przemalowaniem farbami emulsyjnymi,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia etapu 1 określony jest w załączonym do SIWZ Projekcie budowlanym, Projekcie wykonawczym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót.
2. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do:
a) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami przepisami, w tym zabezpieczenia przed powodzią budowy zlokalizowanej na terenie zagrożenia powodziowego,
b) wykonania niezbędnych prac rozbiórkowych i odtworzeniowych w przypadku zniszczenia elementów sąsiadującej infrastruktury technicznej,
c) opracowanie przez Kierownika Budowy planu BIOZ.
d) uporządkowania terenu po zakończeniu robót,

Koszt wykonania prac i materiałów wyszczególnionych w punktach 1. i 2. wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie wykonania zamówienia.
Uwaga !
Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta.
Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji.

Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, w szczególności roboty montażu stolarki. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących opisane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
- żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
- żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
- przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie takiej kontroli, w tym udzielić niezbędnych wyjaśnień, informacji oraz przedstawić dokumenty pozwalające na sprawdzenie realizacji przez wykonawcę obowiązków opisanych powyżej.
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży Zamawiającemu, wskazane przez Zamawiającego spośród wymienionych poniżej dowodów - w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt
3. czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy,
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania,
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy,
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kar umownych w wysokości określonej w załączonej do SIWZ umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3. czynności.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
branża Ślusarka i stolarka otworowa, szklarstwo
podbranża okna, drzwi
kody CPV 45000000, 45100000, 45111300, 45421130, 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: okna, drzwi

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10432315 2024-04-17
godz. 08:00
Śląskie Malowanie klatki schodowej z wymianą okien oraz zabudową daszka nad schodami wejściowymi przy ul. Reymonta 97 w Czeladzi.1.1. Malowanie klatki schodowej z wymianą okien oraz zabudową da...
10428618 2024-04-19
godz. 08:00
Dolnośląskie Zakup i montaż drzwi PCV do dwóch sal lekcyjnych
10341418 2024-04-20
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Renowacja budynku kościoła w zakresie elewacji oraz remont stolarki drzwiowej i żaluzji na wieży kościoła p.w. Opatrzności Bożej w Inowrocławiu
10445606 2024-04-22
godz. 00:00
Warmińsko-Mazurskie Remont dachu z wymianą dachówki na nową ceramiczną holenderkę esówkę Pottelberg w kolorze ceglastym, remont kominów ponad dachem, remont elewacji z obiciem tynków i ułożeniem nowy...
10464698 2024-04-26
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Wymiana 1 szt. drzwi wejściowych do wynajmowanego lokalu w budynku przy ul. Ślaskiego 6 na drzwi stalowe na osiedlu Na Skarpie w Toruniu.
10483826 2024-04-29
godz. 00:00
Śląskie Wymiana 4 sztuk drzwi wejściowych do piwnic na przeciwpożarowe -odtworzenie malatury klatki schodowej po wymianie
10473450 2024-05-07
godz. 09:00
Łódzkie Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 1. Przedmiot zamówienia: 1) Zakres robót budowlanych – remont parteru i pierwszego piętra - zgodnie z projektem: roboty remontowe w...
10478587 2024-05-09
godz. 09:00
Śląskie BO - L2/07/X – Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Dziewięciu Górników z Wujka w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 w Katowicach Przedmiotem zamówienia są r...
10490172 2024-05-13
godz. 12:00
Pomorskie Wymiana stolarki okiennej w ścianach szczytowych elewacji wschodniej i zachodniej zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Chojnicach WE.271.1.2024
10474157 2024-05-13
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie Przedmiot zapytania ofertowego dotyczy prac budowlanych związanych z budową hali produkcyjno-magazynowej o łącznej powierzchni użytkowej 1172,82 m2 i obejmuje wykonanie robót budowlany...