Przetarg 11121889 - Modernizacja budynków Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad...

   
Analizuj Zamówienie 11121889 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-02-28
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja budynków Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią

2. Opis przedmiotu zamówienia:2.1. Stan istniejący budynku Urzę
du Stanu Cywilnego przy ul. Gimnazjalnej 2 w Nakle nad NoteciąBudynek zlokalizowany w Nakle n. Notecią przy ul. Gimnazjalnej 2 na działce nr 2012/4. Zrealizowany jako wolnostojący w zabudowie śródmiejskiej w centrum miasta. Teren przy budynku zagospodarowany: tereny zieleni, parking, dojazd z ul. Gimnazjalnej. W ramach inwestycji nie planuje się zmian w zagospodarowaniu terenu. Pracami zewnętrznymi objęty jest remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Obiekt zrealizowany na początku XX w. jako budynek mieszkalny. W drugiej połowie XX wieku część parterowa adaptowana została na potrzeby administracji samorządowej – Urząd Stanu Cywilnego (sala ślubów, sala toastów, pomieszczenia biurowe, zaplecze socjalne z ubikacjami). Piętro i poddasze stanowią lokale mieszkalne. Powyższa funkcja do dnia dzisiejszego jest zachowana. Po modernizacji (remoncie) pomieszczenia na parterze nadal wykorzystywane będą na cele biurowe w ramach administracji samorządowej. Obiekt piętrowy, podpiwniczony z poddaszem częściowo użytkowym, z dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej z pokryciem ceramicznym. Bryła podstawowa zrealizowana w technologii obowiązującej na początku XX wieku (murowany z cegły ceramicznej i silikatowej ze stropami odcinkowymi (nad piwnicą) drewnianym (nad parterem i piętrem), konstrukcja dachu drewniana, biegi schodowe drewniane. Stolarka okienna drewniana, częściowo wymieniona na PCV.2.2 Zakres robót stanowiących przedmiot zamówieniaPrzedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane – modernizację/remont pomieszczeń biurowych na parterze budynku zlokalizowanego przy ul. Gimnazjalnej 2 w Nakle nad Notecią: prace ogólnobudowlane wykończeniowe:a) prace malarskie i okładzinowe (zerwanie tapet, skucie starych płytek, usunięcie zacieków, uzupełnienie tynków, gruntowanie i zabezpieczenie powierzchnie ścian i sufitów preparatami do usuwania skażenia mikrobiologicznego – środki grzybobójcze i przeciw pleśni, gładzie gipsowe, malowanie farbami emulsyjnymi wysokogatunkowymi, lakierowanie części ścian, ułożenie płytek na ścianach, sufity podwieszane w części pomieszczeń, rezygnacja z docieplenia stropu nad piwnicą, pozostawić zabezpieczenie antykorozyjne belek stalowych stropu),b) remont kapitalny węzła sanitarnego – dostosowanie do obecnych standardów (wykonanie nowych kabin, wymiana okładzin ściennych, wymiana posadzek, modernizacja instalacji wod-kan z przyborami),c) prace posadzkarskie (montaż nowych wykładzin wielowarstwowych z przygotowaniem podłoży, wymiana płytek posadzkowych w pomieszczeniach mokrych,d) przygotowanie stanowisk do wydawania dokumentów zawierających dane wrażliwe (montaż lekkiej zabudowy, wykonanie ścianek przeszklonych, prace posadzkarskie i malarskie), prace instalacyjne w zakresie niezbędnym:a) sanitarne (przy modernizacji sanitariatów i zaplecza) – wymiana części instalacji wraz z białym montażem oraz wymiana zaworów czerpalnych – szczegółowy zakres prac i przyjęte rozwiązania podane w części branżowej dla instalacji sanitarnych,b) elektryczne (wymiana osprzętu i części instalacji elektrycznej) i instalacje niskoprądowe – szczegółowy zakres prac i przyjęte rozwiązania podane w części branżowej elektrycznej/teletechnicznej (rezygnacja z wykonania instalacji przyzywowej), remont istniejącego podjazdu dla osób niepełnosprawnych.UWAGA! Szczegółowy zakres opisany został w załączonej do postępowania dokumentacji. Dokumentacja projektowa załączona do niniejszego postępowania opracowana została na szerszy zakres, niż przewiduje przedmiot niniejszego zamówienia.2.3. Zmiany zakresu w stosunku do dokumentacji projektowej:I. Zamawiający wyłącza z zakresu zamówienia: 1) roboty związane z ociepleniem stropu nad piwnicą (sufit podwieszony ocieplony na bazie płyt z wełny mineralnej), 2) oraz wykonanie instalacji przyzywowej.II. Zamawiający dodaje do zakresu zamówienia:1) Wykonanie podłączenia kanalizacji sanitarnej i instalacji zimnej wody, pomieszczenia na I piętrze od strony zachodniej. Podłączenie kanalizacyjne należy wykonać pod sufitem parteru, nad sufitem podwieszonym, rurą pcv 110 do istniejącego pionu kanalizacyjnego K 110 zlokalizowanego na korytarzu (pom. nr 6) i zamknąć korkiem z pcv. Podłączenie wody zimnej wykonać z rury średnicy 20 mm , z poziomu piwnicy najkrótszą drogą. Wprowadzić końcówkę rury do pomieszczenia jak włączenie rury kanalizacyjnej i zakończyć zaworem.Zamawiający zwraca uwagę, iż pracami remontowymi i modernizacyjnymi objęte będą pomieszczenia biurowo-administracyjne w części parterowej. Elementy konstrukcyjne budynku pozostają nienaruszone.UWAGA! Załączone do niniejszego postępowania przedmiary mają charakter tylko i wyłącznie poglądowy oraz pomocniczy. Przedmiary nie zwalniają potencjalnego wykonawcy z kwestii zweryfikowania danych przedstawionych w projekcie budowlanym, mogą stanowić jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa - Załącznik nr 8 do SWZ.

ZP.271.11.2025

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00141290/01 z dnia: 2025-03-11
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-19 09:00
Po zmianie:
2025-04-02 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-19 09:15
Po zmianie:
2025-04-02 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-04-17
Po zmianie:
2025-05-01


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00164738/01 z dnia: 2025-03-27
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-02 09:00
Po zmianie:
2025-04-09 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-02 09:15
Po zmianie:
2025-04-09 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-05-01
Po zmianie:
2025-05-08


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00177836/01 z dnia: 2025-04-04
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Stan istniejący budynku Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Gimnazjalnej 2 w Nakle nad Notecią
Budynek zlokalizowany w Nakle n. Notecią przy ul. Gimnazjalnej 2 na działce nr 2012/4. Zrealizowany jako wolnostojący w zabudowie śródmiejskiej w centrum miasta. Teren przy budynku zagospodarowany: tereny zieleni, parking, dojazd z ul. Gimnazjalnej. W ramach inwestycji nie planuje się zmian w zagospodarowaniu terenu. Pracami zewnętrznymi objęty jest remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Obiekt zrealizowany na początku XX w. jako budynek mieszkalny. W drugiej połowie XX wieku część parterowa adaptowana została na potrzeby administracji samorządowej – Urząd Stanu Cywilnego (sala ślubów, sala toastów, pomieszczenia biurowe, zaplecze socjalne z ubikacjami). Piętro i poddasze stanowią lokale mieszkalne. Powyższa funkcja do dnia dzisiejszego jest zachowana. Po modernizacji (remoncie) pomieszczenia na parterze nadal wykorzystywane będą na cele biurowe w ramach administracji samorządowej. Obiekt piętrowy, podpiwniczony z poddaszem częściowo użytkowym, z dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej z pokryciem ceramicznym. Bryła podstawowa zrealizowana w technologii obowiązującej na początku XX wieku (murowany z cegły ceramicznej i silikatowej ze stropami odcinkowymi (nad piwnicą) drewnianym (nad parterem i piętrem), konstrukcja dachu drewniana, biegi schodowe drewniane. Stolarka okienna drewniana, częściowo wymieniona na PCV.
2.2 Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane – modernizację/remont pomieszczeń biurowych na parterze budynku zlokalizowanego przy ul. Gimnazjalnej 2 w Nakle nad Notecią:

 prace ogólnobudowlane wykończeniowe:

a) prace malarskie i okładzinowe (zerwanie tapet, skucie starych płytek, usunięcie zacieków, uzupełnienie tynków, gruntowanie i zabezpieczenie powierzchnie ścian i sufitów preparatami do usuwania skażenia mikrobiologicznego – środki grzybobójcze i przeciw pleśni, gładzie gipsowe, malowanie farbami emulsyjnymi wysokogatunkowymi, lakierowanie części ścian, ułożenie płytek na ścianach, sufity podwieszane w części pomieszczeń, rezygnacja z docieplenia stropu nad piwnicą, pozostawić zabezpieczenie antykorozyjne belek stalowych stropu),
b) remont kapitalny węzła sanitarnego – dostosowanie do obecnych standardów (wykonanie nowych kabin, wymiana okładzin ściennych, wymiana posadzek, modernizacja instalacji wod-kan z przyborami),
c) prace posadzkarskie (montaż nowych wykładzin wielowarstwowych z przygotowaniem podłoży, wymiana płytek posadzkowych w pomieszczeniach mokrych,
d) przygotowanie stanowisk do wydawania dokumentów zawierających dane wrażliwe (montaż lekkiej zabudowy, wykonanie ścianek przeszklonych, prace posadzkarskie i malarskie),

 prace instalacyjne w zakresie niezbędnym:

a) sanitarne (przy modernizacji sanitariatów i zaplecza) – wymiana części instalacji wraz z białym montażem oraz wymiana zaworów czerpalnych – szczegółowy zakres prac i przyjęte rozwiązania podane w części branżowej dla instalacji sanitarnych,
b) elektryczne (wymiana osprzętu i części instalacji elektrycznej) i instalacje niskoprądowe – szczegółowy zakres prac i przyjęte rozwiązania podane w części branżowej elektrycznej/teletechnicznej (rezygnacja z wykonania instalacji przyzywowej),

 remont istniejącego podjazdu dla osób niepełnosprawnych.

UWAGA! Szczegółowy zakres opisany został w załączonej do postępowania dokumentacji. Dokumentacja projektowa załączona do niniejszego postępowania opracowana została na szerszy zakres, niż przewiduje przedmiot niniejszego zamówienia.
2.3. Zmiany zakresu w stosunku do dokumentacji projektowej:
I. Zamawiający wyłącza z zakresu zamówienia:

1) roboty związane z ociepleniem stropu nad piwnicą (sufit podwieszony ocieplony na bazie płyt z wełny mineralnej),
2) oraz wykonanie instalacji przyzywowej.

II. Zamawiający dodaje do zakresu zamówienia:

1) Wykonanie podłączenia kanalizacji sanitarnej i instalacji zimnej wody, pomieszczenia na I piętrze od strony zachodniej. Podłączenie kanalizacyjne należy wykonać pod sufitem parteru, nad sufitem podwieszonym, rurą pcv 110 do istniejącego pionu kanalizacyjnego K 110 zlokalizowanego na korytarzu (pom. nr 6) i zamknąć korkiem z pcv. Podłączenie wody zimnej wykonać z rury średnicy 20 mm , z poziomu piwnicy najkrótszą drogą. Wprowadzić końcówkę rury do pomieszczenia jak włączenie rury kanalizacyjnej i zakończyć zaworem.

Zamawiający zwraca uwagę, iż pracami remontowymi i modernizacyjnymi objęte będą pomieszczenia biurowo-administracyjne w części parterowej. Elementy konstrukcyjne budynku pozostają nienaruszone.

UWAGA! Załączone do niniejszego postępowania przedmiary mają charakter tylko
i wyłącznie poglądowy oraz pomocniczy. Przedmiary nie zwalniają potencjalnego wykonawcy z kwestii zweryfikowania danych przedstawionych w projekcie budowlanym, mogą stanowić jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa - Załącznik nr 8 do SWZ.
Po zmianie:
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Stan istniejący budynku Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Gimnazjalnej 2 w Nakle nad Notecią
Budynek zlokalizowany w Nakle n. Notecią przy ul. Gimnazjalnej 2 na działce nr 2012/4. Zrealizowany jako wolnostojący w zabudowie śródmiejskiej w centrum miasta. Teren przy budynku zagospodarowany: tereny zieleni, parking, dojazd z ul. Gimnazjalnej. W ramach inwestycji nie planuje się zmian w zagospodarowaniu terenu. Pracami zewnętrznymi objęty jest remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Obiekt zrealizowany na początku XX w. jako budynek mieszkalny. W drugiej połowie XX wieku część parterowa adaptowana została na potrzeby administracji samorządowej – Urząd Stanu Cywilnego (sala ślubów, sala toastów, pomieszczenia biurowe, zaplecze socjalne z ubikacjami). Piętro i poddasze stanowią lokale mieszkalne. Powyższa funkcja do dnia dzisiejszego jest zachowana. Po modernizacji (remoncie) pomieszczenia na parterze nadal wykorzystywane będą na cele biurowe w ramach administracji samorządowej. Obiekt piętrowy, podpiwniczony z poddaszem częściowo użytkowym, z dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej z pokryciem ceramicznym. Bryła podstawowa zrealizowana w technologii obowiązującej na początku XX wieku (murowany z cegły ceramicznej i silikatowej ze stropami odcinkowymi (nad piwnicą) drewnianym (nad parterem i piętrem), konstrukcja dachu drewniana, biegi schodowe drewniane. Stolarka okienna drewniana, częściowo wymieniona na PCV.
2.2 Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane – modernizację/remont pomieszczeń biurowych na parterze budynku zlokalizowanego przy ul. Gimnazjalnej 2 w Nakle nad Notecią:

 prace ogólnobudowlane wykończeniowe:

a) prace malarskie i okładzinowe (zerwanie tapet, skucie starych płytek, usunięcie zacieków, uzupełnienie tynków, gruntowanie i zabezpieczenie powierzchnie ścian i sufitów preparatami do usuwania skażenia mikrobiologicznego – środki grzybobójcze i przeciw pleśni, gładzie gipsowe, malowanie farbami emulsyjnymi wysokogatunkowymi, lakierowanie części ścian, ułożenie płytek na ścianach, sufity podwieszane w części pomieszczeń,
b) remont kapitalny węzła sanitarnego – dostosowanie do obecnych standardów (wykonanie nowych kabin, wymiana okładzin ściennych, wymiana posadzek, modernizacja instalacji wod-kan z przyborami),nowa toaleta dla osób niepełnosprawnych
c) prace posadzkarskie ( cyklinowanie i lakierowanie parkietów, wymiana płytek posadzkowych w pomieszczeniach mokrych,
d) przygotowanie stanowisk do wydawania dokumentów zawierających dane wrażliwe (montaż lekkiej zabudowy, wykonanie ścianek przeszklonych, prace posadzkarskie i malarskie),

 prace instalacyjne w zakresie niezbędnym:

a) sanitarne (przy modernizacji sanitariatów i zaplecza) – wymiana części instalacji wraz z białym montażem oraz wymiana zaworów czerpalnych – szczegółowy zakres prac i przyjęte rozwiązania podane w części branżowej dla instalacji sanitarnych,
b) elektryczne (wymiana osprzętu i części instalacji elektrycznej) i instalacje niskoprądowe – szczegółowy zakres prac i przyjęte rozwiązania podane w części branżowej elektrycznej/teletechnicznej
 remont istniejącego podjazdu dla osób niepełnosprawnych.

UWAGA! Szczegółowy zakres opisany został w załączonej do postępowania dokumentacji.
2.3. Zmiany zakresu w stosunku do dokumentacji projektowej:

I. Zamawiający dodaje do zakresu zamówienia:

1) Wykonanie podłączenia kanalizacji sanitarnej i instalacji zimnej wody, pomieszczenia na I piętrze od strony zachodniej. Podłączenie kanalizacyjne należy wykonać pod sufitem parteru, nad sufitem podwieszonym, rurą pcv 110 do istniejącego pionu kanalizacyjnego K 110 zlokalizowanego na korytarzu (pom. nr 6) i zamknąć korkiem z pcv. Podłączenie wody zimnej wykonać z rury średnicy 20 mm , z poziomu piwnicy najkrótszą drogą. Wprowadzić końcówkę rury do pomieszczenia jak włączenie rury kanalizacyjnej i zakończyć zaworem.
2) Renowacja drzwi zewnętrznych – drobne naprawy, usunięcie starej i wykonanie nowej powłoki malarskiej.

Zamawiający zwraca uwagę, iż pracami remontowymi i modernizacyjnymi objęte będą pomieszczenia biurowo-administracyjne w części parterowej. Elementy konstrukcyjne budynku pozostają nienaruszone.

UWAGA! Załączone do niniejszego postępowania przedmiary mają charakter tylko
i wyłącznie poglądowy oraz pomocniczy. Przedmiary nie zwalniają potencjalnego wykonawcy z kwestii zweryfikowania danych przedstawionych w projekcie budowlanym, mogą stanowić jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa - Załącznik nr 8 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-09 09:00
Po zmianie:
2025-04-22 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-09 09:15
Po zmianie:
2025-04-22 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-05-08
Po zmianie:
2025-05-21
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45000000, 45100000, 45300000, 45310000, 45400000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń