Przetarg 7893960 - Modernizacja, aranżacja i wyposażenie budynku Oddziału...

   
Analizuj Zamówienie 7893960 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-23
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja, aranżacja i wyposażenie budynku Oddziału Muzeum Narodowego w Lublinie – Oddział Martyrologii „Pod Zegarem” znajdując
ego się przy ul. Radziszewskiego w Lublinie – etap II.
Numer referencyjny: ZNAK: ZP.271.8.2020

3.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja, aranżacja i wyposażenie budynku Oddziału Muzeum Narodowego w Lublinie – Oddział Martyrologii „Pod Zegarem” znajdującego się przy ul. Radziszewskiego w Lublinie – etap II.
3.2. Zakres zamówienia obejmuje:
3.2.1. wykonanie prac modernizacyjnych przygotowujących obiekt do realizacji wystawy: prace ogólnobudowlane (w szczególności: wykonanie pawilonu wejściowego wraz z zagospodarowaniem terenu, wykonanie nowych posadzek, tynków, sufitów podwieszonych, wykonanie łazienki i pomieszczenia socjalnego, dostawę stolarki drzwiowej, malowanie, wykonanie instalacji sanitarnych (w tym instalacji c.o., klimatyzacji, wod.-kan.), instalacji elektrycznej (w tym instalacje teletechniczne),
3.2.2. wykonanie prac wystawienniczych (kompozycje graficzne, wykonanie ekspozytorów, szyld informacyjny, gabloty, multimedia, okablowanie, oprogramowanie, montaż, uruchomienie, kompletny system oświetlenia wystawy wraz z okablowaniem i uruchomieniem),
3.2.3. wykonanie prac wyposażeniowych (meble /biurka, szafy, regały magazynowe jezdne, lada recepcyjna, krzesła biurowe).
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: dokumentacja projektowa (przedmiar robót, projekty budowlane, wykonawcze), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
3.4. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3.5. Rozwiązania równoważne:
W sytuacji, gdy Zamawiający opisał w opisie przedmiotu zamówienia przedmiot zamó¬wienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez kon¬kretnego Wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań rów¬noważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu dopre-cyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego pro¬ducenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważ¬ne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na pozio¬mie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać „produkty”, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu za¬mówienia.
Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający ro¬zumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stro¬nach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakre¬ślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodze¬niem, źródłem lub szczególnym procesem, który charakteryzuje produkty usługi.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (rozwiązania i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub rozwiązania w postaci np. atestów, certyfikatów czy apro¬bat technicznych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zasto¬sowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny ofer¬ty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji opisanej powyżej. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, składając Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych, określony w pkt 14.8.4 wraz z dokumentami wymaganymi w pkt 14.8.6. W takim przypadku Wykonawca jest obowią¬zany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia), spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności).
Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia składając Opis rozwiązań równoważnych, określo¬ny w pkt 14.8.5. wraz z dokumentami wymaganymi w pkt 14.8.6. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane speł¬niają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności).
3.6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę klu¬czowych cz꬜ci zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
3.7. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga, aby wszyscy pracownicy wykonujący wskazane przez Zamawiającego czynności, tj. roboty ogólnobudowlane polegające na wykonaniu robót konstrukcyjnych związanych z pawilonem wejściowym oraz wykończeniowych w zakresie pawilonu wejściowego i pomieszczeń muzeum, a polegających na realizacji posadzek, okładzin ścian i sufitów, zabudowy w systemie płyt gipsowo-kartonowych, oraz prace związane z wykonaniem instalacji elektrycznych i sanitarnych, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. z dnia 18 czerwca 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320).
Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę.
Obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako Podwykonawcy.
Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są we zworze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540400560-N-2021 z dnia: 2021-01-12
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.01.2021, godzina: 12:00,

W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.01.2021, godzina: 12:00,




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540404922-N-2021 z dnia: 2021-01-19
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 21.01.2021, godzina: 12:00,
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 25.01.2021, godzina: 12:00,
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Wyposażenie wnętrz
podbranża malowanie, remont, wykończenie, meble i akcesoria
kody CPV 45400000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , meble i akcesoria

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10473982 2024-05-09
godz. 10:30
Warmińsko-Mazurskie 23/TT/24 Wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie wymiany stropu piwnicznego, wymiany belek nadprożowych okna i drzwi oraz wymiany okienka w piwnicy lo...
10484414 2024-05-09
godz. 12:00
Łódzkie Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania są roboty budowlane polegające na remoncie schodów zewnętrz...
10487663 2024-05-10
godz. 00:00
Podlaskie Remont dwóch pomieszczeń biurowych w siedzibie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku przy ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok.
10422852 2024-05-10
godz. 10:00
Podkarpackie Remont budynku drewnianej plebanii w Hucie Krzeszowskiej
10450376 2024-05-10
godz. 11:00
Mazowieckie Modernizacja placu zabaw , doposażenie w sprzęt związany z rozwojem kompetencji cyfrowych, modernizacja sieci informatycznej, oraz dostawa urządzeń udrażniania dróg oddechowych w Ciec...
10487671 2024-05-14
godz. 09:30
Śląskie Remont elementów budynku rozdzielni SN-SUW Miedary
10414575 2024-05-15
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Remont sanitariatów, łazienki i kuchenki w biurowcu RDLP w Olsztynie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu sanitariatów, łazienki i kuchenki w bi...
10490466 2024-05-15
godz. 10:00
Śląskie Remont elementów budynku administracyjno-socjalnego - SUW Miedary opisany szczegółowo w Opisie technicznym stanowiącym Załącznik nr 5 do Zaproszenia do składania ofert (dalej: Zaprosz...
10478212 2024-05-16
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Remont łazienek w budynku Wydziału Nauki o Żywności Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego przy Placu Cieszyńskim 1 w Olsztynie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu łazienek...
10492364 2024-05-21
godz. 13:00
Pomorskie Wymiana blachy wzdłuż balkonów w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Mochnackiego 4