Przetarg 11427363 - Mobilne laboratorium diagnostyki paneli fotowoltaicznychZnak...

<< poprzedni powrót do wyników następny >>
   
Analizuj Zamówienie 11427363
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-08-08
przedmiot ogłoszenia
Mobilne laboratorium diagnostyki paneli fotowoltaicznychZnak sprawy: DZPZ.282.65.2025.EO

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup samochodu specjalnego o napędzie wodorowym zintegrowanego z
testerem diagnostycznym do paneli PV oraz dodatkowym wyposażeniem, tworzącym jedną całość jako mobilne laboratorium diagnostyki paneli fotowoltaicznych. 2. Kody CPV 31121000-0 Zestawy prądnicowe;34114000-9 Pojazdy specjalne;34711200-6 Bezzałogowe statki powietrzne;38970000-5 Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne.3. Termin wykonania zamówienia: do 16 miesięcy od dnia zawarcia umowy.Realizacja zamówienia w 3 etapach.Etap I – wykonanie do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Udokumentowane potwierdzenie posiadania (zakupu lub przeróbki) pojazdu z napędem wodorowym, zgodnego z SWZ. Wymagane jest, aby w tym terminie Wykonawca dysponował pojazdem lub posiadał co najmniej wiarygodne dokumenty potwierdzające złożone zamówienie i przewidywaną datę odbioru pojazdu, nie późniejszą niż 45 dni od upływającego 12-miesięcznego okresu realizacji zadania.Etap II – wykonanie do 16 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Udokumentowane potwierdzenie integracji testera PV (zgodnego z SWZ) z pojazdem, o którym mowa w Etapie I, oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników PŚ (Zamawiającego).Etap III – wykonanie do 16 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Odbiory końcowe kompletnego mobilnego laboratorium diagnostyki paneli fotowoltaicznych, z pełnym wyposażeniem i dokumentacją wymienionymi w SWZ.4. Przedmiot zamówienia jest finansowany z projektu nr FESL.10.05-IZ.01-082B/23 pt.: „Centrum Odnawialnych Źródeł Energii i Technologii Wodorowych w Rybniku” współfinansowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Działania FESL.10.05 „Innowacyjna infrastruktura wspierająca gospodarkę”.Zamawiający informuje, że termin zakończenia projektu określony w umowie o dofinansowanie to 30.07.2027 r. Po tym terminie Zamawiający będzie zobowiązany zwrócić do instytucji finansującej wszystkie niewykorzystane środki, w tym przeznaczone na niniejsze zamówienie, co stanowi szkodę dla Zamawiającego.
Część zamówienia: LOT-0001 Mobilne laboratorium diagnostyki paneli fotowoltaicznych 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup samochodu specjalnego o napędzie wodorowym zintegrowanego z testerem diagnostycznym do paneli PV oraz dodatkowym wyposażeniem, tworzącym jedną całość jako mobilne laboratorium diagnostyki paneli fotowoltaicznych. Zestaw czynności wymaganych do osiągnięcia założonego celu:1) przygotowanie samochodu do montażu testera paneli PV, spód do wysokości 80cm zabezpieczony żywicą,2) instalacja testera – min. 3 osoby z Politechniki Śląskiej muszą być przeszkolone – udział w montażu,3) doposażenie wnętrza o elementy typu szafki, blat, TV, instalacja elektryczna podłączana pod zewnętrzne źródło zasilania oraz generator prądotwórczy,4) doposażenie laboratorium w sprzęt wymagany do badań terenowych,5) rejestracja, jako pojazd specjalny: mobilne laboratorium diagnostyki paneli fotowoltaicznych. 2. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektroniczneja) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej Politechniki Śląskiej, zwanej dalej „Platformą” lub „Systemem”: https://polsl.ezamawiajacy.pl/app/login oraz poczty elektronicznej: DZPZ@polsl.pl, z tym zastrzeżeniem, że składanie ofert odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy.b) Korzystanie z Platformy Zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. Na Platformie znajduje się zakładka „Baza Wiedzy” zawierająca Instrukcje dla Wykonawców.c) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą tego rozwiązania teleinformatycznego pod nr tel. 48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 900-1700), e-mail: oneplace@marketplanet.pl d) Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;- komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.e) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.f) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.g) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę. h) O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.i) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy Zakupowej wynosi do 2 GB. j) Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:- dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES;- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem; w związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.k) Wykonawca może również przekazać ww. zawiadomienie, dokument lub oświadczenie (nie dotyczy oferty) na adres poczty elektronicznej Zamawiającego. Wykonawca, przekazując ww. zawiadomienie, dokument lub oświadczenie, żąda potwierdzenia dostarczenia wiadomości. Za datę przekazania zawiadomienia, dokumentu lub oświadczenia przyjmuje się datę otrzymania potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej ww. pliki/ załączniki z serwera pocztowego Zamawiającego. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego wynosi 10 MB.
branża Motoryzacja, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Laboratoria
podbranża samochody specjalistyczne, sprzęt laboratoryjny, statki powietrzne
kody CPV 31121000, 34114000, 34711200, 38970000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się