Zlecenie 8407399 - Lofty. Wirtualny projektant wnętrz Przedmiotem zamówienia...

   
Zamówienie 8407399 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-09-20
przedmiot zlecenia
Lofty. Wirtualny projektant wnętrz

Przedmiotem zamówienia jest: 1. wdrożenie mikrofrontendu Lofty Walkthrough oraz 2. zaprojekt
owanie i wdrożenie aplikacji webowej Lofty Premium. W zakresie wdrożenia każdego z wyżej określonych komponentów (zwanych dalej łącznie jako „Komponenty”) uwzględnione jest ich przetestowanie za pomocą testów jednostkowych, integracyjnych i testów użytkowalności, ich integracja z pozostałymi elementami infrastruktury teleinformatycznej rozwijanymi przez Zamawiającego (dalej: „Infrastruktura”) oraz udokumentowanie sposobu wprowadzania zmian w przyszłości przez Zamawiającego. Do Infrastruktury należą w szczególności: • Mikrofrontend odpowiedzialny za zautomatyzowany wywiad architektoniczny pn. Lofty Interview, wdrożony w języku programowania Elm przy użyciu architektury Elm Architecture – definiuje model danych pochodzących z wywiadu. Z Lofty Interview należy zintegrować funkcjonalność czatu w czasie rzeczywistym w ramach aplikacji Lofty Premium, aby współpraca z klientem mogła płynnie przechodzić od wywiadu automatycznego do czatu z projektantem wnętrz. • Centralne repozytorium danych Lofty Core, odpowiedzialne m.in. za autentykację i autoryzację w ramach mikroserwisów i mikrofrontendów, oparte na frameworku Parse Server v4 (Parse API, MongoDB) i komunikujące się z innymi Komponentami infrastruktury za pomocą API w architekturze REST oraz GraphQL – źródło danych oraz centrum autentykacji dla obydwu wdrażanych Komponentów. • Mikrofrontend pn. Lofty Layout, umożliwiający klientowi Zamawiającego (tj. konsumentowi urządzającemu wnętrze swojego mieszkania), oraz projektantowi wnętrz współpracującemu z klientem z ramienia Zamawiającego, edycję projektu wnętrza. Wdrożony jest w języku programowania Elm, przy użyciu architektury Elm Architecture oraz biblioteki Elm Geometry. Definiuje model danych na temat geometrii mieszkania, który będzie wykorzystany przez Lofty Walkthrough. • Baza danych na temat produktów oferowanych przez partnerów Zamawiającego pn. Lofty Products, oparta na frameworku Django (Python) i komunikująca się z innymi mikroserwisami i mikrofrontendami za pośrednictwem biblioteki Django REST Framework. Definiuje model danych na temat produktów, który będzie wykorzystany przez Lofty Walkthrough. Jeśli w celu integracji nowo wdrożonych komponentów konieczne okaże się rozszerzenie modelu danych, wykonawca powinien również zintegrować zmiany w Lofty Layout lub Lofty Products, bądź też przeprowadzić refaktoring kodu Infrastruktury, tak aby definicja modelu danych pozostała łatwa w utrzymaniu dla Zamawiającego (w szczególności aby zachowane zostały dobre praktyki z zakresu architektury oprogramowania oraz projektowania oprogramowania). W przypadku, kiedy Wykonawca podejmie decyzję o takim refaktoringu, Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia audytu architektonicznego, którego pozytywna opinia będzie warunkiem odebrania rezultatów prac. Od Wykonawcy wymagać się będzie podpisania umowy zawierającej klauzulę poufności oraz klauzulę o przeniesieniu praw autorskich majątkowych do wytworzonej w ramach zamówienia własności intelektualnej. Po jej podpisaniu Zamawiający przekaże Wykonawcy niezwłocznie repozytorium git z kodem źródłowym Infrastruktury wraz z niezbędną konfiguracją i dokumentacją. Lofty Walkthrough Mikrofrontend Lofty Walkthrough pomoże klientowi Zamawiającego (konsumentowi urządzającemu wnętrze) wyobrazić sobie, jak projekt wnętrza będzie wyglądał po jego realizacji w przestrzeni. Mikrofrontend powinien więc mieć następujące funkcjonalności: 1. Przedstawienie projektu wnętrza mieszkalnego w trzech wymiarach. Wnętrze powinno być renderowane w czasie rzeczywistym na komputerze lub urządzeniu mobilnym klienta, np. przy użyciu technologii WebGL. Nie jest dopuszczalne renderowanie widoku 3D lub jego elementów na serwerze, w szczególności jeśli wymagałoby to wielokrotnego wykorzystania serwerów z kartami graficznymi w ramach obsługi pojedynczego użytkownika. 2. Interfejs użytkownika pozwalający na wprowadzanie zmian w projekcie wnętrza – np. wymiany wyposażenia w projekcie na inne, zmiany konfiguracji wyposażenia (np. materiału wykończeniowego, wymiaru lub wariantu produktu) czy też wprowadzania zmian w układzie funkcjonalnym. Po wprowadzeniu takich zmian przez użytkownika końcowego powinny one być natychmiast odwzorowane w wyrenderowanym widoku 3D (dopuszczalna latencja: 1 s – mierzona na urządzeniu średniej klasy takim jak iPhone SE, przy średniej jakości połączeniu 4G). 3. Intuicyjna nawigacja po wizualizowanym modelu na urządzeniach typu desktop oraz mobile. 4. Możliwość skorzystania z interfejsu na każdym urządzeniu z przeglądarką internetową, bez konieczności instalowania dodatkowych aplikacji. (Wymagane jest bezbłędne obsłużenie 95% polskich użytkowników Internetu, zgodnie z danymi gromadzonymi przez StatCounter GlobalStats). 5. Zbieranie za pośrednictwem Google Analytics wysokiej rozdzielczości danych o zaangażowaniu użytkowników. 6. Integracja płatności klienta Zamawiającego za skorzystanie z widoku 3D. Płatność będzie dokonywana z góry w standardzie błyskawicznych płatności online i powinna warunkować skorzystanie z widoku 3D. Lofty Premium Aplikacja webowa Lofty Premium będzie dawać klientom Zamawiającego możliwość pracy nad projektem wnętrza z dedykowanym projektantem wnętrz. Edycja oraz podgląd projektu będzie się odbywać za pośrednictwem istniejącej Infrastruktury Zamawiającego, natomiast przedmiotowa aplikacja umożliwi sprawną komunikację między klientem Zamawiającego (konsumentem urządzającym wnętrze swojego mieszkania) a projektantem wnętrz zatrudnionym przez Zamawiającego. Aplikacja Lofty Premium powinna więc mieć następujące funkcjonalności: 1. Integracja płatności klienta Zamawiającego warunkującej skorzystanie ze wsparcia projektanta wnętrz. Płatność będzie dokonywana z góry w standardzie błyskawicznych płatności online i powinna umożliwiać: a. dokonanie płatności bez opuszczania aplikacji udostępnianej klientowi w ramach Infrastruktury Zamawiającego; oraz b. natychmiastową kontynuację pracy, w szczególności łatwą możliwość napisania wiadomości do projektanta wnętrz oraz sygnał zachęcający to tego (np. wiadomość powitalną wysyłaną automatycznie). 2. Czat typu instant messaging umożliwiający klientowi Zamawiającego łatwy kontakt z projektantem wnętrz. Uwagi: a. Wymagana jest integracja czatu ze zautomatyzowanym wywiadem architektonicznym (Lofty Interview) w taki sposób, aby w jednym miejscu widoczna była automatyczna część rozmowy, jak również jej kontynuacja z ludzkim projektantem wnętrz. b. Wymagane jest wdrożenie czatu w standardzie mikrofrontendu, tak aby możliwa była jego integracja z innymi elementami Infrastruktury w przyszłości. c. Czat musi wspierać zarówno rozmowę tekstową, jak również przesyłanie plików i linków z bogatym podglądem opartym np. na protokole Open Graph. d. W przypadku braku, w określonym przez Zamawiającego czasie, reakcji klienta na otrzymaną wiadomość należy wysłać mu powiadomienie e-mail przypominające mu o niedokończonej rozmowie. 3. Panel projektanta umożliwiający projektantowi wnętrz łatwy kontakt z klientem oraz zarządzanie obsługą poszczególnych klientów (np. poprzez system ticketów). Uwagi: a. Wymagana jest integracja panelu ze zautomatyzowanym wywiadem architektonicznym (Lofty Interview) w taki sposób, że projektant w jednym miejscu widzi rozmowę z klientem oraz dane pochodzące z automatycznej części wywiadu. b. Wymagane jest, aby panel projektanta umożliwiał pobranie projektu z Lofty Layout w formacie IFC, aby umożliwić projektantowi dalszą nad projektem, oraz przesłanie klientowi pliku lub plików z finalnymi rezultatami prac. c. W przypadku braku, w określonym przez Zamawiającego czasie, reakcji klienta na otrzymaną wiadomość od klienta, należy wysłać mu powiadomienie e-mail przypominające mu o niedokończonej rozmowie. 4. Zbieranie za pośrednictwem Google Analytics wysokiej rozdzielczości danych o zaangażowaniu użytkowników. Pełna treść przedmiotu zamówienia w załączonym Zapytaniu ofertowym
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża usługi informatyczne, oprogramowanie komputerowe
kody CPV 72000000, 72200000, 72413000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi informatyczne , oprogramowanie komputerowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10473456 2024-04-30
godz. 09:00
Wielkopolskie Usługa zaprojektowania strony internetowej o nazwie" Matchmaking Platform" wraz z wdrożeniem, przeprowadzeniem testów, uruchomieniem, gwarancją i wsparciem technicznym Przedmiotem zamó...
10482925 2024-05-02
godz. 23:59
Łódzkie Poszukujemy oprogramowana do zarządzania personelem oraz obsługi klienta. Nasza firma zajmuje się wynajmem rzeczy i pojazdów. Oprogramowanie musi działać na komputerze oraz urządzenia...
10464827 2024-05-03
godz. 14:00
Lubelskie sprzedaż elektronicznych biletów okresowych i doładowania elektronicznej portmonetki (zwanej dalej EP ) dla pasażerów/użytkowników nośników w systemie Lubika, za pośrednictwem, pow...
10490249 2024-05-06
godz. 12:00
Małopolskie PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Opis Przedmiotu zamówienia Zamawiający jest w posiadaniu systemu cyfrowej korelacji obrazu (DIC) ARAMIS Multisensor SRX 3D. Przedmiotem zamówienia jest najem Zest...
10487077 2024-05-08
godz. 10:00
Łódzkie Dostawa oprogramowania komputerowego dla biura RDLP w Łodzi w 2024 r.
10376081 2024-05-08
godz. 11:15
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania systemu parkingowego wraz z infrastrukturą i jej montażem oraz przebudowa istniejącego układu drogowego w strefach wjazd/wyjazd.2. ...
10485847 2024-05-09
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa Sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego ora...
10463892 2024-05-13
godz. 11:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest:Modernizacja serwera i systemu LISZamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki 2b ...
10381706 2024-05-31
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wdrożenie (zakup licencji i usługi uruchomienia funkcji) systemu zarządzania klastrem Hub of Power (dalej: System HoP) w celu realizacji funkcji klastra z...
10399152 2024-06-18
godz. 23:55
Mazowieckie System do automatyzacji procesu uzupełniania zapasu w punktach sprzedaży Totalizatora Sportowego i zarzadzania zamówieniami (wymagane NDA)