Przetarg - Konserwacja systemów klucza centralnego typu: Wilka...

   
Analizuj Zamówienie 3553078 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2014-12-18
przedmiot ogłoszenia
Konserwacja systemów klucza centralnego typu: Wilka Schliesstechnik i ABUS PFAFFENHAIN w domach studenckich Miasteczka Studenckieg
o AGH w Krakowie
oraz świadczenie usługi pogotowia ślusarskiego -KC-zp.272-698/14
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Przeprowadzenia przeglądów rocznych połączonych z konserwacją systemów klucza centralnego zainstalowanych w domach studenckich Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie w okresie wakacyjnym (lipiec sierpień) w roku 2015 i 2016;
2. Naprawa systemu systemów klucza centralnego poprzez wymianę jego uszkodzonych elementów, zlecona każdorazowo przez Zamawiającego, a polegająca na dorobieniu kluczy, gałek lub wkładek;
3. Świadczenie usług pogotowia ślusarskiego polegających na zapewnieniu dostępu do pomieszczeń zamkniętych w sytuacjach awaryjnych.
Budowa systemów klucza centralnego
I. Założenia ogólne:
1. Zastrzeżony profil klucza - brak możliwości swobodnej duplikacji kluczy w punktach dorabiania, profil chroniony patentem, praktyczna weryfikacja braku możliwości dowolnego duplikowania kluczy.
2. Produkty zastosowane w systemie wyprodukowano z zachowaniem norm systemu jakości ISO 9001.
3. Wszystkie zamknięcia (drzwi) w obiekcie są wyposażone w urządzenia systemowe (z wyjątkiem wewnętrznych drzwi łazienkowych w składach).
4. Elementy systemu stosowane w drzwiach mieszkańców - wkładki z gałką od strony wewnętrznej, wkładki dwustronne.
II. Założenia szczegółowe:
1. Klucz generalny - obejmuje dostępem wszystkie zamknięcia w obrębie obiektu objęte systemem - średnio 4 klucze na obiekt (razem około 70 szt.)
2. Klucz grupowy administracja - obejmuje dostępem: pomieszczenia administracji magazyny, portiernię, wejście główne do budynku - średnio 2 klucze na obiekt (razem około 40 szt.)
3. Klucz grupowy pokojowa - (odrębnie dla każdej kondygnacji) obejmuje dostępem: wejścia do składów mieszkalnych, kuchni, balkonów, pomieszczenia socjalne, wyjścia ewakuacyjne, pralnie -średnio 2 klucze na kondygnację (razem około 150 szt.).
4. Klucz grupowy portiernia - obejmuje dostępem: pomieszczenia portierni, wejście główne do DS., wyjścia ewakuacyjne, klatka schodowa), wc ogólnodostępne - średnio 2 klucze na obiekt (razem około 40 szt.).
5. Klucz grupowy -inne -obejmuje inne pomieszczenia - średnio 2 klucze na obiekt (razem około 40 szt.).
6. Klucz indywidualny mieszkańca - obejmuje dostępem: drzwi wejściowe do składu + wejście do danego pokoju mieszkalnego - średnio 3 klucze na pokój (razem około 16.000 szt.) każdy mieszkaniec ma do dyspozycji 1 klucz.
7. Klucze indywidualne do pomieszczeń:pralnie, suszarnie, rowerownia, serwerownia, centrala telefoniczna, klub, lektorium, WC ogólnodostępne, magazyny wymiennik c.o.i c.w.u. + hydrofornia, rozdzielnia elektryczne., zawory wody, pomieszczenia techniczne, wentylatorownia, - razem około 300 szt.
ZAKRES PRAC - Przegląd roczny - konserwacja systemów.
Przegląd roczny - konserwacja systemów klucza centralnego wymienionych w Tabeli 1 i 2 (razem około 7.800 szt elementów systemu), polega na:
1) przekodowywaniu elementów systemowych - zmiana dostępności w systemie,
2) sprawdzeniu prawidłowości działania wszystkich elementów systemu,
3) wymianie uszkodzonych (zużytych) elementów systemu o wartości jednostkowej do 30 zł.
Przegląd roczny winien być przeprowadzony w miesiącach lipiec-sierpień we wszystkich obiektach objętych umową,
1) szczegółowe terminy dla poszczególnych obiektów winny być uzgodnione z Zamawiającym na podstawie przedstawionego i zaakceptowanego harmonogramu prac,
2) po dokonaniu przeglądów, dla każdego obiektu winien być sporządzony protokół określający stan techniczny systemu - wykonane czynności oraz prace konieczne do wykonania celem utrzymania go w pełnej sprawności technicznej. Protokół winien być podpisany przez przedstawicieli obu stron.
3) Za wykonanie czynności Wykonawca będzie pobierał kwotę zryczałtowaną .
4) Podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę będzie (Protokół Przeglądu Rocznego i Konserwacji) sporządzony dla każdego obiektu oddzielnie.
5) Protokoły te będą podstawą do wystawienie zleceń Wykonawcy koniecznych do utrzymania systemów w należytej sprawności technicznej.
ZAKRES PRAC - Naprawa systemu klucza centralnego .
1. Zamawiający może zlecać Wykonawcy wykonywanie napraw systemów klucza centralnego poprzez naprawę lub wymianę zużytych elementów systemów takich jak: klucze, wkładki, gałki itp., na podstawie odrębnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego a Wykonawca musi przyjąć je do realizacji.
2. Koszty dostarczanych i montowanych przez Wykonawcę elementów systemu do realizacji zamówień cząstkowych określa oferta Wykonawcy.
3. Naprawy systemów będą realizowane przez Wykonawcę zgodnie z zamówieniami cząstkowymi Zamawiającego stosownie do jego bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy,
4. Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do realizacji prac w terminach wskazanych w zamówieniu cząstkowych przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonane naprawy w zakresie robocizny i materiałów na okres min. 24 miesięcy.
Łączna wartość zleceń związanych z naprawą elementów sytemu w okresie trwania umowy, nie może przekroczyć wartości 70.000,00 zł brutto
ZAKRES PRAC - Pogotowie ślusarskie
W sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostęp do pomieszczeń znajdujących się w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH określonych w Tabelach 1, 2 i 3 we wszystkie dni tygodnia:
1. w tym w dni robocze : poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek od godz.15:00 do godz. 7:00 następnego dnia roboczego,
2. w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) całodobowo do godziny 7:00 następnego dnia roboczego,
Obowiązkiem Wykonawcy jest reagowanie na nieprawidłowości w pracy systemów klucza centralnego zgłaszanych przez Zamawiającego na czynny czynny całodobowo nr telefonu. w czasie do 2 godzin w sytuacjach awaryjnych , oraz do 48 godzin w pozostałych licząc dni robocze.
Łączna wartość zleceń związanych z zapewnieniem awaryjnego dostępu do pomieszczeń w okresie trwania umowy, nie może przekroczyć wartości 50.000,00 zł brutto.
Uwagi ogólne:
1. Cena oferty wyliczona przez Wykonawcę musi uwzględniać wszystkie poniesione koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym koszty materiałów, robocizny i dojazdów do miejsc realizacji usług.
2. Naprawy elementów systemu będą realizowane przez Wykonawcę zgodnie z zamówieniami cząstkowymi Zamawiającego stosownie do jego bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy.
3. Wykonawca musi wycenić wszystkie pozycje podane w załączniku nr 2 (FORMULARZ SPECYFIKACJI CENOWEJ), gdyż wyliczone na nich kwoty posłużą Zamawiającemu do porównania ofert w trakcie ich oceny.
4. Wykonawca zobowiązany jest powiadamiać, z odpowiednim wyprzedzeniem, Zleceniodawcę o konieczności zakupu niezbędnych części zamiennych.
5. Wymagany czas reakcji- przybycia na miejsce i przystąpienia do natychmiastowego usunięcia awarii liczony w godzinach od momentu przyjęcia zgłoszenia do chwili realizacji usługi winien wynosić nie więcej niż 2 godziny od otrzymania zgłoszenia telefonicznego na podany przez siebie numer telefonu awaryjnego dostępnego całą dobę.
Czas przybycia na miejsce awarii (czas reakcji) będzie podlegał ocenie zgodnie z klasyfikacją zawartą w pkt 19.2.2 niniejszej SIWZ. Wykonawca spełni minimalne wymaganie Zamawiającego w tym zakresie, które nie będzie podlegało ocenie, jeśli zadeklarowany czas reakcji przez wyniesie 2 godziny.
6. Wykonawca winien udzielić gwarancji na wykonane przez siebie naprawy do końca obowiązującej umowy oraz na zamontowane elementy zgodnie z gwarancją producenta.
7. Wykonawca winien posiadać :
a) Certyfikat serwisu autoryzowanego lub przeszkolenia w zakresie obsługi i serwisowania systemów klucza centralnego WILKA SCHLIESSTECHNIK.
b) Certyfikat serwisu autoryzowanego lub przeszkolenia w zakresie obsługi i serwisowania systemów klucza centralnego MASTER-PFAFFENHAIN.
branża Mechanika i metalurgia, Ochrona
podbranża usługa ślusarska, sprzęt antywłamaniowy
kody CPV 98395000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługa ślusarska , sprzęt antywłamaniowy