Zlecenie 8489929 - Kompleksowy i zautomatyzowany system wspierający...

   
Zamówienie 8489929 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-10-26
przedmiot zlecenia
Kompleksowy i zautomatyzowany system wspierający pracodawców w skutecznym przeciwdziałaniu zjawiskom niedozwolonym w miejscu pracy


Przedmiotem zamówienia jest stworzenie aplikacji oraz strony internetowej dla spółki FAIR2B SOLUTIONS Sp. z o.o. w zakresie innowacyjnego produktu „YouFairJob”. W ramach tych działań przewiduje się: A. Budowa aplikacji webowej (PWA) Na budowę aplikacji składają się elementy: 1. Konsultacje projektowe aplikacji przed rozpoczęciem prac, minimum 15 godzin. Zakres konsultacji musi dotyczyć wszystkich elementów budowy aplikacji. 2. Dostosowanie MVP do wymagań technicznych w tym reverse engineering zapisanego już rozwiązania. 3. Projekt UX/UI. 4. Projekt flow danych i zabezpieczeń. 5. Aplikacja w wersji PWA. 6. Panel administracyjny. 7. Wdrożenie aplikacji na wybraną przez Zamawiającego usługę chmurową. 8. Przygotowanie pod zbieranie danych z zachowania użytkowników do późniejszego wykorzystania przy budowaniu mechanizmów ML ( Machine Learning) na podstawie danych historycznych. 9. Struktura aplikacji i bazy pozwalająca na obsługę wielu wersji językowych. Wymagania techniczne 1. Ma być opracowana przy użyciu frameworka Ruby On Rails w najnowszej wersji. 2. Ma zapisywać dane w relacyjnej bazie danych np. PostgreSQL. 3. Ma posiadać unit testy i testy integracyjne w celu zapewnienia jakości rozwiązania. 4. Być responsywna (RWD) dla 3 klas urządzeń – telefon, tablet i komputer. 5. Ma działać jako aplikacja PWA (Progressive Web App) i udostępniać banner do instalacji aplikacji na natywnych urządzeniach. 6. Ma spełniać standard WCAG 2.0/2.1. 7. Ma udostępniać API REST/JSON do zewnętrznej komunikacji wybranych funkcji. Podstawowe założenia aplikacji 1. Dostarczenie wiedzy, za pośrednictwem rozbudowanego modułu ‘Baza wiedzy’, testu wiedzy, krótkich animacji. 2. Możliwość wykonania autodiagnozy (kwestionariusz ankiety), otrzymanie wyniku. 3. Możliwość przesłania skargi formalnej. 4. Generowanie statystyk/analiz/raportów dot. aktywności użytkowników. 5. Użytkownik: pracownik. 6. Pełna anonimowość́ do momentu podjęcia decyzji o wysłaniu skargi formalnej. Wymagania panelu administracyjnego 1. Pełne zarządzanie całym procesem działającym w ramach aplikacji klienckiej. 2. Powiadomienia dla administratora (na mail i w panelu administratora) o wiadomościach od użytkowników. Wymagania związane z bezpieczeństwem 1. Powinna zabezpieczać przed wieloma typami ataków np. CSRF, XSS, SQL Injection. 2. System logowania nie powinien przechowywać danych wrażliwych. 3. System zabezpieczenia danych szyfrowanie danych i monitorowanie integralności. 4. Cała komunikacja powinna odbywać się szyfrowanymi kanałami TLS/SSL 5. Dostęp do zasobów serwerowych tylko dla wyznaczonych sieci wewnętrznych i/lub IP i/lub 2FA (uwierzytelnianie). 6. Każda interakcja użytkownika jest logowana na serwerze. B. Budowa strony www Na budowę strony www składają się elementy 1. Konsultacje projektowe przed rozpoczęciem budowy strony www, minimum 5 godzin. Zakres konsultacji musi dotyczyć wszystkich elementów strony www. 2. Projekt UX/UI ( różne podstrony, landing page, o nas, kontakt i inne ). 3. Integracja z kontami w mediach społecznościowych. 4. Wdrożenie strony www na wybraną przez Zamawiającego usługę chmurową. 5. Dwie wersje językowe z możliwością dodania kolejnych. Wymagania techniczne 1. Ma być responsywna RWD. 2. Ma spełniać standardy WCAG 2.0/2.1. 3. Ma zbierać statystyki. 4. Mieć dwie wersje językowe (z możliwością̨ zwiększenia liczby). 5. Ma być optymalna pod względem SEO (search engine optimization). 6. Ma być oparta w pełni na połączeniu szyfrowanym TLS/SSL. 7. Ma mieć możliwoścí publikacji: podcastów, webinariów, filmików/animacji, bloga, newsletter. C. Identyfikacja wizualna strony www i aplikacji Wymagania 1. Konsultacje projektowe przed rozpoczęciem minimum 10 godzin. Zakres konsultacji musi dotyczyć wszystkich wymagań. 2. Grafika oparta na wskazanym logotypie i kolorach. 3. Opracowanie 2-3 propozycji na podstawie ustaleń. 4. Dopasowanie grafiki, wdrożenie grafiki do aplikacji. 5. Wdrożenie kilku krótkich filmików do aplikacji (animacje zostaną dostarczone przez Zamawiającego). 6. Wdrożenie grafiki do aplikacji. 7. Zastosowanie wytycznych dotyczących promocji strony www zgodnie z wytycznymi PARP: https://www.polskawschodnia.gov.pl/strony/o-programie/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-roku/ D. Bieżąca obsługa aplikacji (SLA) SLA obsługa obejmuje, m.in. 1. Backend aplikacji mobilnych (API, CMS). 2. Monitoring dostępności usługi i parametrów systemu. 3. Diagnozowanie i naprawa błędów i awarii aplikacji. 4. Automatyczny backup danych. Dodatkowe usługi realizowane w ramach pakietu godzin: 1. Administrację serwerami. 2. Raportowanie i reagowanie na „crash’y” aplikacji. 3. Diagnozowanie i naprawa błędów. 4. Administracja domenami i certyfikatami. 5. Konfiguracja poczty firmowej. 6. Raportowanie statystyk zachowań ze strony internetowej.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża usługi informatyczne, oprogramowanie komputerowe
kody CPV 72000000, 72243000, 72413000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi informatyczne , oprogramowanie komputerowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10489597 2024-05-10
godz. 00:00
Mazowieckie przeprowadzenie unifikacji technologicznej wykorzystywanych w PFRON systemów zarządzania treścią oraz Usługę Utrzymania i Rozwój Portali internetowych.
10457531 2024-05-10
godz. 10:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów, licencji (subskrypcji) oraz systemu i oprogramowania w ramach projektu „Onkologiczne Centrum Badań Klinicznych – systemowe i kompleksowe ...
10514943 2024-05-13
godz. 15:15
Mazowieckie 010/DOK/24 Aktualizacja oprogramowania Feko Viewer PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Aktualizacja oprogramowania Feko Viewer - 1 szt.
10512762 2024-05-14
godz. 08:00
Dolnośląskie ZO/23 /AI/2024 Zakup licencji oprogramowania Oracle Database Standard Edition 2 do obsługi dziedzinowych systemów posiadanych i użytkowanych przez Zamawiającego. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA...
10416282 2024-05-16
godz. 11:00
Mazowieckie Usługi dotyczące systemu Aplikacji Centralnej (AC) Numeracja zgodna z Specyfikacją Warunków Zamówienia, dostępną pod adresem https://zamowienia-mrpips.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-m...
10514993 2024-05-17
godz. 23:59
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest zlecenia prac programistycznych, które będą miały na celu implementację skanowania kodów EAN w aplikacji mobilnej, co pozwoli na zbieranie za jej pomocą d...
10497722 2024-05-20
godz. 12:00
Lubelskie Modernizacja systemu MineEye do nadzoru oraz zdalnej obsługi dołowych odstaw urobku” w Lubelskim Węglu „Bogdanka” S.A.
10466059 2024-05-21
godz. 23:59
Podlaskie PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa zestawów komputerowych, z których każdy składa się z komputera przenośnego wraz z systemem operacyjnym i dwóch ...
10480354 2024-05-23
godz. 11:00
Mazowieckie Obsługa platformy 116sos.pl (wraz z usługami eksperckimi) w celu wspierania osób dorosłych doświadczających kryzysu psychicznego” 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa przez 12 m...
10502544 2024-06-03
godz. 09:00
Łódzkie Dostawa i wdrożenie Szpitalnego Systemu Informacyjnego HIS w ramach projektu „Tworzenie i rozwój Regionalnych Centrów Medycyny Cyfrowej” 1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postę...