Przetarg 11863988 - ,,Kompleksowe utrzymanie czystości części obiektu budynku...

   
Analizuj Zamówienie 11863988
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-04
przedmiot ogłoszenia
,,Kompleksowe utrzymanie czystości części obiektu budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie w roku 2026’’.

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości
części obiektu budynku Szkoły Podstawowej w 2026 roku.2. Środki czystości oraz sprzęt zapewnia szkoła.3.Termin wykonania zamówienia: 05.01.2026 r. do 13.02.2026 r. , od 27.02.2026 r. do 30.06.2026 r. oraz od 25.08.2026 r. do 31.12.2026 r. (193 dni). Szczegółowy wykaz dni pracy w 2026 r. stanowi załącznik nr 1b do SWZ.4. Obowiązki powinny być wykonane od poniedziałku do piątku w godzinach: 14.00 – 21.00UWAGA! Godziny pracy są określone jako minimalna godzina rozpoczęcia pracy oraz maksymalna godzina zakończenia pracy, dlatego Wykonawca może zakończyć pracę w godzinach wcześniejszych, jeżeli wykona cały zakres prac określony w umowie oraz SWZ. 5. Całkowita powierzchnia pomieszczeń: 2263,93 m2.6. Szczegółowy wykaz pomieszczeń znajduje się w załączniku nr 1a do SWZ.a) Do podstawowych zadań Wykonawcy przy obsłudze obiektu należy: 1) zapewnienie należytego ładu, porządku oraz przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. oraz regulaminów i zarządzeń wewnętrznych,2) bieżąca kontrola instalacji wodnych i elektrycznych (zakręcanie zbędnej wody, gaszenie zbędnego światła), zamykanie okien,3) bieżące informowanie Dyrektora placówki o zauważonych nieprawidłowościach;b) Codzienne czynności:1) mycie odpowiednimi środkami podłóg, tablic lekcyjnych, ławek lekcyjnych,krzeseł, biurek, ubikacji, umywalek, poręczy, balustrad, parapetów itd.,2) ścieranie kurzu z parapetów, tablic, szaf oraz innego wyposażenia znajdującegosię w sprzątanych pomieszczeniach,3) opróżnianie koszy, wymiana worków na śmieci,4) opieka nad kwiatami – podlewanie, 5) wietrzenie pomieszczeń.c) Inne czynności:1) czynności wykonywane w zależności od potrzeb, jednak nie rzadziej niż razw tygodniu:- odkurzanie i mycie drzwi,- odkurzanie i mycie grzejników centralnego ogrzewania, sprzętu, obudówkomputerów, monitorów, drukarek, czyszczenie lamp, ram reprodukcji i obrazów,sprzętu RTV, szaf, pomocy naukowych, dyplomów, tablic znajdujących sięw klasach i korytarzach,2) mycie lamperii – jeden raz na dwa miesiące,3) mycie okien – dwa razy w okresie obowiązywania umowy (okres ferii zimowych oraz sierpień),W miarę potrzeby wykonywanie dodatkowych, względnie uzupełniających czynności, w terminach wyznaczonych przez Dyrektora Szkoły.

IZ.271.22.2025
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń
kody CPV 90911200, 90911300, 90919000, 90919300
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń