Przetarg 8560172 - Kompleksowe unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest...

   
Analizuj Zamówienie 8560172 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-11-26
przedmiot ogłoszenia
Kompleksowe unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec (
Etap I) – 3 części

Część 1: Przedmiot zamówienia w Części 1 obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanychzwiązanych z usunięciem odpadów zawierających azbest z budynków wraz z odtworzeniempokrycia dachu (typ I) oraz zdjęciem i usunięciem odpadów wraz z dostawą nowego materiałuna pokrycie dachu budynku (typ II) na terenie Gminy Ogrodzieniec. A. TYP I – WYMIANA AZBESTOWEGO POKRYCIA DACHU NA NOWE POKRYCIE ZBLACHODACHÓWKIW ramach Typu I planowane są następujące działania:1) roboty przygotowawcze: a) organizacja i zabezpieczenie miejsc wykonywania robót - ustawienie oznakowania informacyjnego oraz ostrzegawczego;b) weryfikacja stanu technicznego budynku. 2) zgłoszenie robót budowlanych (o ile dotyczy) w Starostwie Powiatowym w Zawierciu zgodnie z obowiązującymi przepisami;3) roboty demontażowe: a) usunięcie płyt azbestowo-cementowych z poszycia dachu przy zastosowaniu odpowiednichzabezpieczeń i przestrzeganiu obowiązujących przepisów, zabezpieczenie wyrobówazbestowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, uprzątnięcie terenu;b) transport odpadów na składowisko uprawnione do przyjęcia odpadów zawierających azbest;c) przekazanie odpadów na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie naunieszkodliwianie tego rodzaju odpadów. 4) roboty budowlane: a) demontaż obróbek blacharskich i systemu rynnowego;b) demontaż pozostałości łat, kontrłat, okien połaciowych;c) demontaż łacenia dachu;d) demontaż lejów spustowych i rur spustowych (jeśli dotyczy);e) demontaż instalacji odgromowej (jeśli dotyczy);f) demontaż anten i innych urządzeń (m.in.: podesty, ławy kominiarskie, kolektory, śniegołapy,drabinki);g) wykonanie nowego pokrycia dachu blacho dachówką;h) odtworzenie pokrycia dachowego (należy dokonać na całej powierzchni dachu, jednak zakreszamówienia obejmuje jedynie metraż wskazany w inwentaryzacji; prace należy wykonać zgodnie ze sztuką dekarską): montaż folii dachowej (membrany); nabicie nowych łat i kontrłat – drewno impregnowane, suche; montaż poszycia z blacho dachówki w kolorze uzgodnionym z uczestnikiem na etapie projektowania; wykonanie wszystkich obróbek z identycznego materiału jak poszycie dachu (dopasowaniekolorystyczne i materiałowe); montaż zdemontowanych okien połaciowych (jeżeli były demontowane); montaż nowych rynien w rozmiarze odpowiednim do powierzchni dachu z materiału – blachapowlekana (jeżeli były demontowane); montaż nowych lejów spustowych i rur spustowych z materiału - blacha powlekana (jeżeli byłydemontowane); montaż nowej instalacji odgromowej (jeżeli była demontowana); montaż anten i innych urządzeń (podesty, ławy kominiarskie, kolektory, śniegołapy, drabinki),które były na dachu zamocowane przed przystąpieniem do prac.i) uprzątnięcie placu budowy, wywóz pozostałych odpadów. B. TYP II – ZDJĘCIE I UTYLIZACJA POKRYCIA AZBESTOWEGO WRAZ Z DOSTAWĄBALACHODACHÓWKI (warunkiem udziału mieszkańca w projekcie było wykonanie na własnykoszt dokumentacji projektowej i uzyskanie stosownego pozwolenia od StarostyZawierciańskiego na zakres robót). W ramach Typu II planowane są następujące działania:1) roboty przygotowawcze: a) organizacja i zabezpieczenie miejsc wykonywania robót - ustawienie oznakowaniainformacyjnego oraz ostrzegawczego;b) weryfikacja stanu technicznego budynku. 2) roboty demontażowe: a) usunięcie płyt azbestowo-cementowych z poszycia dachu przy zastosowaniu odpowiednichzabezpieczeń i przestrzeganiu obowiązujących przepisów, zabezpieczenie wyrobówazbestowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, uprzątnięcie terenu;b) transport odpadów na składowisko uprawnione do przyjęcia odpadów zawierających azbest;c) przekazanie odpadów na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie naunieszkodliwianie tego rodzaju odpadów. 3) dostawa i rozładunek we wskazanym miejscu blachodachówki na pokrycie dachu w metrażuzgodnym z metrażem usuniętego z dachu odpadu azbestowego. W wyniku realizacji zadaniailość dostarczonego materiału – blachodachówki winna być zgodna z projektemarchitektoniczno-budowlanym będącym w posiadaniu właściciela nieruchomości. Kwotę różnicypomiędzy ilością dostarczonej blachodachówki na całe pokrycie dachu, a ilościązdemontowanego pokrycia azbestowego Wykonawca obciąży właściciela nieruchomości.Mieszkaniec zobowiązany będzie do wykonania nowego pokrycia w terminie określonym wumowie, ale nie dłuższym niż 60 dni od daty dostarczenia blachodachówki i sfinansowania kosztów robocizny - ułożenia dostarczonego materiału na budynku. Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.

Część 2: Przedmiot zamówienia w Części 2 obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanychzwiązanych z usunięciem odpadów zawierających azbest z budynków wraz z odtworzeniempokrycia dachu (typ I) oraz zdjęciem i usunięciem odpadów wraz z dostawą nowego materiałuna pokrycie dachu budynku (typ II) na terenie Gminy Ogrodzieniec. A. TYP I – WYMIANA AZBESTOWEGO POKRYCIA DACHU NA NOWE POKRYCIE ZBLACHODACHÓWKIW ramach Typu I planowane są następujące działania:1) roboty przygotowawcze: a) organizacja i zabezpieczenie miejsc wykonywania robót - ustawienie oznakowaniainformacyjnego oraz ostrzegawczego;b) weryfikacja stanu technicznego budynku. 2) zgłoszenie robót budowlanych (o ile dotyczy) w Starostwie Powiatowym w Zawierciu zgodnie z obowiązującymi przepisami;3) roboty demontażowe: a) usunięcie płyt azbestowo-cementowych z poszycia dachu przy zastosowaniu odpowiednichzabezpieczeń i przestrzeganiu obowiązujących przepisów, zabezpieczenie wyrobówazbestowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, uprzątnięcie terenu;b) transport odpadów na składowisko uprawnione do przyjęcia odpadów zawierających azbest;c) przekazanie odpadów na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie naunieszkodliwianie tego rodzaju odpadów. 4) roboty budowlane: a) demontaż obróbek blacharskich i systemu rynnowego;b) demontaż pozostałości łat, kontrłat, okien połaciowych;c) demontaż łacenia dachu;d) demontaż lejów spustowych i rur spustowych (jeśli dotyczy);e) demontaż instalacji odgromowej (jeśli dotyczy);f) demontaż anten i innych urządzeń (m.in.: podesty, ławy kominiarskie, kolektory, śniegołapy, drabinki);g) wykonanie nowego pokrycia dachu blacho dachówką;h) odtworzenie pokrycia dachowego (należy dokonać na całej powierzchni dachu, jednak zakreszamówienia obejmuje jedynie metraż wskazany w inwentaryzacji; prace należy wykonać zgodnie ze sztuką dekarską): montaż folii dachowej (membrany); nabicie nowych łat i kontrłat – drewno impregnowane, suche; montaż poszycia z blacho dachówki w kolorze uzgodnionym z uczestnikiem na etapie projektowania; wykonanie wszystkich obróbek z identycznego materiału jak poszycie dachu (dopasowaniekolorystyczne i materiałowe); montaż zdemontowanych okien połaciowych (jeżeli były demontowane); montaż nowych rynien w rozmiarze odpowiednim do powierzchni dachu z materiału – blachapowlekana (jeżeli były demontowane); montaż nowych lejów spustowych i rur spustowych z materiału - blacha powlekana (jeżeli byłydemontowane); montaż nowej instalacji odgromowej (jeżeli była demontowana); montaż anten i innych urządzeń (podesty, ławy kominiarskie, kolektory, śniegołapy, drabinki),które były na dachu zamocowane przed przystąpieniem do prac.i) uprzątnięcie placu budowy, wywóz pozostałych odpadów. B. TYP II – ZDJĘCIE I UTYLIZACJA POKRYCIA AZBESTOWEGO WRAZ Z DOSTAWĄBALACHODACHÓWKI (warunkiem udziału mieszkańca w projekcie było wykonanie na własnykoszt dokumentacji projektowej i uzyskanie stosownego pozwolenia od StarostyZawierciańskiego na zakres robót). W ramach Typu II planowane są następujące działania:1) roboty przygotowawcze: a) organizacja i zabezpieczenie miejsc wykonywania robót - ustawienie oznakowaniainformacyjnego oraz ostrzegawczego;b) weryfikacja stanu technicznego budynku. 2) roboty demontażowe: a) usunięcie płyt azbestowo-cementowych z poszycia dachu przy zastosowaniu odpowiednichzabezpieczeń i przestrzeganiu obowiązujących przepisów, zabezpieczenie wyrobówazbestowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, uprzątnięcie terenu;b) transport odpadów na składowisko uprawnione do przyjęcia odpadów zawierających azbest;c) przekazanie odpadów na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie naunieszkodliwianie tego rodzaju odpadów. 3) dostawa i rozładunek we wskazanym miejscu blachodachówki na pokrycie dachu w metrażuzgodnym z metrażem usuniętego z dachu odpadu azbestowego. W wyniku realizacji zadaniailość dostarczonego materiału – blachodachówki winna być zgodna z projektemarchitektoniczno-budowlanym będącym w posiadaniu właściciela nieruchomości. Kwotę różnicypomiędzy ilością dostarczonej blachodachówki na całe pokrycie dachu, a ilościązdemontowanego pokrycia azbestowego Wykonawca obciąży właściciela nieruchomości.Mieszkaniec zobowiązany będzie do wykonania nowego pokrycia w terminie określonym wumowie, ale nie dłuższym niż 60 dni od daty dostarczenia blachodachówki i sfinansowaniakosztów robocizny - ułożenia dostarczonego materiału na budynku. Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.

Część 3: Przedmiot zamówienia w Części 3 obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanychzwiązanych z usunięciem odpadów zawierających azbest z budynków wraz z odtworzeniempokrycia dachu (typ I) na terenie Gminy Ogrodzieniec. A. TYP I – WYMIANA AZBESTOWEGO POKRYCIA DACHU NA NOWE POKRYCIE ZBLACHODACHÓWKIW ramach Typu I planowane są następujące działania:1) roboty przygotowawcze: a) organizacja i zabezpieczenie miejsc wykonywania robót - ustawienie oznakowaniainformacyjnego oraz ostrzegawczego;b) weryfikacja stanu technicznego budynku. 2) zgłoszenie robót budowlanych (o ile dotyczy) w Starostwie Powiatowym w Zawierciu zgodnie z obowiązującymi przepisami;3) roboty demontażowe: a) usunięcie płyt azbestowo-cementowych z poszycia dachu przy zastosowaniu odpowiednichzabezpieczeń i przestrzeganiu obowiązujących przepisów, zabezpieczenie wyrobówazbestowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, uprzątnięcie terenu;b) transport odpadów na składowisko uprawnione do przyjęcia odpadów zawierających azbest;c) przekazanie odpadów na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie naunieszkodliwianie tego rodzaju odpadów. 4) roboty budowlane: a) demontaż obróbek blacharskich i systemu rynnowego;b) demontaż pozostałości łat, kontrłat, okien połaciowych;c) demontaż łacenia dachu;d) demontaż lejów spustowych i rur spustowych (jeśli dotyczy);e) demontaż instalacji odgromowej (jeśli dotyczy);f) demontaż anten i innych urządzeń (m.in.: podesty, ławy kominiarskie, kolektory, śniegołapy,drabinki);g) wykonanie nowego pokrycia dachu blacho dachówką;h) odtworzenie pokrycia dachowego (należy dokonać na całej powierzchni dachu, jednak zakreszamówienia obejmuje jedynie metraż wskazany w inwentaryzacji; prace należy wykonać zgodnie ze sztuką dekarską): montaż folii dachowej (membrany); nabicie nowych łat i kontrłat – drewno impregnowane, suche; montaż poszycia z blacho dachówki w kolorze uzgodnionym z uczestnikiem na etapie projektowania; wykonanie wszystkich obróbek z identycznego materiału jak poszycie dachu (dopasowaniekolorystyczne i materiałowe); montaż zdemontowanych okien połaciowych (jeżeli były demontowane); montaż nowych rynien w rozmiarze odpowiednim do powierzchni dachu z materiału – blachapowlekana (jeżeli były demontowane); montaż nowych lejów spustowych i rur spustowych z materiału - blacha powlekana (jeżeli byłydemontowane); montaż nowej instalacji odgromowej (jeżeli była demontowana); montaż anten i innych urządzeń (podesty, ławy kominiarskie, kolektory, śniegołapy, drabinki),które były na dachu zamocowane przed przystąpieniem do prac.i) uprzątnięcie placu budowy, wywóz pozostałych odpadów. Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.

ZP.271.2.25.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00307116/01 z dnia: 2021-12-09
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-13 10:00
Po zmianie:
2021-12-17 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-13 10:30
Po zmianie:
2021-12-17 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-01-11
Po zmianie:
2022-01-14
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 44112500, 45111300, 45210000, 45261000, 45261400, 45262660, 45312310, 71320000, 71326000, 90512000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10431248 2024-05-06
godz. 12:00
Śląskie 1. Nazwa zamówienia: Zabezpieczenie z wody wyspy dla ptaków na stawie w gminie Jasienica w ramach projektu LIFE.VISTULA.PL.2. Opis przedmiotu zamówienia1) przedmiotem zamówienia jest wyk...
10370954 2024-05-07
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Wykonanie rocznego przeglądu okresowego w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów w Szczecinie w 2024 roku. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeglądów, napraw i badań w zak...
10406387 2024-05-07
godz. 10:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest usługa unieszkodliwiania w procesie składowania D5 zgodnie z ustawą o odpadach, odpadów o kodzie 17 02 04*. Szacowana ilość odpadów wynosi ok. 400,00 Mg. ...
10484896 2024-05-08
godz. 12:00
Dolnośląskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników z jednostek Komendy Powiatowej Policji w Głogowie Usługa odbioru, ...
10416188 2024-05-13
godz. 09:00
Mazowieckie " Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Piaseczno.” Przedmiot zamówieniaUtrzymanie w czystości przystanków autobusowych ,opróżnienie koszy na śmieci, odbiór odpadów z...
10491697 2024-05-21
godz. 12:00
Pomorskie PWK ZU/122/2024/IO Odbiór, załadunek, transport i zagospodarowanie odpadu – osadów po dekarbonizacji wody, kod odpadu 19 09 03, pochodzących z terenu Rafinerii Gdańskiej Sp. z o.o.
10457580 2024-05-22
godz. 09:30
Kujawsko-Pomorskie Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, z obiektów użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy Brześć Kujawski oraz PSZ...
10483992 2024-05-23
godz. 09:15
Kujawsko-Pomorskie 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn.: „Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na terenie gminy Łysomice” oraz wyposa...
10463948 2024-05-24
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiot zamówienia stanowi
10473630 2024-05-27
godz. 10:00
Łódzkie Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 99 z Z/I w Julkowie /2024 1. Przedmiotem umowy jest odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 99.2. Szacunkowa ilość odpadów d...