Przetarg 12141709 - Kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego w...

   
Analizuj Zamówienie 12141709
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-22
przedmiot ogłoszenia
Kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiekcie Hrubieszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - Pływalnia FALA (2026 rok)

Zakres zamówienia obejmuje w szczególności świadczenie
usług zapewniających bezpieczeństwo osobom korzystającym z Pływalni FALA oraz z urządzeń będących na wyposażeniu pływalni.4.3. W skład Krytej Pływalni FALA wchodzą:– BASEN DUŻY - wymiary: 25,03 m x 12,5 m, - wymiar powierzchnia lustra wody: 312,8 m2,- głębokość: od 1,35 m do 1,80 m, - ilość torów: 6.– BASEN DO NAUKI PŁYWANIA - wymiary: 10 m x 4 m,- głębokość: 90 cm, - ilość torów: 2.– BASEN REKREACYJNY O WYMIARACH NIEREGULARNYCH- powierzchnia lustra wody: 67,5 m2 - informacje dodatkowe: z biczami wodnymi, gejzerami i leżankami.– ZJEŻDŻALNIA - długość: 75 m wraz z hamownią o głębokości 40 cm.– WANNA SPA- średnica: około 2,5 m2.– BRODZIK DLA DZIECI- wymiary: 9,6 m x 2,86 m,- o zmiennej głębokości: od 10 do 40 cm, - ze zjeżdżalnią typu Słonik.4.4. Usługa ratownictwa wodnego powinna być świadczona codziennie / 7 dni w tygodniu:– w dni powszednie (poniedziałek – piątek), godz. 07:00–21:00– sobota – niedziela / święta 07:00–21:00zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego z wyjątkiem dni, w których Pływalnia FALA jest nieczynna:-01.01.2026 – tylko II zmiana od godz. 13:30-21:00-06.01.2026 – tylko II zmiana od godz. 13:30-21:00– 04–05.04.2026, 06.04.2026 – tylko II zmiana od godz. 13:30-21:00- 15.08.2026 – tylko II zmiana od godz. 13:30-21:00– 01.11.2026, 11.11.2026 – tylko II zmiana od 13.30 – 21.00– 24–25.12.2026, 26.12.2026 – tylko II zmiana od godz. 13:30-21:00- 31.12.2026 02.06.2026 – 30.06.2026 – przerwa technologiczna- inne dodatkowe dni wolne zatwierdzone przez Dyrektora HOSiR lub w związku z pokontrolnym zaleceniem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w godzinach otwarcia (funkcjonowania) Pływalni FALA. Zamawiający zastrzega, że wystąpienie siły wyższej zwalnia z odpowiedzialności za niewykonanie zobowiązania. Za siłę wyższą uznaje się także obowiązujący na terenie kraju stan epidemii oraz sytuacje, gdy właściwy akt prawny wprowadza ograniczenia w funkcjonowaniu basenów i pływalni. W takiej sytuacji żadna ze Stron nie może zostać pociągnięta do odpowiedzialności za szkodę, koszty lub wydatki powstałe w wyniku lub w związku z opóźnieniem, nienależytym wykonaniem lub niewykonaniem umowy. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane zgodnie z zapisami umowy.4.4. Zabezpieczenie ratownicze powinno wynosić:– I zmiana: 7:00-8:00 – trzech ratowników8:00-14:00 – czterech ratowników,– II zmiana:14:00-20:00 – czterech ratowników,20:00-21:00 – trzech ratowników.4.5. Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy ratowników w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy) wynosi: 17 658 godzin.4.6. Przez jedną godzinę ratowniczą Zamawiający rozumie świadczenie usługi ratowniczej przez jedną osobę w ciągu jednej godziny zegarowej (1 h = 60 minut).4.7. Świadczenie usługi następować będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami,a w szczególności z:– ustawą z dnia 08 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1720 ze zm.),– ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 147 ze zm.),– rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1981),– rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1607),– rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych oraz wzorów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1979),– rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 czerwca 2012 roku w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym (Dz. U. z 2012 r. poz. 747),– Regulaminem korzystania z Krytej Pływalni oraz instrukcjami korzystania z poszczególnych urządzeń (np. jacuzzi, zjeżdżalnia),– innymi przepisami, zaleceniami wynikającymi ze specyfiki wykonywanej usługi.

HOSIR.271.1.3.2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00552694/01 z dnia: 2025-11-24
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-12-01 14:00
Po zmianie:
2025-12-04 14:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-12-01 14:30
Po zmianie:
2025-12-04 14:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-30
Po zmianie:
2026-01-02
branża Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża organizacja imprez sportowych, obsługa obiektów sportowych
kody CPV 71317200, 75252000, 92620000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: organizacja imprez sportowych , obsługa obiektów sportowych