Przetarg 6641666 - kompleksowe świadczenie usług pralniczych i...

   
Analizuj Zamówienie 6641666 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-03-13
przedmiot ogłoszenia
kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych z użyciem systemu RFID
Numer referencyjny: Sprawa ZP/07/2019

1. P
rzedmiot zamówienia stanowi kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych. Wykonanie usługi polegać będzie na odbiorze brudnej bielizny szpitalnej Zamawiającego, czyszczeniu, praniu, praniu na sucho oraz dezynfekcji bielizny szpitalnej, suszeniu bielizny szpitalnej, maglowaniu lub prasowaniu bielizny szpitalnej, segregowaniu, pakowaniu bielizny szpitalnej, wykonywaniu drobnych napraw, dostarczaniu upranej bielizny szpitalnej Zamawiającemu, z wykorzystaniem systemu RFID pozwalającego na identyfikację i ewidencję bielizny szpitalnej.
2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540054730-N-2020 z dnia: 2020-03-27
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: W następujących przypadkach: 1. Zmiana terminu realizacji umowy: 1) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu przedłużającej się procedury wyboru najko-rzystniejszej oferty, 2) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu złożenia odwołania, 3) jeżeli zmiana jest konieczna z przyczyn losowych uniemożliwiających realizację za-mówienia w zakładanym terminie. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w okoliczności wymienionych termin wy-konania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Zmiany warunków płatności: 1) będące następstwem wszelkich zmian wprowadzanych przez strony do umowy, 2) konieczność zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek nieprzewidzianych wcześniej okoliczności lub inne zmiany będące następstwem zmian umowy o dofinansowanie i wytycznych doty-czących realizacji zamówienia lub umowy kredytowej lub innych dokumentów określających źródła finansowania zamówienia, 3) będące następstwem korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań zaproponowanych przez Wykonawcę. 3. Pozostałe zmiany: 1) rezygnacja z części dostawy z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia propor-cjonalnie do wartości, 2) zmiana dostarczanego samochodu na lepszy (o lepszych parametrach technicznych niż podane w ofercie przetargowej), bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia, 3) zmiana ustawowej stawki podatku VAT (w takim przypadku obniżenie lub pod-wyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie po-datku), 4) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ i ofertą, 5) zmiany dotyczące nazwy i siedziby wykonawcy, jego formy organizacyjno-prawnej, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych w trak-cie trwania umowy lub następstwo prawne, 6) zmiany mające na celu poprawę oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w umowie, 7) aktualizowania wszelkich danych zawartych w umowie mających wpływ na jej re-alizację.
W ogłoszeniu powinno być:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
W następujących przypadkach:
1. Zmiana terminu realizacji umowy:
1) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty,
2) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu złożenia odwołania,
3) jeżeli zmiana jest konieczna z przyczyn losowych uniemożliwiających realizację zamówienia w zakładanym terminie,
4) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu wystąpienia siły wyższej,
5) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu nałożenia na Wykonawcę przez organy państwa obowiązku realizacji świadczeń,
6) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu zmian lub wprowadzenia przepisów prawa, wydania przez władze zarządzeń, decyzji lub innych aktów skutkujących obowiązkiem wstrzymania, zaniechania lub ograniczenia prowadzenia działalności gospodarczej w całości lub w części na czas określony lub nieokreślony jak również wprowadzenia zakazu lub ograniczeń w korzystaniu z lokali należących do Wykonawcy.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w okoliczności wymienionych termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją nadzwyczajne niezależne od woli Stron zdarzenia, których wystąpieniu nie można było zapobiec, w szczególności powódź, pożar, huragan, trzęsienie ziemi, epidemie, decyzje i zarządzenia władz wprowadzające ograniczenia lub restrykcje, w tym stany epidemii, kwarantanny, stany klęski żywiołowe, stan wyjątkowe, zamieszki.
Jeżeli jakiekolwiek opóźnienie spowodowane na skutek przyczyn określonych w ppkt 4) – 6) wystąpi lub będzie przewidywane, Strona opóźniona lub przewidująca opóźnienie powiadomi bezzwłocznie Stronę drugą na piśmie o zaistniałym lub spodziewanym opóźnieniu oraz o jego przyczynach i przewidywanym okresie trwania. W terminie trzech (3) dni roboczych od zakończenia okresu opóźnienia Wykonawca złoży Zamawiającemu pisemne lub w formie korespondencji e:mail powiadomienie podające faktyczny czas trwania opóźnienia oraz okres usuwania skutków zdarzenia.
2. Zmiany warunków płatności:
1) będące następstwem wszelkich zmian wprowadzanych przez strony do umowy,
2) konieczność zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek nieprzewidzianych wcześniej okoliczności lub inne zmiany będące następstwem zmian umowy o dofinansowanie i wytycznych dotyczących realizacji zamówienia lub umowy kredytowej lub innych dokumentów określających źródła finansowania zamówienia,
3) będące następstwem korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań zaproponowanych przez Wykonawcę.
3. Pozostałe zmiany:
1) rezygnacja z części dostawy z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia proporcjonalnie do wartości,
2) zmiana dostarczanego samochodu na lepszy (o lepszych parametrach technicznych niż podane w ofercie przetargowej), bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia,
3) zmiana ustawowej stawki podatku VAT (w takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku),
4) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ i ofertą,
5) zmiany dotyczące nazwy i siedziby wykonawcy, jego formy organizacyjno-prawnej, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych w trakcie trwania umowy lub następstwo prawne,
6) zmiany mające na celu poprawę oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w umowie,
7) aktualizowania wszelkich danych zawartych w umowie mających wpływ na jej realizację.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-27, godzina: 13:00,
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-03, godzina: 13:00,
branża Sprzątanie
podbranża dezynfekcja, dezynsekcja, deratyzacja, usługi pralnicze
kody CPV 98310000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: dezynfekcja, dezynsekcja, deratyzacja , usługi pralnicze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10398591 2024-04-15
godz. 12:00
Zachodniopomorskie Zwalczanie komarów na terenie Gminy Miasto Świnoujście w roku 2024 Przedmiotem zamówienia jest usługa zwalczania komarów w mieście Świnoujście w roku 2024 obejmująca:- zwalczania ...
10417847 2024-04-17
godz. 10:00
Wielkopolskie Usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w obiektach Policji położonych na terenie województwa wielkopolskiego Część 1: świadczenie usług dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacj...
10413681 2024-04-17
godz. 16:00
Lubuskie Usługi prania bielizny szpitalnej dla Zachodniego Centrum Medycznego sp. z o.o. w Krośnie Odrzańskim Przedmiotem postępowanie jest świadczenie przez wykonawcę na rzecz Zamawiającego ...
10394256 2024-04-18
godz. 14:00
Wielkopolskie Dezynfekcaja zbiorników soku gęstego w Cukrowni Środa Grupa Pfeifer & Langen w Polsce -
10444767 2024-04-22
godz. 10:00
Mazowieckie Świadczenie usług pralniczych
10479871 2024-04-26
godz. 00:00
Małopolskie Świadczenie na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, Ośrodek Szkoleniowy w Dębem - gmina Serock, woj. mazowieckie, usług polegających na ważeniu, moczeniu, praniu, krochma...
10457709 2024-04-26
godz. 10:00
Lubelskie Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem 1. Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowych usług pralniczych w zakresie:1) prania biel...
10463517 2024-04-29
godz. 10:00
Podlaskie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla SP ZOZ w Sokółce szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dodatek nr.2 do SWZ. CPV – 98310000...
10473451 2024-05-06
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr...
10486841 2024-05-27
godz. 09:30
Zachodniopomorskie 1. Świadczenie usługi prania dezynfekcyjnego wraz transportem, kompleksowym serwisem oraz wydzierżawienia szaf ubraniowych dla personelu Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 2 PUM w S...