Przetarg 7877191 - Kompleksowa przebudowa wnętrza budynku C i remont wnętrza...

   
Analizuj Zamówienie 7877191 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-15
przedmiot ogłoszenia
Kompleksowa przebudowa wnętrza budynku C i remont wnętrza budynku łącznika B-C w Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędr
zeja Śniadeckiego w Gdańsku wraz z robotami towarzyszącymi.
Numer referencyjny: BZP.260.15.2020.RN

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa przebudowa wnętrza budynku C i remont wnętrza budynku łącznika B-C w Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku wraz z robotami towarzyszącymi.
2. OPZ stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
3. Postępowanie prowadzone jest w procedurze właściwej dla zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540396169-N-2021 z dnia: 2021-01-07
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07.01.2021, godzina: 12:00,

W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.01.2021, godzina: 12:00,



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.5)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Oferty należy składać w Budynku Administracji AWFiS, ul. Józefa Czyżewskiego 30 a (wjazd od ul. Nadwodnej), 80-336 Gdańsk, Biuro Dyrektora Administracyjnego, II piętro, pok. 315, do dnia 07.01.2021 r. do godz. 12:00. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez otwierania. 2. Za moment złożenia oferty przyjmuje się termin skutecznego dostarczenia oferty Zamawiającemu. 3. Otwarcie ofert nastąpi w Budynku Administracji AWFiS, ul. Józefa Czyżewskiego 30 a (wjazd od ul. Nadwodnej), 80-336 Gdańsk, Biuro Dyrektora Administracyjnego, II piętro, pok. 315, dnia 07.01.2021 r. o godz. 13:00. 2. Na ofertę, zwaną dalej Ofertą, składa się: 1) Formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub zawierający wszystkie informacje i oświadczenia wskazane w treści załącznika nr 1 do SIWZ. 4. Do Oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Oświadczenia zgodne ze wzorem stanowiącym załączniki nr 2 i 2a do SIWZ; 2) Oświadczenia dotyczące podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji, których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. X SIWZ; 3) Zobowiązanie innego podmiotu, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi załączniki nr 2b do SIWZ; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 6) Dokumenty uwiarygodniające zastosowanie rozwiązań równoważnych wraz z zestawieniem wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych - w przypadku ich zaoferowania przez Wykonawcę; Przedmiotowe dokumenty winny być sporządzone zgodnie z wytycznymi umieszczonymi w OPZ. 7) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Wymagania dotyczące wadium określa rozdz. XIII SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Oferty należy składać w Budynku Administracji AWFiS, ul. Józefa Czyżewskiego 30 a (wjazd od ul. Nadwodnej), 80-336 Gdańsk, Biuro Dyrektora Administracyjnego, II piętro, pok. 315, do dnia 18.01.2021 r. do godz. 12:00. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez otwierania. 2. Za moment złożenia oferty przyjmuje się termin skutecznego dostarczenia oferty Zamawiającemu. 3. Otwarcie ofert nastąpi w Budynku Administracji AWFiS, ul. Józefa Czyżewskiego 30 a (wjazd od ul. Nadwodnej), 80-336 Gdańsk, Biuro Dyrektora Administracyjnego, II piętro, pok. 315, dnia 18.01.2021 r. o godz. 13:00. 2. Na ofertę, zwaną dalej Ofertą, składa się: 1) Formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub zawierający wszystkie informacje i oświadczenia wskazane w treści załącznika nr 1 do SIWZ. 4. Do Oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Oświadczenia zgodne ze wzorem stanowiącym załączniki nr 2 i 2a do SIWZ; 2) Oświadczenia dotyczące podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji, których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. X SIWZ; 3) Zobowiązanie innego podmiotu, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi załączniki nr 2b do SIWZ; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 6) Dokumenty uwiarygodniające zastosowanie rozwiązań równoważnych wraz z zestawieniem wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych - w przypadku ich zaoferowania przez Wykonawcę; Przedmiotowe dokumenty winny być sporządzone zgodnie z wytycznymi umieszczonymi w OPZ. 7) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Wymagania dotyczące wadium określa rozdz. XIII SIWZ.




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540402876-N-2021 z dnia: 2021-01-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.1.3)
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków: Zamawiający określa niżej wymieniony warunek w zakresie doświadczenia Wykonawcy: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno (1) zamówienie (potwierdzone dowodem, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone) polegające na przebudowie lub budowie budynku użyteczności publicznej, z wyłączeniem obiektów o konstrukcji halowej, lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego, zawierające w swoim zakresie branże: budowlaną, sanitarną, w tym wykonanie wentylacji mechanicznej, elektryczną i teletechniczną, w tym wykonanie systemu alarmu pożarowego, o wartości robót co najmniej 5.000.000,00 PLN brutto. UWAGA 1! Za budowę lub przebudowę Zamawiający uzna budowę lub przebudowę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). Pod pojęciem budynku użyteczności publicznej Zamawiający rozumie, zgodnie z § 3 pkt 6 rozporządzenia z dnia 12 kwietnia 2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1065 z późn. zm.), budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. UWAGA 2! Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć wystawienie co najmniej Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia). UWAGA 3! Warunek opisany powyżej w zakresie doświadczenia nie podlega sumowaniu. Nie dopuszcza się łączenia potencjałów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie wyżej wymienionego warunku – w zakresie doświadczenia – musi w całości wykazać jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (warunek musi zostać spełniony w całości przez jednego konsorcjanta). Warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem opisanym powyżej. W przypadku polegania przez Wykonawcę na doświadczeniu innego podmiotu w myśl art. 22a ustawy Pzp spełnienie wyżej wymienionego warunku – w zakresie doświadczenia – musi w całości wykazać inny podmiot, na doświadczeniu którego polega Wykonawca ubiegających się o udzielenie zamówienia (warunek musi zostać spełniony w całości przez inny podmiot, na doświadczeniu którego polega Wykonawca). Warunek nie będzie spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z innym podmiotem, na doświadczeniu którego polega, w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem opisanym powyżej. Zamawiający określa niżej wymieniony warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby, legitymujące się odpowiednimi uprawnieniami, kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem niezbędnymi do wykonania zamówienia: a) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy i Kierownika robót branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej pięć lat doświadczenia w pełnieniu funkcji na stanowisku Kierownika Budowy, w tym przy realizacji zamówienia polegającego na przebudowie lub budowie budynku użyteczności publicznej, z wyłączeniem obiektów o konstrukcji halowej, lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego, zawierające w swoim zakresie branże: budowlaną, sanitarną, w tym wykonanie wentylacji mechanicznej, elektryczną i teletechniczną, w tym wykonanie systemu alarmu pożarowego, o wartości robót co najmniej 5.000.000,00 PLN brutto. UWAGA 1! Pod pojęciem „realizacji” Zamawiający rozumie okres od momentu rozpoczęcia budowy, tj. przekazania terenu budowy, aż do momentu zakończenia budowy, tj. podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu lub Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC). UWAGA 2! Za budowę lub przebudowę Zamawiający uzna budowę lub przebudowę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). Pod pojęciem budynku użyteczności publicznej Zamawiający rozumie, zgodnie z § 3 pkt 6 rozporządzenia z dnia 12 kwietnia 2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1065 z późn. zm.), budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. b) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży elektrycznej i branży teletechnicznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej trzy lata doświadczenia w pełnieniu funkcji na stanowisku kierownika robót branży elektrycznej; c) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej trzy lata doświadczenia w pełnieniu funkcji na stanowisku kierownika robót branży sanitarnej. UWAGA 3! Przez uprawnienia budowlane do kierowania robotami należy rozumieć: uprawnienia, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i uprawniają do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.). UWAGA 4! Przez minimalne doświadczenie zawodowe dla stanowisk, o których mowa powyżej (warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia), dla których wymagane jest posiadanie uprawnień budowlanych, Zamawiający rozumie pełne lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych. UWAGA 5! Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wyżej wymienionych funkcji przez jedną osobę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie wyżej wymienionego warunku Wykonawcy mogą wykazać łącznie. W przypadku polegania przez Wykonawcę na doświadczeniu innych podmiotów w myśl art. 22a ustawy Pzp, spełnienie wyżej wymienionych warunków Wykonawca wraz z innym podmiotem mogą wykazać łącznie. Wspólne UWAGI dla warunku w zakresie doświadczenia Wykonawcy i osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (NBP) na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
W ogłoszeniu powinno być:
Określenie warunków: Zamawiający określa niżej wymieniony warunek w zakresie doświadczenia Wykonawcy: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno (1) zamówienie (potwierdzone dowodem, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone) polegające na przebudowie lub budowie budynku użyteczności publicznej (z wyłączeniem hal handlowych, usługowych, wystawienniczych, sportowych, przemysłowych, magazynowych, gospodarczych) lub przebudowie lub budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego, zawierające w swoim zakresie branże: budowlaną, sanitarną, w tym wykonanie wentylacji mechanicznej, elektryczną i teletechniczną, w tym wykonanie systemu alarmu pożarowego, o wartości robót co najmniej 5.000.000,00 PLN brutto.
UWAGA 1! Za budowę lub przebudowę Zamawiający uzna budowę lub przebudowę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). Pod pojęciem budynku użyteczności publicznej Zamawiający rozumie, zgodnie z § 3 pkt 6 rozporządzenia z dnia 12 kwietnia 2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1065 z późn. zm.), budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. UWAGA 2! Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć wystawienie co najmniej Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
UWAGA 3! Warunek opisany powyżej w zakresie doświadczenia nie podlega sumowaniu. Nie dopuszcza się łączenia potencjałów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie wyżej wymienionego warunku – w zakresie doświadczenia – musi w całości wykazać jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (warunek musi zostać spełniony w całości przez jednego konsorcjanta).
Warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem opisanym powyżej.
W przypadku polegania przez Wykonawcę na doświadczeniu innego podmiotu w myśl art. 22a ustawy Pzp spełnienie wyżej wymienionego warunku – w zakresie doświadczenia – musi w całości wykazać inny podmiot, na doświadczeniu którego polega Wykonawca ubiegających się o udzielenie zamówienia (warunek musi zostać spełniony w całości przez inny podmiot, na doświadczeniu którego polega Wykonawca. Warunek nie będzie spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z innym podmiotem, na doświadczeniu którego polega, w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem opisanym powyżej.
Zamawiający określa niżej wymieniony warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby, legitymujące się odpowiednimi uprawnieniami, kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem niezbędnymi do wykonania zamówienia: a) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy i Kierownika robót branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej pięć lat doświadczenia w pełnieniu funkcji na stanowisku Kierownika Budowy, w tym przy realizacji zamówienia polegającego na przebudowie lub budowie budynku użyteczności publicznej, z wyłączeniem obiektów o konstrukcji halowej, lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego, zawierające w swoim zakresie branże: budowlaną, sanitarną, w tym wykonanie wentylacji mechanicznej, elektryczną i teletechniczną, w tym wykonanie systemu alarmu pożarowego, o wartości robót co najmniej 5.000.000,00 PLN brutto. UWAGA 1! Pod pojęciem „realizacji” Zamawiający rozumie okres od momentu rozpoczęcia budowy, tj. przekazania terenu budowy, aż do momentu zakończenia budowy, tj. podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu lub Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC). UWAGA 2! Za budowę lub przebudowę Zamawiający uzna budowę lub przebudowę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). Pod pojęciem budynku użyteczności publicznej Zamawiający rozumie, zgodnie z § 3 pkt 6 rozporządzenia z dnia 12 kwietnia 2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1065 z późn. zm.), budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. b) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży elektrycznej i branży teletechnicznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej trzy lata doświadczenia w pełnieniu funkcji na stanowisku kierownika robót branży elektrycznej; c) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej trzy lata doświadczenia w pełnieniu funkcji na stanowisku kierownika robót branży sanitarnej. UWAGA 3! Przez uprawnienia budowlane do kierowania robotami należy rozumieć: uprawnienia, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i uprawniają do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.). UWAGA 4! Przez minimalne doświadczenie zawodowe dla stanowisk, o których mowa powyżej (warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia), dla których wymagane jest posiadanie uprawnień budowlanych, Zamawiający rozumie pełne lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych. UWAGA 5! Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wyżej wymienionych funkcji przez jedną osobę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie wyżej wymienionego warunku Wykonawcy mogą wykazać łącznie. W przypadku polegania przez Wykonawcę na doświadczeniu innych podmiotów w myśl art. 22a ustawy Pzp, spełnienie wyżej wymienionych warunków Wykonawca wraz z innym podmiotem mogą wykazać łącznie. Wspólne UWAGI dla warunku w zakresie doświadczenia Wykonawcy i osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (NBP) na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 07.01.2021, godzina: 12:00,
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 21.01.2021, godzina: 12:00.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.5)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.5) Informacje dodatkowe: 1. Oferty należy składać w Budynku Administracji AWFiS, ul. Józefa Czyżewskiego 30 a (wjazd od ul. Nadwodnej), 80-336 Gdańsk, Biuro Dyrektora Administracyjnego, II piętro, pok. 315, do dnia 07.01.2021 r. do godz. 12:00. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez otwierania. 2. Za moment złożenia oferty przyjmuje się termin skutecznego dostarczenia oferty Zamawiającemu. 3. Otwarcie ofert nastąpi w Budynku Administracji AWFiS, ul. Józefa Czyżewskiego 30 a (wjazd od ul. Nadwodnej), 80-336 Gdańsk, Biuro Dyrektora Administracyjnego, II piętro, pok. 315, dnia 07.01.2021 r. o godz. 13:00. 2. Na ofertę, zwaną dalej Ofertą, składa się: 1) Formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub zawierający wszystkie informacje i oświadczenia wskazane w treści załącznika nr 1 do SIWZ. 4. Do Oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Oświadczenia zgodne ze wzorem stanowiącym załączniki nr 2 i 2a do SIWZ; 2) Oświadczenia dotyczące podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji, których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. X SIWZ; 3) Zobowiązanie innego podmiotu, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi załączniki nr 2b do SIWZ; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 6) Dokumenty uwiarygodniające zastosowanie rozwiązań równoważnych wraz z zestawieniem wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych - w przypadku ich zaoferowania przez Wykonawcę; Przedmiotowe dokumenty winny być sporządzone zgodnie z wytycznymi umieszczonymi w OPZ. 7) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Wymagania dotyczące wadium określa rozdz. XIII SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.5) Informacje dodatkowe: 1. Oferty należy składać w Budynku Administracji AWFiS, ul. Józefa Czyżewskiego 30 a (wjazd od ul. Nadwodnej), 80-336 Gdańsk, Biuro Dyrektora Administracyjnego, II piętro, pok. 315, do dnia 21.01.2021 r. do godz. 12:00. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez otwierania. 2. Za moment złożenia oferty przyjmuje się termin skutecznego dostarczenia oferty Zamawiającemu. 3. Otwarcie ofert nastąpi w Budynku Administracji AWFiS, ul. Józefa Czyżewskiego 30 a (wjazd od ul. Nadwodnej), 80-336 Gdańsk, Biuro Dyrektora Administracyjnego, II piętro, pok. 315, dnia 21.01.2021 r. o godz. 13:00. 2. Na ofertę, zwaną dalej Ofertą, składa się: 1) Formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub zawierający wszystkie informacje i oświadczenia wskazane w treści załącznika nr 1 do SIWZ. 4. Do Oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Oświadczenia zgodne ze wzorem stanowiącym załączniki nr 2 i 2a do SIWZ; 2) Oświadczenia dotyczące podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji, których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. X SIWZ; 3) Zobowiązanie innego podmiotu, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi załączniki nr 2b do SIWZ; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 6) Dokumenty uwiarygodniające zastosowanie rozwiązań równoważnych wraz z zestawieniem wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych - w przypadku ich zaoferowania przez Wykonawcę; Przedmiotowe dokumenty winny być sporządzone zgodnie z wytycznymi umieszczonymi w OPZ. 7) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Wymagania dotyczące wadium określa rozdz. XIII SIWZ.
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45210000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10403106 2024-04-26
godz. 09:00
Łódzkie Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Olszowa na działce o nr 426/1 i 426/3 1. Przedsięwzięcie obejmuje budowę budynku świetlicy wiejskiej w m. Olszowa wraz z niezbędnymi instal...
10392635 2024-04-26
godz. 11:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku CTG na terenie Instytutu Lotnictwa w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ.2. Zamawiający prze...
10442064 2024-04-29
godz. 11:00
Mazowieckie Przebudowa budynku Akademii Teatralnej w Warszawie Filia w Białymstoku w zakresie ochrony przeciwpożarowej oraz w zakresie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami 1. Przedmiot...
10423245 2024-04-30
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Modernizacja pomieszczeń I i II piętra na potrzeby kierunku Fizjoterapia w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie 1. Przedmiotem niniejszego ...
10485864 2024-05-10
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Wykonanie remontu budynku biurowego „Uzdrowisko Kołobrzeg” S.A. w Kołobrzegu – postępowanie powtórzone 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku biurowego „Uzdro...
10492412 2024-05-14
godz. 09:00
Pomorskie „Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Przebudowa obiektów w placówce S...
10462956 2024-05-14
godz. 10:00
Wielkopolskie Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Trębaczowie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych polegających na rozbudowie szkoły podstawowej w Trębaczowie o świetlic...
10338031 2024-05-21
godz. 10:00
Lubuskie Rzepińskie Centrum Sportowe 1) Budowę budynku wielofunkcyjnego - socjalno hotelowego (z funkcją administracyjno – sportowo – hotelową), o prostopadłościennej bryle w wycięciami p...
10480260 2024-05-23
godz. 10:00
Łódzkie SZP.281.3.2024 - Roboty budowlane w ramach zadania pn. „Modernizacja Kliniki Neurologii Rozwojowej i Epileptologii oraz Kliniki Neurochirurgii Instytutu „CZMP” w Łodzi” Roboty budo...
10433246 2024-05-31
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - Budowa budynku technicznego T o funkcji centrum przetwarzania danych z budynkiem biurowym, budynkiem wartowni oraz towarzyszącą ...